Hotel 88 Shinsaibashi

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Dotonbori

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (Main Building)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een ligbad
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard Twin kamer, niet-roken (Main Building)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 Twijfelaar en 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Main Building)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
  • 35 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Familiekamer, niet-roken (Room 1, Main Building)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een ligbad
  • 44 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Familiekamer, niet-roken (Room 2, Main Building)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een ligbad
  • 40 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Superior Twin kamer, niet-roken (Main Building)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
  • 27 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Kamer, niet-roken (Triple Single, Annex)

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Twin kamer, niet-roken (Annex)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Tweepersoonskamer, niet-roken (Annex)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een bidet
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-5-4 Dotombori, Chuou-ku, Osaka, 542-0071

In de buurt

  • Dotonbori - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Amerikamura - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Glico-bord van Dotonbori - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Shinsaibashi-suji - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Kuromon Ichiba-markt - 10 min. wandelen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Namba - 3 min. wandelen
  • Station Osaka-Namba - 4 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 53 min. rijden

Restaurants

  • ‪551蓬莱 - ‬2 min. wandelen
  • ‪英國屋WEST なんばウォーク1番街南通り店 - ‬2 min. wandelen
  • ‪Craft Beer GULP - ‬2 min. wandelen
  • ‪餃子王 道頓堀店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪大起水産 街のみなと なんばウォーク西店 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel 88 Shinsaibashi

Hotel vlak bij Dotonbori
In de omgeving van Glico-bord van Dotonbori en Kuromon Ichiba-markt ligt Hotel 88 Shinsaibashi, waar je geniet van een wasserij. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een automaat en bagageopslagruimte
  • Een pool- of biljarttafel, een lift en conciërgeservice
  • Rookvrije accommodatie, meertalig personeel en een 24-uurs receptie
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel en de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
De 51 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Donsdekens en gratis baby-/kinderbedden
  • Badkamers met diepe ligbaden en bidets
  • Koelkasten, waterkokers en verwarming

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 12 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL 88 SHINSAIBASHI Osaka
88 SHINSAIBASHI Osaka
88 SHINSAIBASHI
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Hotel
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Osaka
HOTEL 88 SHINSAIBASHI Hotel Osaka

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel 88 Shinsaibashi?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel 88 Shinsaibashi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel 88 Shinsaibashi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel 88 Shinsaibashi?

Dit hotel ligt in Minami, vlak bij Namba Walk-winkelcentrum en Dotonbori. Ook Glico-bord van Dotonbori en Kuromon Ichiba-markt liggen op een kwartiertje wandelen. Metrostation Namba en Station Osaka-Namba liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel 88 Shinsaibashi

9,6

Uitzonderlijk

9,6

Netheid

9,0

Locatie

9,6

Personeel en service

9,6

Milieuvriendelijkheid

9,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 378 van 465 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 465 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 465 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 465 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 465 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Susan

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
We liked everything, the location, the staff, the room, the dinning/ meeting area (the lobby) with the self service drinks provided. The size of the room was more than I expected, the bathroom was fantastic, big bath tub separate from the shower. Plenty of space for luggage and storage was more than adequate. The staff were very friendly and helpful. We asked for directions, the young lady walked us straight to the station. We were transferred to Osaka station on the day of check out also. We loved the stay and will surely recommend it to our friends and family.
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Ngoc

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is spotless & spacious. The customer service level is exceptional from everyone. The decoration in the hotel lobby is modern & beautiful. Hotel provides a relax area for guests to have a complimentary hot & cold drinks.
5 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Kristy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean spacious room, amazing friendly staff, great communal area with coffee machines and drinks, laundry machines and massage chairs available
11 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Margaret

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved everything about this hotel, but especially the staff! They were consistently kind and pleasant to us and always had a stocked free beverage area. They also had numerous massage chairs in the lobby for sightseeing weary guests
7 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Leonard

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access to shops and transportation. The staff went above and beyond to make our stay great. Would go again and recommend
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Alexa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was very nice and good amenities. Around the corner from the train and to Dotonbori.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Georgia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely loved our stay at Hotel 88. Staff are excellent - very helpful and accommodating. Facilities are great - loved the massage chairs and lounge area to enjoy a delicious coffee. Will definitely stay here again.
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Julie

