Hotel Scala
Gezinsvriendelijke hotel met 2 restaurants en een nachtclub
Fotogalerie voor Hotel Scala





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Vierpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Pazos-Padrón, Padron, La Coruna, 15917
Over deze accommodatie
Hotel Scala
Gelijkaardige accommodaties

Oxford Suites Santiago de Compostela
Oxford Suites Santiago de Compostela
- Gratis wifi
- Restaurant
- Bar
- Schoonmaakservice
8.2 van 10, Zeer goed, 356 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van 18 mei tot 30 september
Het zwembad is toegankelijk van 11.00 uur tot 20.30 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Scala Padron
Hotel Scala
Scala Padron
Hotel Scala Hotel
Hotel Scala Padron
Hotel Scala Hotel Padron
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Scala
8,2
Zeer goed
8,8
Netheid
7,2
Locatie
8,6
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
22 jun 2025
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Silvia
Reisde met partner
6 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvia
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Karien
6 aug 2022
Karien
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Annemieke
Reisde met een groep
2 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annemieke
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Baruc, houston
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Baruc
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Zubaida
Reisde met een groep
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zubaida
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Tuca
Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tuca
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
JOSE VICTOR CHAVEZ
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOSE VICTOR CHAVEZ
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Gail
Reisde met partner
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gail
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ana Díez
Reisde met partner
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana Díez
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Greta
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Greta
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
OSCAR
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
OSCAR
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Rusbert
Zakenreiziger
2 jul 2025
Positief: Comfort kamer
Buena relación calidad precio
Rusbert
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
PHILIPPE
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PHILIPPE
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Claudia
24 jun 2025
Claudia
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
NAGADOMI
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAGADOMI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Silvia
14 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Silvia
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
David
12 jun 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
David
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Linde
Reisde met een groep
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Linde
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
10 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ricardo
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Navjit
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Navjit
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Shannon
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shannon
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alison, Brighton
Reisde met een groep
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alison
1 nacht verbleven in juni 2025








