Hall

Avis sur Quality Inn Clermont West Kissimmee

2.5 out of 5
Quality Inn Clermont West Kissimmee
9330 W US Highway 192, Clermont, FL

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 197 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 358 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 224 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 109 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 113 avis sur 1001." "

7,2/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

6,2/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Serge

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 5 févr. 2024
Dear Serge,Thank you for staying with us. We're sorry that your stay didn't meet your expectations. Your feedback will help us to be better in the future.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Sharon le 27 mai 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us. We're sorry that your stay did not exceed your expectations. Your feedback will help us to be better in the future.

6/10 Satisfaisant

Minet, Suisse

Les points forts : Propreté et personnel et service
Motel basic climatisation très bruyante douche demande à être rafraîchie comfort du lit ok propreté ok
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Sharon le 2 janv. 2019
Dear Minet, Thank you for staying with us. We're sorry that your stay was less than perfect. Your feedback will help us to be better in the future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien placé
Pour un voyage à Disney, cet hôtel nous a bien convenu. Nous avions un véhicule pour nous déplacer et les parcs étaient entre 10 et 30 min (animal kingdom 10, universal 30) Avec une épicerie à proximité en plus, il nous était facile de nous préparer des lunchs! Le seul bémol était le déjeuner. Peu de choix (oeufs, pains, muffins anglais et très peu de fruits). Par chance l’épicerie a pu combler ce petit manque!
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de Sharon le 16 juil. 2018
Dear Bien, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to welcome you back to our hotel in the future.

8/10 Bien

BOB, QUÉBEC, QC, CANADA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BIEN SITUÉ PRÈS DES PARCS DISNEY ET UNIVERSAL
HÔTEL BIEN PROPRE ET CONFORTABLE, PERSONNEL ET SERVICES EXCELLENTS.
Réponse de Sharon le 14 nov. 2016
Dear Bob, Thank you for staying with us! We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. We look forward to having you again as our guest.

8/10 Bien

Clermont

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Plus économe que les hôtels de Disney.
Visite à Disney world. Bel hotel bien situé à 30 minutes du stationnement de l'hotel à celui de Disney World. Petite surprise désagréable cependant, des frais de 4$/jour pour l'hotel ou quelque chose de même, mais très bel hôtel. J'y retournerais sans hésitation.

8/10 Bien

David, Riviere du loup, Canada

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Correct mais frais de resort injustifié
Hotel correct, mais le tapis devrait être changer, car était allergique aux acariens je peux vous dire qu'il y en a sûrement beaucoup . Frais de resort charger en supplément à votre arrivée injustifié
Réponse de Guest Service Manager le 26 mars 2016
Dear David. We are truly sorry about any discomfort caused during the time you spent. Probably, due to a high occupancy, you got a room with carpet, since some of them don’t have. Anyway, we will take your opinion into consideration and take actions to improve our rooms in general. We really hope to see you back. Best regards.

6/10 Satisfaisant

Kenneth, Grenoble

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Confortable, pas proche des parcs, petit déj sucré
Un peu loin des parcs, à la limite du territoire servi par les navette Mears de l'aéroport. Petit déjeuner en majorité des sucreries, heureusement il y avait des oranges et quelques fruits.
Réponse de Guest Service Manager le 26 déc. 2015
Dear Kenneth. Thank you very much for preferring us. Sorry for any discomfort caused during the time you stayed with us. We hope to see you back. We want to let you know about our Sunsol International Drive, which is very close to Universal Parks and many other attractions. Regards.

8/10 Bien

valerie, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
les déjeuners...
Les déjeuners finissent très tôt 6h30 à 8h30 choix de rôties ou céréales cafés et jus sans plus.
Réponse de Guest Service Manager le 17 oct. 2015
Cher Valerie. Merci beaucoup d'avoir pris une partie de votre temps à laisser un commentaire sur votre expérience avec nous. Votre avis est très important et précieux pour nous. Salutations.

