Réception

Avis sur Hampton Inn Manhattan/Times Square South

2.5 out of 5
Hampton Inn Manhattan/Times Square South
337 West 39th Street, New York, NY

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 343 avis sur 1344." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 357 avis sur 1344." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 315 avis sur 1344." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 180 avis sur 1344." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 149 avis sur 1344." "

7,0/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

6,6/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Olivier

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 11 mai 2024
Dear Olivier, Thank you for sharing your rating regarding your recent visit. We regret any issues which left you with a less-than-perfect impression of our hotel. Please accept our apologies if you experienced any inconvenience. We encourage you to try us again, as we are confident you will enjoy the excellent hospitality we are known for providing.Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

8/10 Bien

Kathy

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
A lire les précédents avis , j'apprendais ......mais super hôtel, emplacement parfait, chambre faite avec changement de serviettes tout les jours. Je recommande cet hôtel.... Personnels très gentils
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Laurie Misko Area General Manager le 1 mai 2024
Dear Kathy, Thank you for reviewing Hampton Inn Manhattan/Times Square South regarding your recent stay. We appreciate all the generous compliments regarding our dedicated associates. It's also wonderful to know you loved our hotel and the convenience of our location; thank you for appreciating the housekeeping service. Please know that your feedback is extremely valuable to us, and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be! We greatly appreciate you for recommending us to fellow travelers, and thank you for sharing your experience with us.Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

8/10 Bien

Karine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le petit déjeuner inclus et bon, est un gros plus pour cet hôtel !
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Area General Manager le 28 avr. 2024
Dear Karine, We love getting feedback from our guests and truly appreciate your comments. It was wonderful to read about the high points of your stay and how much you enjoyed our complimentary breakfast. Thank you for choosing Hampton Inn Manhattan/Times Square South for your visit to NYC; we look forward to seeing you again soon.Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

6/10 Satisfaisant

marion

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Hôtel très bien situé, petit dej compris et personnel très agréable. Les moins… chambre très petite et équipements vieillots, forte odeur d’humidité dans notre chambre
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Area General Manager le 27 avr. 2024
Dear marion, We are glad you enjoyed our convenient location and appreciated the breakfast buffet and our pleasant staff. We regret to learn that our room sizes did not meet your expectations. We understand that any discomfort can impact the overall experience of your stay, and hearing about your encounter with the scent in your room is something we take seriously. Our team continuously strive to maintain our hotel to meet the expectations of cleanliness and comfort. We recognize the importance of addressing any concerns that arise and work diligently to ensure our guests' comfort. Thank you for bringing this to our attention. Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

10/10 Excellent

Elodie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel très bien situé dans Manhattan, proche Times Square. Metro à proximité. Petit déjeuner compris. Propre, literie confortable.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Area General Manager le 25 avr. 2024
Dear Elodie, It was a pleasure hosting your recent stay at Hampton Inn Manhattan/Times Square South! Thank you for your generous comments about our cleanliness and comfortable guest rooms and for highlighting our convenient location in the city. We are glad to know how much you appreciated the easy access to public transportation and Times Square. We hope you choose us again the next time your travels bring you to NYC.Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

8/10 Bien

Hugues

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Service was good. Breakfast was bad: too many people in a too small room, you have to wait to find a seat and the choice is not huge.
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Area General Manager le 24 avr. 2024
Dear Hugues, We strive to provide our guests with thoughtful hospitality and attentive service; therefore, we are pleased to read your generous compliments. However, We apologize for the frustration you experienced during peak hours at our complimentary breakfast, and we thank you for the specific feedback about our breakfast buffet options. We are grateful for your patience, and we are pleased you left the hotel with an overall good impression of Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We look forward to your return.Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

10/10 Excellent

Sylvie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La chambre très propre, la literie tres confortable. Hôtel bien placé pour les déplacements vers les différents sites.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Area General Manager le 13 avr. 2024
Dear Sylvie, Thank you for the excellent rating. We are thrilled to read about your stay and how much you enjoyed our location and our clean and comfortable beds. We work hard to deliver a great experience for all our guests, and we appreciate you recognizing our efforts. Thank you for the beautiful review of the Hampton Inn Manhattan/Times Square South; we look forward to hosting you again on your next visit to the city.Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

8/10 Bien

PATRICE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Area General Manager le 14 avr. 2024
Dear Patrice, Thank you for choosing the Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

8/10 Bien

Mathilde Marie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel sympa proche de Time et du métro ! Chambre correct et propre ! Petit déjeuner sympa par contre il faut arriver tôt!
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Area General Manager le 8 mars 2024
Dear Mathilde Marie, Thank you for your gracious review of Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We are glad our location was convenient for everything you wanted to do on this trip. We also appreciate that you enjoyed our breakfast. We hope to see you again on your next visit to New York.Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

6/10 Satisfaisant

Simon

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Area General Manager le 9 mars 2024
Dear Simon, Thank you for taking the time to rate your visit. We hope your stay was pleasant, but we want it to be perfect. We always aspire to exceed our guests' expectations therefore, we apologize if we did not do so during your time with us. Thank you for choosing our hotel, and we hope you will give us another.Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

10/10 Excellent

sophie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bien situé juste a côté de time square et port Authority. Chambres spatieuse, bonne literie, tres bien insonorisé, salle de bain grande et pratique. Petit déjeuner copieux et complet. Personnel tres agréable et serviable.
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Area General Manager le 1 mars 2024
Dear Sophie, Thank you for the wonderful review of Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We are thrilled to read about your stay and how much you enjoyed our location close to Times Square and many more places you want. We work hard to deliver a great experience for all of our guests, and we very much appreciate you recognizing our efforts. Thank you once more. We look forward to hosting you again.Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

10/10 Excellent

Christophe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent rapport qualité - prix. Pt déjeuner répétitif mais qui a le don d'exister.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Area General Manager le 15 févr. 2024
Dear Christophe, Thank you for being our guest at Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We love receiving comments like yours, as our goal is to ensure a memorable experience at an outstanding value for every guest. We strive to provide our guests with exceptional hospitality, and your compliments serve as an encouragement to all of us. It was a true pleasure to have you as our guest, and we hope to see you again soon.Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

10/10 Excellent

depuille

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour pro
Sejour parfait, calme et tranquille, l'accueil est au top. Merci aux équipes du Hampton inn. Mickael
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 21 janv. 2024
Dear depuille, We greatly appreciate your review of Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We were pleased to read that you enjoyed your stay with us. Thank you once more for your kind review. Please come back and see us again soon! Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

10/10 Excellent

Xavier

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Rien à dire très bon hôtel
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 15 janv. 2024
Dear Xavier, We are happy you had a great experience in our hotel. We love what we do, but recognition for a well-done job is always excellent. We will share your compliments with our staff, and we hope to host you again soon here at Hampton Inn Manhattan/Times Square South.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

8/10 Bien

Maurice, LA CIOTAT

Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 28 déc. 2023
Dear Maurice, Thank you for the wonderful rating for Hampton Inn Manhattan/Times Square South! We're delighted to have provided you with a satisfying visit. It was our pleasure to have you stay with us, and we hope to host you again soon.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

10/10 Excellent

Cédric

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour dans cet hôtel aux normes standard sans chichi, idéalement situé on peut faire beaucoup de chose à pieds rue plutôt calme Le métro est juste à côté aussi pour s’évader Le p’tit dej reste simple mais suffit pour attaquer sa matinée de visite Je recommande
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 18 déc. 2023
Dear Cédric, It is a pleasure to read your fantastic review of the Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We are pleased you had an outstanding visit and that you were able to start your day off right with our complimentary breakfast. Many of our guests appreciate how near we are to the metro, so we are glad to read how much you enjoyed this convenience. We strive to provide our guests with outstanding hospitality, and your compliments serve as an encouragement to all of us. Thank you for the recommendation, and we hope to be your hotel of choice every time you visit Manhattan.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

8/10 Bien

Isabelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très confortables. Literie impeccable et ptit dej' très bon et copieux
Réponse de Area General Manager le 7 févr. 2024
Dear Isabelle, We are so grateful for your kind words and for claiming us a comfortable hotel. It is always great to read how pleased our guests are with their accommodations. We strive to provide a comfortable stay, and we are happy you had a good rest and enjoyed our delicious breakfast. Thank you again for your review. We hope to see you soon!Warmest Regards,Laurie MiskoArea General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 14 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Nicolas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien mais salle de déjeuner beaucoup trop petite. Et seulement 2 ascenseurs pour 32 étages….
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 25 août 2023
Dear Nicolas, Thank you for reviewing our hotel. We are pleased that your visit was enjoyable, except for a few concerns. We apologize for any frustration with the elevator issues that you experienced; we are grateful for your understanding. We want to apologize for the concerns you had with the dining area. Your specific feedback will help us improve the dining experience for all our guests, and we appreciate your patience. We value each of your comments and hope you will stay with us again.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Elsa Glady Yvonne FAVETTE ép.

Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 7 sept. 2023
Dear Elsa Glady Yvonne FAVETTE ép., We appreciate you taking the time to leave your rating. However, we are disappointed if we did not deliver our best. We hope to have a second chance to provide you with the stay you deserve soon.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

8/10 Bien

Richard, Warwick

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
L'établissement a besoin de sérieuses rénovations. La douche n'étant pas étanche, le plancher de la salle de bain se retrouvait bien mouillé après chaque douche. Personnel très courtois et avenant.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 4 août 2023
Dear Richard, Thank you for reviewing your stay with us. It is nice to read that we met the majority of your expectations. It was delightful to know that the thoughtful service provided by our dedicated associates exceeded your expectations. We are always looking for ways to improve; therefore, we have taken note of your comments regarding our plans for developing the property. We apologize for not meeting your expectations and are grateful for your business. We hope to welcome you again in the future.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

10/10 Excellent

richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à conseiller
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 4 août 2023
Dear Richard, Thank you for taking the time to provide feedback about your stay. Our highest priority is ensuring you have an exceptional stay in all areas of our hotel, and we are glad we could make that happen for you. Thank you for taking time out of your day to recognize our efforts. Thank you for recommending Hampton Inn Manhattan/Times Square South to our future travelers; we look forward to seeing you soon.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

10/10 Excellent

Christine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien, confort, calme, très bon accueil, petit dej au top. Bien placé. Juste clim un peu bruyante et que 2 ascenseurs pour 32 étages un peu long l attente surtout le matin . Et pour le personnel qui travaille le matin avec les chariots de linge c'est pas simple. Mais super hôtel.
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 3 août 2023
Dear Christine, Thank you for your review regarding your stay at the Hampton Inn Manhattan/Times Square South. It was a pleasure to read that we exceeded your expectations. We work hard to make sure every guest has a comfortable and relaxing stay, so we will be sure to share your generous compliments with our associates. Thank you once more for your feedback, and we look forward to welcoming you again soon.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

4/10 Médiocre

Estelle

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre d’hôtel très sale
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 3 août 2023
Dear Estelle, On behalf of our entire team, please accept our sincerest apologies for our hotel not meeting your expectations. We do not take these concerns lightly, especially with the cleanliness of our hotel, as this is an essential priority. We will address this matter with our housekeeping associates to ensure that it does not happen again. We hope you will consider giving us another opportunity to host you in the future and welcome you back again soon.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

LUCILIO

Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 19 juil. 2023
Dear LUCILIO, We are glad you liked some aspects of our hotel, and overall, your stay was enjoyable. However, we are sorry if you were disappointed with any part of your visit. We hope you will stay with us on another occasion so we can provide you with a much more satisfying experience.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

10/10 Excellent

wilfried

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon personnel a l écoute,très gentil,très bon déjeuner et bonne literie,je recommande
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 13 juil. 2023
Dear Wilfried, Thank you for your review regarding your stay at the Hampton Inn Manhattan/Times Square South. It was a pleasure to read that we exceeded your expectations. We work hard to make sure every guest has a comfortable and relaxing stay, so we will be sure to share your generous compliments with our associates. Thank you once more for your feedback, and we look forward to welcoming you again soon.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

8/10 Bien

Fabrice

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel de 31 étages ne possédant que 2 ascenseurs. Autant dire que vous attendez longtemps avant de pouvoir voir l ascenseur arriver à votre étage et vous n êtes pas sûr de pouvoir y entrer!! La file d attente au rez-de-chaussée est parfois immense. Salle de petit-déjeuner exiguë: un calvaire pour trouver une place assise. Beaucoup de clients remontentvdans leur chambre avec leur plateau pour pouvoir déjeuner. Menage fait si on le demande: je suis resté 3 jours sans que cela soit fait. Pour un hôtel de la chaîne Hilton ça la fout mal tout de même...
Séjour de 11 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 7 juil. 2023
Dear Fabrice, Thank you for choosing to stay at the Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We are happy you enjoyed the overall stay. However, we are sorry for the issues with the elevator. We hope we will be the first hotel you think of whenever your travels bring you to the area!Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Anaïs Da veiga

Séjour de 9 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 25 juin 2023
Dear M. Veiga, Thank you for being our guest. We are pleased if overall you enjoyed your stay. It would be an honor to have another opportunity to welcome you back for a perfect visit.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

8/10 Bien

katell Marie Anne

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre et petit dej bien
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de GM le 2 juin 2023
Dear katell Marie Anne, Thank you for your review regarding your stay at the Hampton Inn Manhattan/Times Square South. It was a pleasure to read that we exceeded your expectations. We work hard to make sure every guest has a comfortable and relaxing stay, so we will be sure to share your generous compliments with our associates. Thank you once more for your feedback, and we look forward to welcoming you again soon.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenable car le personnel fqitce qu il peut pour
Le perside l accueil est au top , agréable qu service des clients .le petit-déjeuner toujours la meme chose, salle petite, au sous sol mon fils a vu un cafard.la chambre il faudrait changer les moquettes et la tuyauterie . Il faudrait que cette chaine réinvestisse pour un rafraîchissement, le personnel fait ce qu il peut.
Séjour de 8 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 4 mai 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your review. While you liked our courteous associates, we apologize for the maintenance and cleanliness concerns you encountered during your visit. We will share your comments with appropriate individuals as we strive to enhance our guest experience. We are also sorry for your disappointment with the breakfast we offer, and we will discuss it with our food and beverage team to see where we can improve. Thank you again for your patience, and we hope you will give us another chance to make a better impression. Warmest Regards,Laurie Misko,General Manager

8/10 Bien

Adrien

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bonne établissement pratique pour visiter le centre de Manhattan, Broadway vraiment à 3-5 min de l’hôtel très facile en moin 1h à pied d’aller dans Soho
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Laurie Misko General Manager le 8 mars 2023
Dear Adrien, Thank you for choosing to stay at the Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We are happy our location was convenient for your visit to all our city's many attractions. We hope we will be the first hotel you think of whenever your travels bring you to the area!Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

10/10 Excellent

Guy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel extrêmement bien localisé. Pratiquement sur Times Square. Près de la station de train PENN et des entrées de métros.Tout le secteur se visite à pied.Chambre un peu petite pour 2 adultes et 1 enfant, mais considérant que le voyage est destiné à visiter la ville, peu d'inconvénients. Je recommande cet hôtel.
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de General Manager le 5 mars 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at the Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We are happy our location was convenient for your visit to all our city's many attractions. Thank you for recommending us to fellow online travelers and we look forward to seeing you again.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

10/10 Excellent

cyril albert

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Équipe toujours à l’écoute prête à solutionner d’éventuelles problèmes, bon petit déjeuner très copieux. Bien placé proche de Time Square, des transports pour mes aéroports. A recommander c’est la 8eme fois que j’y retourne.
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de General Manager le 2 mars 2023
Dear Mr. Albert, Thank you for the excellent review of your stay at Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We are delighted that our service and location met your expectations and that you particularly liked our complimentary breakfast. We are delighted you enjoyed your time with us, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience!Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

2/10 Horrible

Jaoued

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel bien situe a proximite du metro de time square. Par contre etat de la chambre tres vieille, le lit sur les 4 jours n'a ete change qu'une fois. Moquette tres sale. Pas de gel douche ni de shampoing. Chambre tres petite pas d'espace
Séjour de 5 nuits en novembre 2022
Réponse de Laurie Misko General Manager le 18 nov. 2022
Dear Jaoued, Thank you very much for staying with us. We apologize for the concerns you had with your room. We take the cleanliness of our rooms very seriously, and your feedback has been shared with our associates to ensure this is not repeated. We hold ourselves to extremely high standards, and should you stay with us again, we believe you will see that this was an isolated incident. We hope that you will allow us another opportunity to show this to you whenever your travels bring you back to New York.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

4/10 Médiocre

Nathalie Clotilde

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
La situation de l hôtel au cœur de Manhattan fait tout l intérêt de cet hôtel cependant la chambre n était pas faite tous les jours et le lit a été fait 2 fois en 10 jours…le nombre d ascenseurs pour autant de chambres est trop limité . Suis donc déçue globalement de cet hôtel . Je n y retournerai pas .
Séjour de 10 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 8 nov. 2022
Dear Nathalie, Thank you for staying with us and for sharing your feedback. Exceptional service for every guest is our highest priority; therefore, we apologize that this was not your experience. We have shared your feedback with the appropriate individuals, so this is not repeated. We value you as a guest and hope that we have the opportunity to welcome you again in the future.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

