Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel des Bains





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Een bureau
Alle foto's voor Suite, 2 slaapkamers, kamers met tussendeur laden

Suite, 2 slaapkamers, kamers met tussendeur
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Marriott Village d'Ile-de-France
Bailly-Romainvilliers
- Zwembad
- Bubbelbad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 268
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

33 rue Delambre, Paris, 75014
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 16.25 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 25.00 per dag
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 25 per dag (op 200 meter afstand)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Bains Paris
Hôtel Bains
Bains Paris
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel des Bains
Beoordelingen
7,8
Goed
8,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ezgi
1 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ezgi
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ebru
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Ebru
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Pascal
22 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Pascal
4 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Gertjan
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gertjan
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Francisca, Antwerpen
31 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellige sfeer.
Francisca
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, centraal gelegen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 apr 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geadverteerde parkeergelegenheid klopt niet
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Paul
18 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
10/10 – Uitstekend
Günter
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Günter
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Julie
Reisde met familie
23 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jack
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jack
3 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
PAUL SUDEEP
30 mei 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
PAUL SUDEEP
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Masanori
16 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
まあまあ
Masanori
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
jean marie
Zakenreiziger
15 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean marie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Vincent
Reisde met partner
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Veronica
9 mei 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Veronica
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Mathilde
Zakenreiziger
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mathilde
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hiroshi
24 apr 2025
Hiroshi
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
George
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
George
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jonne
24 mrt 2025
Jonne
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hôtel propre mais défraichi
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Lise Marie
Reisde met familie
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint opphold!
Lise Marie
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Marc
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour tout à fait convenable.
Marc
1 nacht verbleven in februari 2025