Heritage Grand Perast By Rixos

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met 3 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Spa
  • Bar
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe kamer (Kamelia)

7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Terras
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een zetelbed
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, uitzicht op tuin (Jadran)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Terras
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Badjassen
  • 38 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium suite, uitzicht op zee (Heritage)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Terras
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Badjassen
  • 38 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Maisonnette, 2 slaapkamers (Family)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Terras
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Badjassen
  • 60 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Superior kamer (Perast)

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)

Hoogtepunten

Terras
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Badjassen
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premium suite (Smecchia)

Hoogtepunten

Terras
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Badjassen
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Terras
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
Badjassen
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Marka Martinovica, S/N, Perast, 85336

In de buurt

  • Sint-Niklaaskerk - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Gospa od Skrpjela - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Oude Stadsmuren van Kotor - 24 min. rijden - 17.1 km
  • Kotor-baai - 27 min. rijden - 19.3 km
  • Porto Montenegro - 34 min. rijden - 22.9 km

Lokaal vervoer

  • Tivat (TIV) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪Šijavoga - ‬1 min. wandelen
  • ‪Armonia - ‬1 min. wandelen
  • ‪Adriatica - ‬22 min. rijden
  • ‪Restoran Conte - ‬1 min. wandelen
  • ‪Bocalibre - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Heritage Grand Perast By Rixos

Hotel met een luxe stijl
Overweeg een verblijf bij Heritage Grand Perast By Rixos en geniet van een gratis ontbijtbuffet, een bar en een fitnesscentrum. Trakteer jezelf op een massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Naast een stoombad en een sauna, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Andere voordelen zijn:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad en een binnenzwembad met ligstoelen, parasols bij het zwembad en een redder ter plaatse
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een lift en een kluis bij de receptie
  • Informatie over fietstours, rookvrije accommodatie en meertalig personeel
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 130 kamers hebben voordelen zoals airconditioning en badjassen, bovenop extra's zoals middernachtsnacks en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Recyclage, ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met milieuvriendelijk toiletgerief en badkuipen of douches
  • Televisies met satellietzenders
  • Terrassen, gratis kinderbedden en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 1 meter van de accommodatie
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 11.30 uur
  • 3 restaurants
  • Een bar/lounge

Restaurants ter plaatse

  • Panoramic Restaurant
  • Piazza
  • Riva Terrace

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Fietstochten
  • Sauna
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Binnenzwembad
  • Lifeguards aanwezig
  • Seizoensgebonden buitenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad

Volledig uitgeruste spa

  • 4 behandelingsruimtes
  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Stoombad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke spa

Meer

  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Lifeguards
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Avondroomservice
  • Espressoapparaat
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recycleren
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Deze accommodatie hanteert netjes/casual als kledingvoorschrift in de restaurants tijdens het diner, wat onder meer inhoudt dat mannen een lange broek dienen te dragen.
Deze accommodatie staat geen naamswijzigingen in boekingen toe. De naam op de boeking dient overeen te komen met de naam van de gast die incheckt en in de accommodatie verblijft; een identiteitsbewijs met foto is vereist.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.50 per nacht voor gasten van 12 tot 17 jaar oud, voor maximaal 30 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 100 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het seizoensgebonden zwembad is geopend van 01 april tot 31 oktober
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Iberostar Grand Perast Hotel

Veelgestelde vragen

Beschikt Heritage Grand Perast By Rixos over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een binnenzwembad en een seizoensgebonden buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Heritage Grand Perast By Rixos?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Heritage Grand Perast By Rixos voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving zijn ook gratis parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Heritage Grand Perast By Rixos inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Heritage Grand Perast By Rixos uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Heritage Grand Perast By Rixos een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 100 per voertuig.

Waar staat Heritage Grand Perast By Rixos?