2/10 Horrible

Marie-Eve

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 2 sept. 2022
Dear Marie, Thank you for rating your stay with us. Our goal is to provide an enjoyable experience for all our guests; therefore, we apologize for letting you down. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with the outstanding service you should always receive when staying with us.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

4/10 Médiocre

Anne

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mauvais rapport qualité / prix
Son atout principal est la proximité de Time Square. Hotel vieillot. 2 ascenseurs pour 30 étages alors beaucoup d’attente. Petit déjeuner à minima. Chambres avec moquettes sales. Très mauvais rapport qualité /prix
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 29 août 2022
Dear Anne, Thank you for the review and for sharing your experience. We do apologize for the issues you had with our elevators. We understand your frustration and sincerely regret the temporary inconvenience. Thank you for your patience and understanding. Also, we apologize for the concerns you had due to the carpet in your room; thank you for bringing this to our attention. On a positive note, we are glad to read our location was perfect for your needs. We appreciate hearing from our guests and hope you will stay with us again for a much-improved experience.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

10/10 Excellent

Abdelaziz

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 24 août 2022
Dear Abdelaziz, Thank you for sharing your review of Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We are thrilled to know we exceeded your expectations and that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to seeing you soon.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

2/10 Horrible

alain julien

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eau chaude manquante dans la douche et avisé la réception qui a envoyé le plombier qui m’a dit d’attendre 15 minutes avant que cela commence à chauffer. C’est inacceptable et on ne m’a même pas changé de chambre.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Warmest Regards, Laurie Misko General Manager le 20 août 2022
Dear Alain, Thank you for taking the time to evaluate our hotel. Please accept our apologies for the issues with the water temperature in the shower and any inconvenience this caused you. We certainly understand how frustrating it can be when maintenance issues arise. Hopefully, we will have the opportunity to make it up to you on a future visit. Thank you again; we wish you all the best with your travels.Warmest Regards,Laurie MiskoGeneral Manager

10/10 Excellent

Nathalie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bien situé, tapis sale sur les étages et dans la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Warmest Regards, Laurie Misko General Manager le 9 août 2022
Nathalie, thank you for choosing to stay at the Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We are happy our location was convenient for your visit. However, we apologize for the cleanliness issues during your stay, and we will address your concerns with our housekeeping team to ensure such mistakes are not repeated. We hope we will be the first hotel you think of whenever your travels bring you to the area! Warmest Regards, Laurie Misko General Manager

8/10 Bien

Cécile

Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Warmest Regards, Laurie Misko General Manager le 9 août 2022
Cécile, thank you for being our guest at Hampton Inn Manhattan/Times Square South. We always want to provide our guests with a comfortable stay, and a rating like yours serves as encouragement to all of us. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to welcoming you back soon. Warmest Regards, Laurie Misko General Manager

6/10 Satisfaisant

Eliaze

Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Adnan le 6 août 2022
Thank you for your review. I'm sorry to hear you had a frustrating experience, but I really appreciate you bringing this issue to my attention. Thank you for bringing this to our attention. We're sorry you had a bad experience.

6/10 Satisfaisant

Anne -Gisele

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service
Quoi que l'emplacement soit idéal, l'odeur nauséabonde de la marijuana le long de la rue est insupportable. Le ménage n'a pas été fait dans notre chambre durant tout notre séjour (4 jours), le café pas remplacer. Cependant les agents a l'accueil étaient gentil, respectueux et courtois
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Warmest Regards, Laurie Misko General Manager le 3 août 2022
Anne -Gisele, thank you for choosing to stay with us and for sharing your concerns. While we are glad you liked our location and front desk staff, we apologize for the cleanliness issue during your stay, and we will address it with our team. We regret not meeting all of your expectations and are sorry for the issues outlined. We appreciate your patience and hope you will give us another chance to provide you with a more seamless experience the next time you return to our area. Warmest Regards, Laurie Misko General Manager

6/10 Satisfaisant

Annie

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 2 déc. 2022
Dear Annie, Thank you for choosing our hotel for your stay. We are very disappointed to see your rating, and we sincerely apologize for not living up to your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience to every guest. \Warmest Regards, Laurie Misko General Manager

