Hôtel Le Mireille
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Opéra Garnier
Fotogalerie voor Hôtel Le Mireille





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
9,2 van 10
Fantastisch
(24 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2015
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer laden

Klassieke Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Digitale zenders
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Misschien vind je dit ook leuk

Yuna Les Halles - Serviced Apartments
Centrum van Parijs
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Geluiddichte kamers
9.0 van 10, Fantastisch, 502 beoordelingen
De prijs is € 243
inclusief belastingen en toeslagen
5 nov - 6 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

24, Rue Davy, Paris, 75017
Over deze accommodatie
Hôtel Le Mireille
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Le Trente
Hotel Le Trente
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
8.6 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.53 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 11 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Mireille Paris
Hôtel Le Mireille Hotel
Hôtel Le Mireille Paris
Hôtel Le Mireille Hotel Paris
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Le Mireille
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Cornelia, Oirschot
Reisde met familie
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cornelia
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Frank
1 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wim
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wim
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Maurien
Reisde met familie
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maurien
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Paul
Zakenreiziger
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Modern good hotel service but aging
Paul
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
F.H.
Reisde met familie
29 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
F.H.
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Remco
Reisde met partner
8 jul 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Remco
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Stefan
Reisde met partner
1 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Eric, Parijs
Reisde met familie
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
1 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jul 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Frederieke, Bergambacht
22 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verzorgd hotel, goed berijkbaar met metro
Frederieke
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Joran, Aalten
30 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klein maar gezellig hotel
Joran
3 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Gaetab, Nijlen
5 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gaetab
3 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Ghoutham Narayanan, Calgary
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ghoutham Narayanan
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
LAURENCE
4 okt 2025
Positief: Personeel en service
LAURENCE
4 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Fredrik
28 jul 2025
Fredrik
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
jonathan
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jonathan
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Christina
Reisde met familie
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christina
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
K
24 jul 2025
K
1 nacht verbleven in juli 2025

