8/10 Bien

miss voyages, Repentigny , Qc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vraiment très bien !
Nous avons bien aimé cette hôtel, chambre spacieuse, propre et tranquille. Les employés sont tres chaleureux.
Réponse de Guest Service Manager le 10 août 2015
Dear Guest. Thank very much for those kind words. Your review is very important to us. We hope to see you back. Regards.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Guest Service Manager le 12 sept. 2015
Thanks for qualifying us.

10/10 Excellent

Magalie, France

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Idéal pour une halte
Tout était parfait au niveau de la chambre. Un seul bémol pour le petit déjeuner qui ne propose pas assez de produit. Le quartier non plus n'est pas idéal pour dîner. WIFI ok.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel abordable, chambre spacieuse
Nous avons séjourné 14 jours et tout s est très bien déroulés. Rapport qualité/prix excellent.

8/10 Bien

Sylvain, granby

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel endroit et près de Disney
Très bel endroit à 25 minutes de Universal Studios et Disney. Déjeuner ok.

8/10 Bien

YVON

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Sans plus, plutôt déçue
L'hôtel se situe en bord de route dans un quartier quelconque. Les chambres ne sont pas très grandes et l'accueil très moyen. Une facturation supplémentaire de 5 $ est prélevée sur le compte et on ne sait pas pourquoi. Le petit déjeuner est nettement insuffisant. Je m'attendais à mieux au vu des notations. Dans l'ensemble plutôt déçue par cet hotel.

8/10 Bien

bruno, bordeaux

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
hôtel pour étape
Hôtel pratique et pas cher. Petit déjeuner en rapport avec le prix.

6/10 Satisfaisant

Gaétan, Québec

Bien, je recommande!
En vacances pour une semaine à Orlando! Pour les parcs Disney, c'est parfait! Le dealer Harley est à proximité. Beaucoup de restaurants.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel plus ou moins bien
La seule chose que je n'ai pas apprécié dans cette hôtel est que nous sommes arrivés tardivement et au moment de nous coucher moi et mon compagnon, nous remarquons que le lit na pas été fait précédemment et Qu au fil des jours les draps n'ont jamais été change. Sinon dans l'ensemble cest un beau motel.

10/10 Excellent

Carmen, Repentigny

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel !
Vraiment très très bien. Très près de Disney. Je recommande

8/10 Bien

gerard, nice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mauvaise connexion wifi
mauvaise connexion wifi

6/10 Satisfaisant

Odemaris

Voyage en couple
N/a
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 28 mai 2024
Dear Odemaris,Thank you for stay with us. we're sorry that your stay did not meet your expectations. Your feedback will help us to be better in the future.

8/10 Bien

Heriberto

Voyage en couple
El desuyuno calidad pobre , recomiendo alguna proteína jamón , quesos, revoltillos , además los panes no eran frescos , beben mejorar los desayunos para los clientes latinos , gracias
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 21 mai 2024
Dear Heriberto,Thank you for staying with us. We're sorry that our breakfast did not meet your expectations. Your feedback will help us in the future.

4/10 Médiocre

Michael Lawrence

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 30 avr. 2024
Dear Michael,Thank you for staying with us. We're sorry that your stay did not meet your expectations. Your feed back will help us to be better in the future.

8/10 Bien

William

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
The property is conveniently located within about a 30 minute drive to Disney. It’s located on a very busy road, but I didn’t really notice the traffic noise from my room. They do offer a free Continental breakfast in the lobby area, which is a good thing, because there was not a coffee maker in the room. The property does look a little run down and it could use a little sprucing up, but I would stay here again.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 1 avr. 2024
Dear William.Thank you for staying with us. We appreciate you leaving your feedback. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

4/10 Médiocre

Steven

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Photos of place was chop,its not as nice as it look ,left 1 night earlier to find a safer and nicer place for my wife.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 29 mars 2024
Dear Steven,Thank you for staying with us. We're sorry that your stay did not meet your expectations. Your feedback will help us to be better in the future.

