Hotel Plaza21 Osaka
Hotel met gratis ontbijt, op wandelafstand van Kunstmuseum Fujita
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Regency Kyoto
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 218
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-6-13, Nakanocho, Miyakojima-ku, Osaka, Osaka, 534-0027
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

KOKO HOTEL Osaka Namba Ebisucho
KOKO HOTEL Osaka Namba Ebisucho
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 288 beoordelingen
De prijs is € 66
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 300 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: JPY 5400 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Plaza21
Plaza21 Osaka
Hotel Plaza21 Osaka Hotel
Hotel Plaza21 Osaka Osaka
Hotel Plaza21 Osaka Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Plaza21 Osaka
Beoordelingen
6,4
7,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6/10 – Redelijk
Sanne, Oss
6 apr 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Simpel maar prima hotel
Sanne
8/10 – Goed
とし, 沖縄
Reisde met een groep, Zakenreiziger
19 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
とし
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 dec 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 dec 2018
Negatief: Comfort kamer
安いからとりあえずOK
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
A, Lebanon
19 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service
A
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
レオ, 兵庫県
28 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフの丁寧な対応、快適な客室
レオ
3 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
マイケルと, ニューヨーク州など
7 dec 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
優しい
マイケルと
1 nacht verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
まりあ, japan
17 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service
元はラブホテル?!
まりあ
2 nachten verbleven in augustus 2017
2/10 – Ontzettend slecht
@@@
9 nov 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
@@@
1 nacht verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Kok Wai
25 sep 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kok Wai
3 nachten verbleven in september 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
22 sep 2017
Negatief: Netheid
こんなもの
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Ivan, Vietnam
19 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ivan
3 nachten verbleven in september 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 apr 2017
Positief: Comfort kamer
改装された古めのラブホ
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
だい, 神奈川県
14 apr 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
クオリティー低
だい
2/10 – Ontzettend slecht
u, 福岡
9 apr 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ビジネスホテルに改装した元ラブホテル
u
4/10 – Matig
トモ, 東京都
21 mrt 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
元ラブホテル
トモ
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2017
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
L, TYO
12 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service
ちょっと立地が悪いが穴場かもしれない。
L
6/10 – Redelijk
Marcel
1 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean but old
Marcel
10/10 – Uitstekend
Mark
1 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer