Miyuki Hamabaru Resort
Resort op het strand, met een buitenzwembad
Fotogalerie voor Miyuki Hamabaru Resort





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Familiekamer, uitzicht op zee (Japanese Western Style) laden

Familiekamer, uitzicht op zee (Japanese Western Style)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1314 Afuso, Onna, Okinawa-ken, 9040402
Over deze accommodatie
Miyuki Hamabaru Resort
Gelijkaardige accommodaties

Rizzan Sea Park Hotel Tancha Bay
Rizzan Sea Park Hotel Tancha Bay
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Waterglijbaan
8.6 van 10, Uitstekend, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 87
16 dec - 17 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 800–1200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Miyuki Hamabaru Resort Onna
Miyuki Hamabaru Resort
Miyuki Hamabaru Onna
Miyuki Hamabaru
Miyuki Hamabaru Resort Onna
Miyuki Hamabaru Resort Resort
Miyuki Hamabaru Resort Resort Onna
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Miyuki Hamabaru Resort
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Phyllis
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Phyllis
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sakiko
Reisde met familie en kleine kinderen
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sakiko
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
yenchu
23 aug 2025
yenchu
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Noah
Reisde met partner, Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noah
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
kato
16 jul 2025
kato
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel Angel
Reisde met familie
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Miguel Angel
3 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Jake
27 jun 2025
Jake
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kazuki
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuki
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
YUMIKO
Reisde met familie en kleine kinderen
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUMIKO
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Osamu
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Osamu
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SAKI
Reisde met partner
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SAKI
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Koji
Reisde met familie
24 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koji
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
yangsook
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yangsook
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
makoto
Reisde met familie
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
makoto
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hsieh
Reisde met familie
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
友善的飯店人員
Hsieh
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Miyuki
25 dec 2024
Miyuki
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Stacie
3 dec 2024
Stacie
5 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Ayano
Reisde met familie en kleine kinderen
5 nov 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayano
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
HAU LEUNG
Reisde met familie
28 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
還可以的
HAU LEUNG
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SUZUNA
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
10 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUZUNA
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
MING-SIOU
Reisde met familie
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MING-SIOU
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Chun wah
15 aug 2024
Chun wah
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
tomoe
Reisde met familie
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
tomoe
4 nachten verbleven in augustus 2024