6/10 Satisfaisant

Ashley

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was terrible but the pictures should definitely be updated it’s not clean and maintained like the pictures on the website. Breakfast was late so didn’t benefit my family. All the ice machine didn’t work.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 27 mars 2024
Dear Ashley,Thank you for staying with us. We apologize for not meeting your expectations of your stay. Your feedback will help us to be better in the future.

10/10 Excellent

Jonathon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 19 mars 2024
Dear Jonathon,Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to leave us your feedback. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

2/10 Horrible

Cristian

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 2 avr. 2024
Dear Cristian,Thank you for staying with us. We're sorry that your stay did not meet your expectations. Your feedback will help us to be better in the future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 1 mars 2024
Dear Guest,Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to leave us your feedback. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

6/10 Satisfaisant

Richard

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Our room was clean. Beds were comfortable, sheets clean. AC unit was quiet, but bathroom fan was very loud.Place in general needed TLC. Electrical sockets sloppy, potential fire danger. Dark tint on windows makes it hard to tell they’re open. Repair needed on fence. Some parking lot signs worn off to point of being unreadable.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 19 févr. 2024
Dear Richard,Thank you for staying with us. We sorry about the fan being loud in your room. your feedback will help us to be better in the future.

8/10 Bien

Ricky

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 12 févr. 2024
Dear Ricky,Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to leave us your feedback. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

James

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 12 févr. 2024
Dear James,Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to leave us your feedback. We hope to welcome you back to our hotel.

10/10 Excellent

Gretchen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is a bit dated but our room was clean and well maintained .
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee management le 6 févr. 2024
Dear Gretchen,Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to leave us your feedback. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

2/10 Horrible

Rosemarie

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
One room in the facility had mold on the ceiling. Room had very dirty sheets. Shower drain wouldn't drain. Lamps were very dirty with burnt lamp shades. Very unsatisfactory. Wouldn't recommend staying here at all. Should be called Poor Quality Inn.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee management le 5 févr. 2024
Dear Rosemarie,Thank you for staying with us. We're sorry that your stay didn't meet your expectations. Your feedback will help us to be better in the future.

10/10 Excellent

Kerry

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 25 janv. 2024
Dear Kerry,Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to leave us your feedback. We hope to welcome you to our hotel in the future.

8/10 Bien

Carlos

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee management le 22 janv. 2024
Dear Carlos,Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to leave us your feedback. we hope to welcome you back to our hotel in the future.

4/10 Médiocre

jeff

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
After staying in 31 hotels this year, this by far was the worst, had to change rooms 3 times, not clean tv not working and the cigarette smell was bad.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee management le 18 janv. 2024
Dear Jeff,Thank you for staying with us. We're sorry that your stay did not meet your expectations. Your feedback will help us to be better in the future.

10/10 Excellent

Breanna

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 8 janv. 2024
Dear Breanna,Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to leave us your feedback. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

2/10 Horrible

Nestor

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Quality? Nooooo. I can’t describe how bad it is very poor and dirty. We found old food from other guests into the bes sheets. And the manager said I have found worst stuff. It is what it is. I definitely don’t recommend this place for anyone
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 1 janv. 2024
Dear Nestor, Thank you for staying with us. I have spoken with both the night and morning front desk agents, the night agent that checked you in said you did not complain about anything being wrong with your room the whole night, as we are a 24 hour lobby. The morning agent said you came in after breakfast had ended and were upset about that. We're sorry that our end time didn't meet your expectations. I was told, as a courtesy to you, breakfast items were taken out for you. The agent also stated that was when you started telling him you were not happy with your room. Had you come back to the front desk when you saw your room we could have changed the room for you. Your feedback will help us to be better in the future.

4/10 Médiocre

abram

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bathroom out dated and water backed up .. continental breakfast wasnt good selection
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Quality inn Clermont west Kissimmee Manaagement le 15 déc. 2023
Dear Abram,Thank you for staying with us. We're sorry that your stay didn't meet your expectations. Your feedback will help us to be better in then future.

