Fairfield by Marriott Mie Okuise Odai
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Wegstation Okuise Odai
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Mie Okuise Odai





Beoordelingen
9,6 op 10 – 
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 79
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed 
Verduisterende gordijnen 
Een regendouche 
Een haardroger 
Een privébadkamer 
Gratis mineraalwater 
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed 
Verduisterende gordijnen 
Een regendouche 
Een haardroger 
Een privébadkamer 
Gratis mineraalwater 
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

654 41 Sawara, Odai, 519-2404
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Mie Okuise Odai
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Vison
Hotel Vison
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 155 beoordelingen
De prijs is € 230
4 nov - 5 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend. 
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd. 
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten 
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield INN MIE Odai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Mie Okuise Odai
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Shinagawa
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinagawa
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kumiko
11 aug 2025
Positief: Netheid
Kumiko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
AI
27 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AI
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yeung Chit
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yeung Chit
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
HIROKI
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROKI
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
miyuki
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
miyuki
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kenji
Zakenreiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kenji
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tamotsu
Reisde met familie
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tamotsu
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
haejin
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
haejin
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshimasa
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅からも近くてゆっくりできる
Yoshimasa
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
yukinobu
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yukinobu
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
19 feb 2025
Jeremy
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
WAI KI
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WAI KI
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Daisuke
Reisde met partner
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daisuke
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
VICTOR
Reisde met een groep
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
VICTOR
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
MUKAI
Reisde met een groep
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MUKAI
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
takuya, SUITA
28 okt 2024
Positief: Netheid
takuya
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Andrea
Reisde met partner
22 okt 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
DAISUKE
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAISUKE
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
maimi
Reisde met familie en kleine kinderen
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
maimi
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
martinho
Reisde met familie
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
martinho
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Emiko
Reisde met familie
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
居心地の良 いおしゃれなホテル
Emiko
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yamato
21 jul 2024
Yamato
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
haruka
Reisde met een groep
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
haruka
1 nacht verbleven in juli 2024








