Hotel Olive Sakai
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Sakai
Fotogalerie voor Hotel Olive Sakai





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed (Couples Hotel) laden

Standaard kamer, 1 queensize bed (Couples Hotel)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een bubbelbad
Alle foto's voor Standard Queen Room laden

Standard Queen Room
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Misschien vind je dit ook leuk

Fauchon Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 226 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-1-17, Hamadera Ishizuchonishi, Nishi-ku, Sakai, Osaka-fu, 592-8333
Over deze accommodatie
Hotel Olive Sakai
Gelijkaardige accommodaties

Fine Sakai
Fine Sakai
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 223 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Olive Sakai
Olive Sakai
Hotel Olive Sakai Adults
Hotel Olive Adults
Olive Sakai Adults
Olive Adults
Hotel Olive Sakai Hotel
Hotel Olive Sakai Sakai
Hotel Olive Sakai Hotel Sakai
Hotel Olive Sakai Adults Only
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Olive Sakai
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Fujii
2 aug 2025
Positief: Personeel en service
Fujii
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
MINAKO
5 jul 2025
MINAKO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ming
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ming
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
1 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Said
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Said
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kin Chung
3 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kin Chung
8 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wahyu
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wahyu
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
akazawa
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
akazawa
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
ISAYOSHI
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ISAYOSHI
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Hannah
11 dec 2024
Hannah
13 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kin Fu
4 nov 2024
Positief: Voorzieningen
Kin Fu
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
akazawa
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
akazawa
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
takaaki
Zakenreiziger
9 okt 2024
takaaki
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
ILMI
Reisde met familie
28 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ILMI
3 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Haruna
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruna
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
23 apr 2024
Michelle
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Marco
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
5 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
akazawa
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
akazawa
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
akazawa
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
akazawa
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
akazawa
5 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
akazawa
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
akazawa
14 jan 2024
akazawa
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Junji
16 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Junji
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
??
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in november 2023

















