Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Al Cason





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Fra Paolo Sarpi 40, Padova, PD, 35138
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 5 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 5.00 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 10 per nacht
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 5 per nacht
- Borgsom voor huisdieren: EUR 20 per verblijf
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per accommodatie, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 25 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 15 oktober tot 15 april.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Al Cason Padova
Hotel Al Cason
Hotel Al Cason Padova
Al Cason
Hotel Al Cason Hotel
Hotel Al Cason Padova
Hotel Al Cason Hotel Padova
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Al Cason
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
15 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Johanna Catharina
13 mei 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Johanna Catharina
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lea
Reisde met een groep
23 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Lea
2 nachten verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
Bernou, Amsterdam
25 aug 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bernou
2 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Sylvia
10 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvia
2 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Good value for money
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging + service; niet voor lang verblijf
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Adam
13 aug 2025
Adam
3 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Vivek
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vivek
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hugh
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hugh
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shila
Reisde met familie en kleine kinderen
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Shila
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Clemens
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clemens
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Shelley
5 jun 2025
Shelley
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Francisco
5 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
clint
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fully staffed hotel, convenient to train station
clint
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
yojiro
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅から近く清潔で静か。ホテルの人も親切。
yojiro
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Prasanna
25 apr 2025
Prasanna
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Christoph
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christoph
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Laurick
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laurick
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Osariemen
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Osariemen
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Macarena
Reisde met familie
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo excelente
Macarena
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Javier
23 feb 2025
Javier
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Eugenio
Reisde met familie
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eugenio
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Vincenzo
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Vincenzo
2 nachten verbleven in februari 2025