Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lunia





Geniet van een terras, een koffiebar/café en een tuin bij Lunia. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer, een spelletjesruimte en een bibliotheek zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 102
inclusief belastingen en toeslagen
7 sep - 8 sep
Kameropties
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Klimaatregeling
Hd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Hd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Molenhoek 2, Oldeberkoop, 8421
Over deze accommodatie
Lunia
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer EUR 15.00 voor volwassenen en EUR 7.50 voor kinderen
- Borgsom voor huisdieren: EUR 15.00 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15.00 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Nederland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lunia Hotel
Lunia Hotel Oldeberkoop
Lunia Oldeberkoop
Lunia Hotel
Lunia Oldeberkoop
Lunia Hotel Oldeberkoop
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lunia
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
30 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
johann
Zakenreiziger
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
johann
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Theo
28 okt 2024
Theo
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Marc
Reisde met partner
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Fokke Pieter
Reisde met partner
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fokke Pieter
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Meindert
Reisde met partner
25 aug 2024
Positief: Personeel en service
Meindert
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Regina
Reisde met partner
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Regina
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
John
Zakenreiziger
5 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel
John
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
R.E.A.
Zakenreiziger
3 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
R.E.A.
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Anke
19 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anke
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
John
Zakenreiziger
5 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super mooi en gezellig hotel
John
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Ellis
6 apr 2023
Ellis
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Magda
21 nov 2022
Magda
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
John
Zakenreiziger
21 sep 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
John
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Maria
Reisde met familie
17 jun 2022
Positief: Netheid
Maria
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Jasper
Zakenreiziger
7 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jasper
4 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Ineke
31 dec 2021
Ineke
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Willem
7 mei 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Willem
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Gerda
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topadres
Gerda
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Bertus
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bertus
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Marc
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
oké prijs- kwaliteit
Marc
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jammer, sauna afgebrand.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019