Stella Residence Club

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het vlonderpad met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Spa
  • Fitnessruimte

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een minibar
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 kingsize bed

Studio

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een minibar
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 kingsize bed

Junior suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een minibar
  • 50 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed OF 1 eenpersoonsbed

Suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een minibar
  • 70 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Veelgestelde vragen

Beschikt Stella Residence Club over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Stella Residence Club?

Ja, bij Stella Residence Club zijn huisdieren met een maximumgewicht van 6 kg per huisdier toegestaan. Er geldt een toeslag van UAH 600 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Stella Residence Club voor parkeren?

Parkeren kost UAH 175 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Stella Residence Club inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Stella Residence Club uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Stella Residence Club een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van UAH 400 per voertuig.

Waar staat Stella Residence Club?

Dit aan het strand gelegen hotel ligt in Rayon Primorski, op 1,8 km van Arcadia Beach en op 5 km afstand van Goudkust-strand en Klooster van de Maria-Tenhemelopneming. Ook Panteleymonivsky Kerk en Academisch musicaltheater van Odessa liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Stella Residence Club

8,2

Zeer goed

8,6

Netheid

8,2

Locatie

8,4

Personeel en service

8,0

Milieuvriendelijkheid

8,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 39 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Andreas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sehr gutes Hotel direkt zum Strandzugang

Sehr schönes Hotel in 2 Linie. Freundlich sauber und guter Service, Die Frühstücksterrasse ist sehr schön mit super Blick auf das schwarze Meer. Der SPA Bereich ist Hervorragend !!! Beste Massage in ODS !!!
10 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra
7 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Keith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stay at Stella Residence

Absolutely delightful stay Everyone so helpful Facilities very good Location ideal next to beach with free access and free sunbed / umbrella Definitely return again
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

personlig o välkomnande service

3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Spa & Gym facilities were very nice. Dinner and service was excellent. Room interior an old fashioned one and balcony should be cleaned as well.
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1. Das Servicepersonal ist nicht freundlich und nicht höflich, aber abstoßend, arrogant. 2. Es gibt nur 4 Arten von Frühstück (siehe Menü). Oft nicht frisch, nicht lecker und wenn Sie länger als ein paar Tage dort bleiben, möchten Sie es einfach nicht einmal essen. 3. Die Zimmer für ein 4 Sterne Hotel sind sehr dreckig. 4. Der Innenraum ist billig, alt und abgenutzt. Siehe Foto. 5. Das Highlight dieser Einrichtung ist jedoch das Badezimmer: Die Toilettendeckel (natürlich ohne Automatisierung) sind von so schlechter Qualität, dass sie sich seitlich bewegen und die Halterungen so dünn sind, dass der Kreis und der Deckel praktisch in der Luft hängen. Und das Schlimmste ist, dass dieser billige Kunststoff es nicht aushält und am zweiten Tag des Aufenthalts in diesem Zimmer einfach beim Toilettenbesuch platzt. Völlige Schande und Albtraum. Nachdem wir entsetzt waren über das, was passiert war, wurde uns das Cover in Höhe von umgerechnet 30 € in Rechnung gestellt und durch dasselbe ersetzt, aber noch älter, schmutzig und offen, siehe Video. 6. Alles, angefangen von einer gekröpften Seifenkiste, die schließlich auch runterfiel und deren Rechnung ungefähr 25 € betrug, bis hin zu einem Toilettenpapierhalter, ist sehr wackelig, taumelnd und rasselnd. Übrigens ist das Papier so niedrig 7. Die Dusche ist alt, es fehlen Teile (siehe Foto) und der Strom fließt in die falsche Richtung. 8. Das Waschbecken im Doppelzimmer ist einfach nur eine Miniatur von denen, die normalerweise in den Gäst
7 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

arthur

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible Hotel, stay away, not a 5 star.

Terrible room, no view Not as advertised. I was put in room 204 with body sized carpet stains. I refused to stay there, they offered an upgrade, the room was falling apart, carpet was old and torn, the bathroom stunk, the sheets had holes in them. The staff was not helpful at all and charged us for everything even after we voiced our concerns.
4 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Dean

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Disgusting smell and appalling service

Appalling. Service leaves a lot to be desired. Bathroom that smelt like a sewer and what makes matters worse the shear lack of concern for your customers stay. No electricity on 2 occasions. This is not a hotel I could possibly recommend to anyone. You state it’s a 4 star hotel and I’ve stayed in 2 star hotels with better service and having travelled to over 50 countries in the last 30 years including many trips to the Ukraine this perhaps rates as one of my worst experiences. Problems do arise ,granted however to have management completely disregard the customer experience tells it’s own story. Very very poor
5 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Stan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place to relax.

