Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 519 van 938 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
519
Gastenscore: 8 - Goed. 341 van 938 beoordelingen" "
8 - Goed
341
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 938 beoordelingen" "
6 - Redelijk
54
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 938 beoordelingen" "
4 - Matig
15
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 938 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
9
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Maarten
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nieuw en super schoon hotel. Voor Japan grote kamer. Kamer was zeer stil, geluid zoals dicht slaande deuren bijna niet te horen. Heerlijke regen douche. Op 10 minuten lopen van het JR station. Eten bij ontbijt was vers en smaakvol al was het aanbod wat beperkt.
Maarten
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Deway, Hong Kong
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deway
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Sotoam
Reisde met een groep
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great area. Has a cool river that lights up at night. Very quiet because it's a little aways from Nagoya station. Very chill place. Staff was very chill and good at English. The rooms were very modern and had a nice shower and bath. Convenience stores are very close by, and if that wasn't enough there was also a Mega Don-ki near by. Very cool place.
Sotoam
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Mayumi
Reisde met familie en kleine kinderen
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
きれいでまた来たいなと思えるホテルでした!
Mayumi
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Serina
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serina
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Kyhr
8 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyhr
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
??
7 mei 2024
Positief: Personeel en service
??
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
??
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff at this hotel were extremely pleasant and helpful. The waiting staff at the Restaurant buffet were very attentive to the needs of my wife who has a Garlic allergy and steered her towards those dishes which were allergy free.
Laurence
4 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Kaori
Reisde met familie en kleine kinderen
3 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rie
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Carol
Reisde met familie
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located conveniently 10 mins walk from Fushimi Station. There’s room is clean with 2 large beds. Separate shower room with bathtub. Front desk speaks English making check in process smooth for us. Room also provides charging cable for different phone types, safe and mini fridge.
Carol
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Emi
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emi
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
MOTOKI
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOTOKI
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met een groep
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Honestly better than 2 of the 4 star hotels we stayed at. Clean and quite large in comparison. Modern. The table is out fitted with charging cable with different plugs for any of your devices.
Jason
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mayumi
Reisde met een groep, Zakenreiziger
19 apr 2024
Positief: Voorzieningen
朝食美味しいよ🎵
Mayumi
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
YIN MAN FLORA
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YIN MAN FLORA
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Yuya
14 apr 2024
Yuya
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Dustin, Toronto
Reisde met partner
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location to Nagoya station. Plenty of shopping options nearby. Hotel itself was clean and quiet. Friendly staff.
Dustin
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
kensei
Reisde met een groep
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適な宿泊でした
kensei
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Ka Kin
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Kin
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
takahiko
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
takahiko
1 nacht verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Dennis
Reisde met familie
5 apr 2024
Reception staff are generally rude.
Dennis
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Peggy
29 mrt 2024
Peggy
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
yosuke
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very nice, clean and the staff great and very helpful but there was too much smoke coming from the smoking area, which made the hotel smell badly of cigarette smoke around the reception area.