Relais des Lilas

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Parthenay

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Parking inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

7,0 van 10
Goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 16 mÂČ
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • 19 mÂČ
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Twin kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
197 Avenue Aristide Briand, Parthenay, 79200

In de buurt

  • Porte Saint-Jacques - 5 min. rijden - 3.1 km
  • Port de l'Horloge - 5 min. rijden - 3.1 km
  • Kasteel van Parthenay - 5 min. rijden - 3.1 km
  • Sint-Pieterskerk van Parthenay-le-Vieux - 7 min. rijden - 4.3 km
  • Golf de MaziĂšres-en-GĂątine - 20 min. rijden - 26.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Chalandray - 15 min. rijden
  • Poitiers (PIS-Biard) - 43 min. rijden

Restaurants

  • â€ȘLe Coupe Gorge - ‬4 min. rijden
  • â€ȘBistrot De L'Avenue - ‬3 min. rijden
  • â€ȘLe Relais de Viennay - ‬8 min. rijden
  • â€ȘMoopy's Bay - ‬4 min. rijden
  • â€ȘLa Gargante - ‬5 min. rijden

Over deze accommodatie

Relais des Lilas

Hoogtepunten van de accommodatie
Een terras, een tuin en een restaurant verwelkomen je bij Relais des Lilas. Ga het net op via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), rookvrije accommodatie en een feestzaal
  • Bagageopslagruimte, een lift en een 24-uurs receptie
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: internet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte gelegenheid voor zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • In het weekend ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: EUR 10 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Au relais des lilas

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Verhoogd toilet

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • PrivĂ©badkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Meer

  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 17.00 uur; inchecken kan tot: 04.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 5 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 15.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.85 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Nationale beoordeling

ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Relais Lilas Hotel Parthenay
Relais Lilas Hotel
Relais Lilas Parthenay
Relais Lilas
Relais des Lilas Hotel
Relais des Lilas Parthenay
Relais des Lilas Hotel Parthenay

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Relais des Lilas?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van EUR 5 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Relais des Lilas inchecken?

Inchecken kan vanaf: 17.00 uur; inchecken kan tot: 04.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Relais des Lilas uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Relais des Lilas?

Dit hotel in Parthenay ligt en op 5 km afstand van Port de l'Horloge, Porte Saint-Jacques en Parthenay Castle. Saint Peter Church of Parthenay-le-Vieux ligt op 4,5 km.

Beoordelingen

Beoordelingen over Relais des Lilas

7,8

Goed

8,0

Netheid

6,8

Locatie

8,2

Personeel en service

7,4

Milieuvriendelijkheid

7,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 154 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 73 van 154 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 154 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 154 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 154 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

JeanMarc

1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

JérÎme

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Patrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Gonzague

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sejour trĂšs sympathique.

Accueil trÚs agréable; personnel disponible et a l'écoute, et de trÚs bon conseils.
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

benoit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

TrĂšs moyen

Accueil froid. Bruyant Petit dejeuner sans saveur et trop peu de choix.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Keith, Rostrenen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice spacicous rooms. One problem was the heat. No aircon. The outside temperature was particularly hot, 39°C. The room fan helped but other areas were extremely warm. Still like this hotel and will stay again in the future.
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Laurent

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

HÎtel 3 étoiles qui en vaut 2

1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Pierre-Jean

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Accueil du matin bien meilleur que celui du soir. Petit dĂ©jeuner correct et variĂ©. Serviettes et draps propres. Par contre, pour le reste, rien ne va. HĂŽtel clairement vĂ©tuste. Installations vieillissantes et complĂštement dĂ©passĂ©es. On sent que l’entretien gĂ©nĂ©ral du bĂątiment et les rĂ©parations ne sont assurĂ©es qu’à leur plus strict minimum. La SdB Ă©tait dans un Ă©tat comme j’ai rarement vu dans un hĂŽtel, surtout pour un 3 Ă©toiles. J’en donnerai 1. La chambre pas beaucoup mieux. La literie est trĂšs fatiguĂ©e et de mauvaise qualitĂ©. J’ai vraiment du mal Ă  comprendre que des clients aient pu noter 10/10 l’établissement. En bref, je n’y retournerai pas.
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Guillaume

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable dans un hÎtel calme le weekend. Nous y retournons réguliÚrement.
1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

poor service attension

Very poor attension to opening the breakfast times. I was to open at 7am, but didnt open until 7.45 on a Monday before our teams work. Poor selection of breakfast, no taking care of damp towels in room or the room when returning. Would assume there was cleaning to take place the days I stayed. Over payed for the price it was
4 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Julien

1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

JeanMarc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Stéphane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour convenable établissement propre
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
TrĂšs moyen
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Dominique

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Philippe

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolument rien de positif y compris pour le petit dĂ©jeuner, ou si vous arrivez Ă  9h30 pour un service jusqu'Ă  10h, vous n'avez rien Ă  manger et Ă  10h tout pile c'est ranger. MĂȘme plus la possibilitĂ© d'un cafĂ©. Bref pas top !
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

alain

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Philippe

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ne recommande pas cet établissement !!!

Je ne recommande Ă  personne. Nous prenons cet hĂŽtel car il est Ă  cĂŽtĂ© de l'Ehpad et c'est plus pratique afin de profiter au maximum de la personne qui est dans cet Ă©tablissement spĂ©cialisĂ© lors de nos visites. PropriĂ©tĂ© Ă  revoir en totalitĂ©, rideaux occultant trouĂ©s donc plus occultant du tout. Il y fait un froid insupportable...on a mĂȘme pas envie d'aller Ă  la douche tellement il fait froid dans cet hĂŽtel y compris dans la salle du petit dĂ©jeuner.. Il n'y a mĂȘme plus de bouilloire pour un petit thĂ© histoire de se rĂ©chauffer un peu. En ce qui concerne le petit dĂ©jeuner, alors lĂ  sĂ©jour couronnĂ© en beautĂ©. Service jusqu'Ă  10h normalement, donc il doit y avoir de quoi manger au minimum jusqu'Ă  10h. Et bien non ! À 9h30 il n'y avait dĂ©jĂ  plus de pain. Et Ă  10h pile et bien aucune possibilitĂ© de reprendre un cafĂ© car la machine Ă©tait Ă  l'arrĂȘt. Tout est rangĂ© Ă  10h. Hors Ă  9h55 des personnes peuvent encore arriver, et bien ce n'est pas la peine car de toute façon il n'y aura rien Ă  manger. Nous avons constatĂ© cela Ă  plusieurs reprises ça n'est pas un cas isolĂ©. Mais aujourd'hui, cerise sur gĂąteau, le monsieur de l'accueil qui dĂ©barrasse le petit dĂ©jeuner n'a mĂȘme pas attendu que les gens partent, il a demandĂ© si ils avaient terminĂ©s pour prendre les plateaux. De ce fait, ces personnes ont regagnĂ©s leur chambre. Bravo ! Il faut revoir la totalitĂ© des services de cet Ă©tablissement. Un manque de savoir vivre complet pour un Ă©tablissement d'accueil clientĂšle. Gros travaux Ă  prĂ©voir
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

PHILIPPE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

JEAN-PAUL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Un bon séjour.

Notre séjour s'est bien passé. Chambre propre, bien chauffée. Petit déjeuner parfait
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Yannis

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jeremy

Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024