Great place! More room and more private than the big hotel. Overlooking the beach. Spa and 24hr room service. Helpful and friendly staff. I arrived early and they put my luggage in storage and I went to the outdoor dining room and bar and relaxed until my room was ready.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel had a beautiful setting right on the Sea. Everyone in the staff was super friendly and even took a little extra time knowing that i did not speak the local langueage. I look forward to going back again soon.
6 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Der Aufbau des Hotels mit Großen Poll und Fitness Areal ist sehr einzigartig. Arcadia ist gut zu erreichen. Ein Stand ist auch nur sehr nahe am Hotel. Leider im ganzen Hotel etwas Chlore Geruch aus dem Schwimmbad. Die Hotel Bar wird durch das Schwimmbad sehr aufgeheizt im Sommer eventuell ein Vorteil wenn die bar durch das Schwimmbad gekühlt wird.
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property. Was good generally the room had a number points which did work shower. I had to use the hand shower the carpet was dirty and not clean any day I was there. Lights bulbs also needed replacement But the staff in the restaurant were Excellent The pool is fantastic
6 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Marcus

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Marcus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Mazin, Stockholm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel near the beach

Exellent location . Nice View+++++++++++++++++++++++++++
5 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Lesya

Positief: Netheid, comfort kamer

Not worth the money

Not worth the money. Dirty area, construction noise, super overcrowded, smoke filled and loud beach. Restaurant prices sky high with lower than average food quality. My best advise, bring your own towels in case you choose this hotel because if anything happens to theirs, you'll be charged some decent price worth 1 night at the hotel.. Overall, not a family friendly hotel due unsafe setting and construction. Would not recommend this hotel to other travelers.
5 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal for wasting time on the beach.Clean,silent ,very nice and helpful staff.Unfortunately there's nothing to do for tourist around hotel and view from other side of hotel is quite boring (very close big building area). Breakfast is so and so...
2 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Rahmetullah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Andreas, Chemnitz

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel in sehr guter Lage und super Terrasse !!!

Hotel hat eine sehr gute Lage. Wenige Meter bis zum grössten Strandgebiet von Odessa. Wunderschöne grosse Terrasse zum Frühstück und Abendessen. Hotel kann mit gutem Gewissen gebucht werden.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

Not so good at all

I booked three nights in this hotel hoping to get the kind of service I was looking for. I've stayed in many different hotels around the World. I've stayed in a Stella hotel had a very nice rating and customer reviews, but in reality here's what happened: 1) Phone was not working. Technician came in and spoke to me in a very impolite way like I was somebody who owed him a lot of money. 2) Safe was closed and password was unknown. Security guard came in and opened it with his key. They guy looked like a criminal. Technician also told me they change their security guards quite often. I guess you know what I mean... 3) Safe was not notebook (even netbook) friendly as it was shown on the website. 4) Shower was not working properly and technician said he could not fix it. 5) All in all service from the staff was around 3.5/5 6) Wifi was really slow Free breakfast was fine. View was not so good because of construction site nearby. I think I will try Mozart Hotel next time and will certainly never come back to this hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

lungt och fridfullt för billig peng

Nyårs firande med bad och avkoppling bra för pengarna

10/10 – Uitstekend

Not Provided, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A great place to stay in Odessa

The Hotel is very safe and well cared for in all respects. it is a great place to combine work with a swim or a gym session. Food is very good from restaurant .

2/10 – Ontzettend slecht

Dmitry, Kiev, Ukraine

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stayed in Hotel Maristella Club in late August.

Our vacation was spoiled by the staff of this hotel. Cost of accommodation in this hotel - dramatically overstated! In general, the layout of the room is quite comfortable, except of the shared balcony zone, overlooking the construction site, where sometimes there were other people. Room service - terrible! On the TV set - a layer of dust. Blinds of conditioner and fan cover in the bathroom - not clean, and have a distinctive gray dust. On the floor in the shower - mold. Towels in the bathroom are changed daily, but most of the towels had the spots. Free WIFI works disgusting. About the restaurant: There are several options of the breakfast included. You must order breakfast the day before. Once we ordered breakfast at 9:00 and we got it at 10:00. The hotel restaurant is too expensive for the dishes quality and service! Tea and coffee made from bad quality tap water. Once, I accidentally poured on the bed with a glass of plain water. We asked the maid to change the bed. Everything was done, but at the checkout - we got an extra bill for 400 Hryvnia for the hotel damages. It turns out, after a glass of water - on the mattress, there were two yellow spots and a mattress had to take to the special cleaner. The hotel staff refused all our comments, as well as provide evidence that the "damage" was caused precisely by us, talked with us in a very rude and unacceptable form, giving us psychological pressure and forcibly held us in the lobby until the payment of «injury» was done.