Dit luxe hotel in Perast ligt vlak bij Smekja Paleis en Perast Stadsmuseum. Ook Sint-Niklaaskerk en Sveti Dorde-eiland liggen op 10 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Heritage Grand Perast By Rixos

9,4

Uitzonderlijk

9,6

Netheid

9,8

Locatie

9,2

Personeel en service

9,2

Milieuvriendelijkheid

9,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 206 van 270 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 270 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 270 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 270 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 270 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Aleksandar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room overlooking the bay was very well furnished and a very comfortable place to stay. The staff were very helpful and provided impeccable service.
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Valeria

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
This historic property is conveniently located in the heart of Perast. The room had carpet that smelled and the AC vents had mold. The staff was not very friendly, I guess because this Montenenegro small town is constantly visited by tons of turists.
Front of hotel
Pool on the waterfront
Town of Perast
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Kevin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
The views and scenery were excellent, the hotel was beautiful and the staff were very friendly and helpful. The parking is a bit of an issue as you cannot park near the hotel and it is a 20min walk to the hotel. Breakfast in the morning is good but they don’t have enough seating area for all the guests so at times you needed to wait to be seated which is wasn’t too long. Air con in the room did not work and the room service didn’t make up the room very well. On the whole it’s a lovely place with nice views and restaurants Dardin was our favourite. It’s worth a visit
5 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely charming! Beautiful property! Excellent stafff! Shout out to Susan, our server for 4 nights! Sooo nice! Perast is picture perfect! And we had a top notch tour by Bogdon, a local guide!
4 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lynne

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Harshit

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall a great experience. Most staff are welcoming however there are a few who were rude. The housekeeping service was disappointing as they just changed the towels and didnt even empty the trash or provide more toilet paper.
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel and superb location
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, room cleaned every day. Staff very attentive. Stunning scenery.
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Alan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Michele

Reisde met partner
It was an amazing place to stay with such friendly staff !! Will be back !!
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ala, Ottawa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incredibly scenery and a great luxurious property.
3 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Yuji

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Hotel uses historic building and very good atmosphere but I must say service level is not at professional level. I asked to bring towels to my room but it took two hours after I called twice. There is very limited items in the room and I had to ask for glasses to drink wine. There is swimming area just in front of the hotel but drains from somewhere (maybe from the hotel) make the whole area stink….
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Emma

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Amazing location- fantastic staff in all areas - friendly, professional and nothing too much - highly recommend
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Kaine

3 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Jason

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Plenty of food options to choose from, room and bed all lovely good WiFi connection. Plenty of taxis to the outskirts of the resort but golf buggies to the hotel
4 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

akiva

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
We came here as a family, hoping to enjoy the beautiful view. However, the service was horrible. Our waiter continued to roll his eyes at us while we were ordering. At 11:15 pm, I asked for a juice, and was told the kitchen is closed. This applied to my second request for a Coke Zero. The first word that any employee of the hotel uttered to me was, “that’s impossible”. I asked for our luggage to be put in storage, and they forgot to bring it. They also stored our luggage in their office and physically stood in my way of going in there. The result of that was that I asked for a very valuable artifact to be put in one the duffel bags, and instead they just left it out. This resulted in some very valuable things being left in the office, as well as a very valuable item being left on the street without a bag. Additionally, the hotel staff ripped an expensive duffel bag and took zero responsibility. A huge pity for such a nice location to have such awful service.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ade

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good property, the views are awesome, the food is good , the staff are very attentive and willing to help. Will 100% recommend
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel, beautifully kept and lovely staff. Make sure you leave plenty of time for the airport - taxi’s/transport are a little unreliable and traffic can be bad
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Kadir

5 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Kivanc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing Stay!

Amazing stay! This hotel offers a perfect view and atmosphere of Kotor. Beautiful boutique-style 5-star hotel – small but very impressive. The staff are outstanding – always smiling, helpful, and ready to assist. Special thanks to Front Office Manager Katharina, a true professional who made everything easy for us. Breakfast is rich and full of high-quality options. After 11 PM, the hotel (and Kotor itself) becomes calm and peaceful – ideal for true relaxation. We had an amazing experience. Highly recommended!
You can eat with out pork meals in the hotel! Thy allready have beef menus!
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Kajsa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Kelly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel in a stunning location.
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Sundip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was a lovely hotel with exceptional views from the premium sea view room ... however must say that resteraunts in perast are limited and you certainly need a car to explore further. Due to the isolated location food and drinks are expensive a 2 course meal with a couple bottles of wine will set you back 150eurs minimum. But views and staff were excellent
6 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Cigdem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Inappropriate response

It was really rude and inappropriate how we were treated by the reception at the time of check out . We returned the room key and took a boat trip organized by the hotel, upon our return we asked for our luggage to be brought to lobby from luggage room . It was denied with an inappropriate response “” you need to pay your extras first”” We were soaking wet and shocked by this response. Not to mention to suggest an area to change our bathing suits we were treated disrespectful.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Chanoch

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025