AC Hotel Padova by Marriott
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie in Padua
Fotogalerie voor AC Hotel Padova by Marriott





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
21 nov - 22 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
9,0 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een ligbad
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Designer toiletartikelen
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Prima Strada, 1, Padova, PD, 35129
Over deze accommodatie
AC Hotel Padova by Marriott
Gelijkaardige accommodaties

Crowne Plaza Padova by IHG
Crowne Plaza Padova by IHG
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 748 beoordelingen
De prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.50 per persoon, per nacht, voor maximaal 5 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 14 voor volwassenen en EUR 14 voor kinderen
- Betaald parkeren (overdekt): EUR 6 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15.00 per accommodatie, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een veiligheidsslot
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Registratienummer van de accommodatie IT028060A1IC548ROG
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
AC Hotel Padova
AC Hotel Padova Marriott
AC Padova
AC Padova Hotel
AC Padova Marriott
Hotel Padova
Ac Padova Padua
Ac Hotels Padua
Ac Padova By Marriott Padova
AC Hotel Padova by Marriott Hotel
AC Hotel Padova by Marriott Padova
AC Hotel Padova by Marriott Hotel Padova
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over AC Hotel Padova by Marriott
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 sep 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Marco
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Robert Gwynedd, PENCOED
9 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert Gwynedd
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tami
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tami
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
marcos
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
marcos
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Peter
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Okej
Peter
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
??
Zakenreiziger
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yashar
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yashar
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Elad
Zakenreiziger
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elad
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Paul
14 jul 2025
Paul
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Zoran
Zakenreiziger
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zoran
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marco
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rafael
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafael
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Francine
Reisde met partner
19 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francine
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Francesco
Zakenreiziger
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Francesco
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ana Maria
26 mrt 2025
Ana Maria
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Victor
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Victor
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Giuseppe
6 mrt 2025
Giuseppe
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Riccardo
29 jan 2025
Riccardo
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Zakenreiziger
13 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Azim
Zakenreiziger
10 jan 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not quite a marriot
Azim
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
18 nov 2024
Christian
2 nachten verbleven in november 2024








