Relais des Lilas
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Parthenay
Fotogalerie voor Relais des Lilas





Beoordelingen
7,8 op 10 â
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
7,0 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

197 Avenue Aristide Briand, Parthenay, 79200
Over deze accommodatie
Relais des Lilas
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Saint Jacques
Hotel Saint Jacques
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
7.8 van 10, Goed, 96 beoordelingen
De prijs is âŹÂ 70
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.85 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.Â
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Relais Lilas Hotel Parthenay
Relais Lilas Hotel
Relais Lilas Parthenay
Relais Lilas
Relais des Lilas Hotel
Relais des Lilas Parthenay
Relais des Lilas Hotel Parthenay
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Relais des Lilas
7,8
Goed
8,0
Netheid
6,8
Locatie
8,2
Personeel en service
7,4
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 sep 2025
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 â Goed
JérÎme
Zakenreiziger
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JérÎme
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Patrice
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrice
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 â Uitstekend
Gonzague
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour trĂšs sympathique.
Gonzague
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 â Goed
benoit
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
benoit
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 â Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TrĂšs moyen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 â Goed
Keith, Rostrenen
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keith
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 â Ontzettend slecht
Laurent
16 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HÎtel 3 étoiles qui en vaut 2
Laurent
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 â Matig
Pierre-Jean
Zakenreiziger
20 jun 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pierre-Jean
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 â Redelijk
Guillaume
Reisde met een groep
2 jun 2025
Positief: Personeel en service
Guillaume
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 â Goed
Patrick
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 â Ontzettend slecht
Paul
Zakenreiziger
23 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
poor service attension
Paul
4 nachten verbleven in mei 2025
4/10 â Matig
Julien
16 mei 2025
Julien
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 â Goed
JeanMarc
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JeanMarc
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 â Uitstekend
Stéphane
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stéphane
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 â Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 apr 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 â Uitstekend
alain
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alain
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 â Goed
Dominique
Zakenreiziger
26 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dominique
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 â Redelijk
Philippe
14 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philippe
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 â Uitstekend
alain
Reisde met familie
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alain
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 â Matig
Philippe
1 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ne recommande pas cet établissement !!!
Philippe
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 â Uitstekend
PHILIPPE
Zakenreiziger
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PHILIPPE
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 â Goed
JEAN-PAUL
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bon séjour.
JEAN-PAUL
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 â Goed
Yannis
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Yannis
1 nacht verbleven in december 2024