4/10 Médiocre

Heather

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pull up to establishment, it looked like it was shut down. It was only 7:45 pm. Drove around the parking lot to see if there were any other cars. There were only a few. Pulled up to front again. Lobby was almost completely dark except a very dim light. Staff was pleasant, not over welcoming. Took a photo copy of my drivers license instead of just verifying ID like other hotels. (I asked for the copy back the next morning at check out). Very run down and doesn’t look like the photos that advertises it. Outlet GFI broken, pieces had fallen out around it. Hole and wires exposed. Rusted ice bucket, tissue holder and plate around it. Sheets had stains on them on both beds. Door didn’t close flush with the frame, window had space between the frame and the actual glass one could easily put fingers through it. Drove in and It didn’t feel safe, very difficult to rest easy overnight there. Walking into lobby and the room and it was like falling into the 1970s. Clocks set to wrong time, no usb ports, towels very thin and dingy looking. Gate around playground was in disrepair and looked like it had been driven into by a vehicle. Ice machines either broken (2nd floor) or worked poorly. Areas around machines dingy. No staff from 3-7am. Loud music blaring from a vehicle at 3:30 am. No staff to handle it. It felt unsafe in the room with the door and window issues. Free breakfast was minimal waffles, juice, apples, bread, cereal and bagels. Very sparse. I would NOT recommend staying here.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Quality inn Clermont west Kissimmee Manaagement le 5 déc. 2023
Dear Heather,Thank you for staying with us. We're sorry that your stay did not meet your expectations. Your feedback will help us to be better in the future.

4/10 Médiocre

Bryan

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
NA
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Quality inn Clermont west Kissimmee Manaagement le 27 nov. 2023
Dear Bryan,Thank you for staying with us. We're sorry that your stay didn't meet your expectations. Your feedback will help us to be better in the future.

10/10 Excellent

Johnny

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was great. Pool was nice. TV was good but I would like a better channel setup. I would also like more electrical outlets besides the one by the bathroom sink to coonect phone at night. Breakfast was okay for the price. I would stay there again.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Quality inn Clermont west Kissimmee Manaagement le 21 nov. 2023
Dear Johnny,Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to leave us your feedback. We are working on a new channel line up for the TV's. There should have been an electrical outlet near your bed that you could have plugged your phone charger into. We're sorry that there were not enough outlets in your room. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

8/10 Bien

Keith

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Easy transaction, looks to be getting updated. Clean rooms, we stayed for one night for a softball tournament
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 20 sept. 2023
Dear Keith,Thank you for staying with us. We appreciate you leaving us your feedback. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

kimberly

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee management le 4 sept. 2023
Dear Kimberly,Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to leave us your feedback. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

8/10 Bien

Kim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The person that checked me in was very nice
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee Management le 14 juil. 2023
Dear Kim,Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to leave us your feedback. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

8/10 Bien

Byron

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Me gusto la tranquilidad y el encargado John muy amable y servicial. Lo que no me gusto, nunca llegaron hacer limpieza al cuarto.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee management le 3 mai 2023
Dear Byron,We clean the rooms every other day, so the day you would have been scheduled for housekeeping was your check out date. You could have requested housekeeping though and we would have gladly added you to our housekeeping service for that day. We're sorry that we did not meet your expectations of our housekeeping schedule.

10/10 Excellent

Allison

Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee management le 23 mai 2023
Dear Allison,Thank you for staying with us. We appreciate you taking the time to leave us your feedback. We hope to welcome you back to our hotel in the future.

4/10 Médiocre

Janira

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This property doesn’t not clean argumentative when telling them did not get for what we paid for 2nd time quality poorly run and do not clean properly
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Quality Inn Clermont West Kissimmee management le 10 avr. 2023
Dear Janira,Thank you for staying with us. We're sorry that your stay did not meet your expectations. Your feedback will help us to be better in the future.