Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hipotel Paris Montmartre Gare du Nord





Vlak bij Stade de France biedt Hipotel Paris Montmartre Gare du Nord alles wat je nodig hebt. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
5,0 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Traagschuim
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Traagschuim
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Traagschuim
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

Pullman Paris La Défense
Faubourg de l'Arche
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 949 beoordelingen
De prijs is € 191
inclusief belastingen en toeslagen
13 sep - 14 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

19-21 Rue Du Roi d'Alger, Paris, Paris, 75018
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 15.60 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 6 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hipotel
Hipotel Hotel
Hipotel Hotel Paris Montmartre
Hipotel Paris Montmartre
Hipotel Paris Montmartre Gare Nord Hotel
Hipotel Montmartre Gare Nord Hotel
Hipotel Paris Montmartre Gare Nord
Hipotel Montmartre Gare Nord
Hipotel Paris Montmartre Gare du Nord Hotel
Hipotel Paris Montmartre Gare du Nord Paris
Hipotel Paris Montmartre Gare du Nord Hotel Paris
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hipotel Paris Montmartre Gare du Nord
Beoordelingen
5,0
5,4/10
Netheid
6,0/10
Personeel en service
4,8/10
Voorzieningen
5,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Boxtel
30 aug 2015
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Prima hotel voor citytrip Parijs
Boxtel
10/10 – Uitstekend
Gijs j.
26 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn verblijf
Gijs j.
8/10 – Goed
Karolina
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Karolina
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Chantal
Reisde met familie
25 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pourri
Chantal
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
MOKHTAR
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MOKHTAR
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Djillali
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Djillali
7 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Michel
14 okt 2019
Michel
1 nacht verbleven in oktober 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Trinité, paris
7 okt 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Trinité
9 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Henri
Zakenreiziger
30 sep 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Henri
8 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Sameer
Zakenreiziger
28 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sameer
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Rodrigue
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ras
Rodrigue
3 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 aug 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Costanza, Venezia
Reisde met een groep
9 aug 2019
Costanza
3 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Natalia
26 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
De acordo com o preço
Natalia
5 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Clean room, loud neighborhood
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Süreyya
28 mei 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Duş çok dar temizlik şişiriliyor resepsiyon iyi
Süreyya
11 nachten verbleven in mei 2019