Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel de Boskar Pelt





Geniet van een gratis ontbijtbuffet, een shoppingcenter ter plaatse en een koffiebar/café bij Hotel de Boskar Pelt. Blijf online met gratis wifi in de kamer met een snelheid van 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen) en geniet van een bar en een restaurant.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 145
inclusief belastingen en toeslagen
3 sep - 4 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

60 Dorpsstraat, Pelt, Vlaams Gewest, 3900
Over deze accommodatie
Hotel de Boskar Pelt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Borgsom voor huisdieren: EUR 15 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 10 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
Registratienummer van de accommodatie 0785561428
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel de Boskar Pelt Pelt
Hotel de Boskar Pelt Hotel
Hotel de Boskar Pelt Hotel Pelt
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel de Boskar Pelt
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 jul 2025
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ton
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ton
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ivo
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Ivo
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Peter
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 dec 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ivo
Zakenreiziger
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ivo
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Wim
Reisde met familie
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wim
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Pieter
Reisde met partner
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Pieter
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Evelien
Reisde met partner
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Evelien
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Paula
Reisde met een groep
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paula
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Bert
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bert
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Auke
29 feb 2024
Auke
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Hilda
30 nov 2023
Hilda
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Wilna
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolute aanrader
Wilna
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
luc
18 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
luc
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Duncan, Mulmur
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duncan
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Fabian
29 mei 2025
Fabian
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mickael
Zakenreiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mickael
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 apr 2025
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Josie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josie
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hugo
16 jan 2025
Hugo
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Grzegorz
Reisde met familie
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grzegorz
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sue
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sue
6 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Guillaume
28 jun 2024
Guillaume
5 nachten verbleven in juni 2024