Exterieur

Beoordelingen van Hotel JAL City Nagoya Nishiki

3.5 out of 5
Hotel JAL City Nagoya Nishiki
1-16-36 Nishiki, Nakaku, Nagoya, Aichi

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 519 van 938 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 341 van 938 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 938 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 938 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 938 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Maarten

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nieuw en super schoon hotel. Voor Japan grote kamer. Kamer was zeer stil, geluid zoals dicht slaande deuren bijna niet te horen. Heerlijke regen douche. Op 10 minuten lopen van het JR station. Eten bij ontbijt was vers en smaakvol al was het aanbod wat beperkt.
5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Deway, Hong Kong

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sotoam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great area. Has a cool river that lights up at night. Very quiet because it's a little aways from Nagoya station. Very chill place. Staff was very chill and good at English. The rooms were very modern and had a nice shower and bath. Convenience stores are very close by, and if that wasn't enough there was also a Mega Don-ki near by. Very cool place.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mayumi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
きれいでまた来たいなと思えるホテルでした!
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Serina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Kyhr

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

??

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スーペリアルツインの部屋に宿泊しました。 夜遅くのチェックインも対応して頂きました。 お風呂もとてもきれいで広かったです。 ただ、朝食セットで予約していなかったため、予約がいっぱいで急な対応がしてもらえなかったのでそこが唯一不満なところでした。
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

TETSUYA

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大人2、子供2の宿泊でしたが、タオルが2枚しかなかったのだが残念でした。 その他は、大満足しています。
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Laurence

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff at this hotel were extremely pleasant and helpful. The waiting staff at the Restaurant buffet were very attentive to the needs of my wife who has a Garlic allergy and steered her towards those dishes which were allergy free.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kaori

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
祝日ということもあり、ホテルの駐車場は満車、横の提携駐車場も7時頃には満車だった。アメニティ、部屋のドリンクが充実していて、コスパの良いホテルだった。
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

KOHEI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yuko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

??

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Yuki

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kaneshiro

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Masahiko

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常に良かったです
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Man Yi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and walkable
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Atsuko

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2泊しました。朝食のレストランが8時〜9時頃は混雑するので、連日入店までしばらく待ちました。 お部屋は清潔感があり、洗面台はスッキリしていて物が置きやすかったです。
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Rie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Carol

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located conveniently 10 mins walk from Fushimi Station. There’s room is clean with 2 large beds. Separate shower room with bathtub. Front desk speaks English making check in process smooth for us. Room also provides charging cable for different phone types, safe and mini fridge.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Emi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

MOTOKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Honestly better than 2 of the 4 star hotels we stayed at. Clean and quite large in comparison. Modern. The table is out fitted with charging cable with different plugs for any of your devices.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mayumi

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
朝食美味しいよ🎵
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

YIN MAN FLORA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Yuya

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dustin, Toronto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location to Nagoya station. Plenty of shopping options nearby. Hotel itself was clean and quiet. Friendly staff.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

kensei

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適な宿泊でした
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ka Kin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

takahiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Dennis

Reisde met familie
Reception staff are generally rude.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Peggy

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

yosuke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
総じてきれい。浴室のみ若干のカビあり。 上の階の騒音は聞こえます。 でも、スタッフさんも丁寧に対応してくれました。
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Atsushi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

WAN SING

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious room
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Takuya

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋は広く清潔でした。
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Shigeharu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Azusa

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

LING

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Takuya

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が広くて綺麗
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Liza

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
It was fine. We just stayed a night so it served that purpose. Wouldn’t be great for a longer stay.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Yu

Good!
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

HUIGUAN

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフのサービスが良かったです。
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Chun hong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great e and high cp
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Shinya

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

HO MAN

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Chuiyong

3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

sadato

Reisde met familie en kleine kinderen
良く言えば機能的ではありましたが、日本人には人肌の温もりに欠けるような… シティーホテルとしては満足でした。
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very nice, clean and the staff great and very helpful but there was too much smoke coming from the smoking area, which made the hotel smell badly of cigarette smoke around the reception area.
1 nacht verbleven in februari 2024