Hotel Alten
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Dotonbori
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer, bad laden

Familie vierpersoonskamer, bad
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bubbelbad
Een bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Regency Kyoto
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 218
17 aug - 18 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 Chome Higashi 6-12, Dotonbori, Chuo-ku, Osaka, 542-0077
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

REX INN Namba
REX INN Namba
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 110 beoordelingen
De prijs is € 60
28 aug - 29 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 300 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 1000 per nacht
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: JPY 3000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Alten Osaka
Hotel Alten
Alten Osaka
Hotel Alten Hotel
Hotel Alten Osaka
Hotel Alten Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Alten
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
14 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel, close to the city
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良いと思います
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
chisa, 鳥取市
Zakenreiziger, Reisde met huisdieren, Reisde met familie
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
chisa
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
HIROAKI
5 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIROAKI
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Steffen
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steffen
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 aug 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
kenji
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
いつものホテル
kenji
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met huisdieren
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jun 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
愛犬と!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
tomomi
8 mei 2019
Positief: Personeel en service
tomomi
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
m
Reisde met familie en kleine kinderen
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
m
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
sky
Reisde met familie en kleine kinderen
4 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
sky
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
miki
21 apr 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
miki
1 nacht verbleven in april 2019