Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Le Kleber





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Superior tweepersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
7,2 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Disney Newport Bay Club
Coupvray
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 1.010 beoordelingen
De prijs is € 440
inclusief belastingen en toeslagen
18 sep - 19 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

12 rue Kleber, Montreuil, 93100
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.13 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 9.5 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kleber Hotel Montreuil
Kleber Montreuil
Le Kleber Hotel
Le Kleber Montreuil
Le Kleber Hotel Montreuil
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Le Kleber
Beoordelingen
7,4
Goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
CLEMENT
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CLEMENT
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Pedro
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Pedro
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
jean Pierre
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean Pierre
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
6 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Fabien
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabien
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anne
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anne
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Mathilda
8 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathilda
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Blair
15 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Blair
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Xavier
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Bon hôtel rapport qualité/prix.
Xavier
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
jean-rene
Zakenreiziger
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
jean-rene
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
JONATHAN
Zakenreiziger
9 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
JONATHAN
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
パリ滞在
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Fabien
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabien
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Maissoun
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maissoun
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Gunaseelan
15 jul 2024
Gunaseelan
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Yumira
14 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yumira
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
AMANDA
13 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AMANDA
7 nachten verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
SERGE
Zakenreiziger
26 jun 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
a éviter
SERGE
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Nicolas
Zakenreiziger
25 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
un bon hôtel pas très cher aux portes de paris
Nicolas
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Boldbaatar
23 jun 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Boldbaatar
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Emmanuel
Zakenreiziger
10 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emmanuel
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
BRUNO
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL BIEN SITUE
BRUNO
2 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Guy
Zakenreiziger
18 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guy
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
rosario
Reisde met familie
12 mei 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rosario
4 nachten verbleven in mei 2024