Baanmaeresidence
Aan het strand gelegen hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant
Fotogalerie voor Baanmaeresidence





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

75/74 Moo 12, Jomtien Soi 4, Nongprue, Pattaya, Chonburi, 20150
Over deze accommodatie
Baanmaeresidence
Gelijkaardige accommodaties

LEK Jomtien Hotel
LEK Jomtien Hotel
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 172 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1500.00 per voertuig (enkele reis)
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Baanmaeresidence Hotel Pattaya
Baanmaeresidence Hotel
Baanmaeresidence Pattaya
Baanmaeresidence Hotel
Baanmaeresidence Pattaya
Baanmaeresidence Hotel Pattaya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Baanmaeresidence
7,2
Goed
6,4
Netheid
10
Locatie
6,6
Personeel en service
6,6
Milieuvriendelijkheid
6,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
15 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Hywel Morgan
3 dec 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hywel Morgan
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
TERRENCE
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TERRENCE
9 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Roger
17 feb 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roger
21 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Colin
Reisde met een groep
14 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Colin
4 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
vidar
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
vidar
16 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Ben
18 dec 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








