Kinugawa Royal Hotel
Gezinsvriendelijke ryokan met een seizoensgebonden buitenzwembad en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kinugawa Royal Hotel





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 337
13 aug - 14 aug
Kameropties
Alle foto's voor Economy kamer, niet-roken (Japanese 6 Tatami Room, No View) laden

Economy kamer, niet-roken (Japanese 6 Tatami Room, No View)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Japanese 12 Tatami Room) laden

Standaard kamer, niet-roken (Japanese 12 Tatami Room)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1426-2 Ohara, Kinugawaonsen, Nikko, Tochigi, 321-2522
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Itoen Hotel New Sakura
Itoen Hotel New Sakura
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.2 van 10, Goed, 217 beoordelingen
De prijs is € 68
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juli tot augustus
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
KINUGAWA ROYAL HOTEL Nikko
KINUGAWA ROYAL Nikko
KINUGAWA ROYAL
KINUGAWA ROYAL HOTEL Nikko
KINUGAWA ROYAL HOTEL Ryokan
KINUGAWA ROYAL HOTEL Ryokan Nikko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kinugawa Royal Hotel
Beoordelingen
7,4
Goed
6,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
2 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
ヤストモ
Reisde met familie en kleine kinderen
8 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ヤストモ
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Mana
2 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mana
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Jee Kiong
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Jee Kiong
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ばずれな
28 jun 2025
ばずれな
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
りら
Reisde met partner
21 jun 2025
りら
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
サトシ
11 jun 2025
サトシ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yohei, Irving
Reisde met familie en kleine kinderen
6 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yohei
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
micchan
Reisde met familie en kleine kinderen
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
micchan
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
HIROMI
Reisde met familie
1 jun 2025
Positief: Personeel en service
HIROMI
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
manabu
26 apr 2025
manabu
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tomokazu
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomokazu
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
ただし
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ただし
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Cindy
Reisde met een groep
18 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Cindy
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHIO
Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
TSUTOMU
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TSUTOMU
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Takio
1 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Takio
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
FUMITAKE
1 apr 2025
FUMITAKE
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Muraji
7 mrt 2025
Muraji
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Gary
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Shino
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shino
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Willie Kuanwei
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Willie Kuanwei
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025