5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Vanlesa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staffs are nice, friendly, helpful This hotel makes you feels like at home Rooms are spacious We had a pleasant stayed Hotel 88 services is beyond exceptation
6 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ruth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First time in Osaka and found this vibrant hotel with exceptional staff. From the moment we checked in it was phenomenal. Nice drink bar and community space where guests gathered. Free massage chairs were a game changer after a long day of walking. I will definitely be back!
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Edison

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were amazing and very accommodating, good English, and quick to answer and address any issues & questions…would definitely stay there again next time!
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Mia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
숙소 너무 깨끗하고 방도 널찍해서 더 쾌적했어요! 직원분들 엄청 친절하셔서 정말 행복한 경험이었습니당😊 1층에 있는 안마의자랑 특히 음료 서비스가 아주 쏠쏠했어요ㅋㅋ 체크아웃 후 짐보관도 가능하고 라피트 타는 곳까지 데려다 주셔서 편하게 이동할 수 있었습니다! 다음에 또 이용할 예정입니다😎
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Christopher, Valrico

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a good experience at the hotel. Location is right near Dotonbori yet far enough away that it was quiet and pleasant. The hotel’s offering of drinks was a great addition and we definitely took advantage of them and the seating area to have dinners. The hotel even took us to the bus terminal and assisted in getting tickets to Kansai. Next time we are in Osaka, staying at Hotel 88 again.
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Eliseo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personal muy amable.
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Susan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really loved the location and found the theming of the property to be very unique. I would definitely statmy there again.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Kristen

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Could not have picked a better hotel. 2 adults and 2 children (12 & 15 yrs old). The room was spacious with 2 king beds, separate sitting area with couch and table. The staff was AMAZING and very helpful. They had umbrellas available for use if needed (which we did), they called taxis for us when needed, provided written directions to get to our next city while forwarding our luggage. The lobby has plenty of tables and chairs with complimentary drinks as well as a pool table for fun! Location was great, easy walk from bus station and walkable to many things. Would definitely stay here again.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Zach

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Most helpful staff and the room with the massage chair is so clutch.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Keith, Pearl City

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was OUTSTANDING from beginning to end. The hotel even took us (family of 4) to Shin-Ōsaka Train Station for no additional charge. Free beverages (24/7), free massage chairs, and free umbrella rentals are just a few more perks that this hotel offered. If you’re planning to visit the area, this hotel is a no brainer. I would definitely stay here again. Highly recommend.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Blake

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Johnny

5 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

YAU LEE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
職員服務非常好!
5 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Youngsuk

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
다음에 오사카 오게되면 꼭 다시 방문하고 싶습니다. 너무 친절하고 깨끗하고 도톤보리에 위치해 있어 남바, 신사이바시, 도톤보리 구경하기 편합니다. 무료 음료, 커피 서비스도 제공됩니다. 강추합니다^^
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Glenn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

TOP hotel in Osaka, with A+ staff.

What a wonderful hotel! From the great location to the quirky design, to the free soft drinks and coffee in the lobby, to the massage chairs thatI regret that I never managed to enjoy, it was all top notch. But what really set it apart was its wonderfully friendly staff. Due to a minor injury, I decided to take advantage of Japan's famously efficient luggage forwarding service (which really is fantastic) to send my bags to the Kyoto hotel I would be staying the following day, so that I did not have to lug it around with me. The front desk staff at Hotel 88 not only helped me fill out the paperwork but found a big cardboard box, which they expertly cut down in size to perfectly fit my two bags. (It was actually quite impressive how they did this.) Putting my two bags snugly into a single box saved me a lot of money, as the forwarding service charges per bag (or box), not by weight. The 88 Shinsaibashi team then professionally taped up the box and I left it with them as I went exploring. When I arrived at my Kyoto hotel the following day, the box was waiting in my room. What a country! And what a hotel 88 Shinsaibashi is! I would definitely stay there again. In fact, I wish I could stay there again TOMORROW! One of my favorite hotel experiences ever.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I've visited Japan four times and this might be my favorite hotel yet. I stayed in a room in the annex and it was clean, modern, quiet, and spacious. The hotel is located in a very good location between Namba Station and Dotonbori which makes it well placed for local exploration and for getting out to the rest of the city. The staff were extremely helpful and professional. They had a very good grasp on English, which while not required definitely makes things easier. I will definitely stay here again if I'm back in Osaka at any point.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleasantly Surprised

Service was EXCELLENT! I love the complimentary beverage area and tables. I prefer this over free breakfast as 7-11 and other affordable places to eat were near by. Only stayed one night but will definitely book again.
1 nacht verbleven in mei 2025