4/10 Médiocre

Valérie

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas terrible, et pas arrangeant
Nous avons dormi à 7 dans 6 couchages, après avoir promis de régler le problème, finalement rien n'a était fait de l'hôtel pour réparer cette erreur. Il est indiqué que le ménage est fait tous les jours c'est faux, il est fait tous les quatres jours. Le petit-déjeuner n'est pas très bon et toute la vaisselle est jetable, quelle quantité de détritus tous les jours !!
Séjour de 10 nuits en juillet 2022
Réponse de Warmest Regards, Laurie Misko General Manager le 26 juil. 2022
Valérie, thank you for staying with us and for sharing your feedback. We regret your disappointment with the room and apologize for our staff not being responsive to your needs. We have shared your feedback with the appropriate individuals to ensure such mistakes are not repeated. We are also sorry for the issues with the cleanliness and breakfast during your stay, and we appreciate your patience. We value you as a guest and hope that we have the opportunity to welcome you again in the future. Warmest Regards, Laurie Misko General Manager

8/10 Bien

Jeannine

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Excellente situation dans midtown Personnel sympathique Accès au petit déjeuner un peu compliqué en période estivale Ascenceurs trop petits vu la taille de l’hôtel.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Warmest Regards, Laurie Misko General Manager le 23 juil. 2022
Jeannine, thank you for posting your comments regarding your recent stay at the Hampton Inn Manhattan/Times Square South. Your compliments were a pleasure to read. We are delighted to learn that you liked our convenient location and our team took excellent care of you, and we will enjoy sharing your fantastic compliments with everyone. However, we regret your disappointment with the breakfast and the elevator. We appreciate your patience and have taken note of your comments to share them with the appropriate teams. We appreciate your review and look forward to having you as our guest again. Warmest Regards, Laurie Misko General Manager

6/10 Satisfaisant

Anna

Voyage en famille
Nous etions au 3eme etage au dessus de la climatisation de l'etablissement, cela etait donc très bruyant. Pendant 9 jours, les draps et les serviettes ont été changées 1 fois le menage vaguement fait. Les tables du breakfast n'etaient pas nettoyées entre différents clients. Un jeune homme charmant à l'acceuil et un monsieur au breakfast.
Séjour de 9 nuits en juillet 2022
Réponse de Adnan le 14 juil. 2022
Thank you for your review. I'm sorry to hear you had a frustrating experience, but I appreciate you bringing this issue to my attention. Thank you for bringing this to our attention. We're sorry you had a bad experience.

4/10 Médiocre

OLIVIER

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trop cher pour les prestations
Les chambres sont tres petites, tres peu de place, petit dejeuner médiocre, salle du petit dejeuner trop petite en rapport a la capacité. Service mediocre, les chambres sont faites si vous restez plus de 4 nuits. Nous avions demandé de changer les serviettes er vider les poubelles le deuxieme jour, mais rien n'etait fait. Rapport qualité/prix tres médiocre. Fuyez...
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Warmest Regards, Laurie Misko General Manager le 5 juil. 2022
Olivier, thank you for staying at our hotel and for sharing your experience. We are very disappointed to learn about the issues you had with the services and the breakfast, and we hope you will accept our apologies. The situation you described is not typical, and steps have been taken to address this appropriately. We also regret you were not completely satisfied with the size of your room, and we appreciate your patience. We do hope you will revisit so we can better demonstrate our commitment to service excellence. Warmest Regards, Laurie Misko General Manager

8/10 Bien

Danielle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
correct
Bon séjour petit déjeuner copieux pas de ménage sur 4 jours quid de la navette aéroport ? je n'ai pas été informé de son existence bien situé
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de General Manager le 1 juil. 2022
Danielle, thank you for reviewing Hampton Inn Manhattan/Times Square South regarding your recent stay. We are delighted to read you had a comfortable stay and that our location was perfect for your needs. We greatly appreciate you and thank you for sharing your experience with us. Warmest Regards, Laurie Misko General Manager

2/10 Horrible

Martin

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pire service reçu dans un hotel, photo mensongère et propreté qui laisse a désirer.
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Warmest Regards, Laurie Misko General Manager le 30 juin 2022
Martin, thank you for staying with us and for sharing your feedback. Exceptional service for every guest is our highest priority; therefore, we apologize that this was not your experience. We also regret your disappointment with the cleanliness. We have shared your feedback with the appropriate individuals, so this is not repeated. We value you as a guest and hope that we have the opportunity to welcome you again in the future. Warmest Regards, Laurie Misko General Manager