ROYAL CHESTER NAGASAKI hotel & retreat
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Peace Park
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ROYAL CHESTER NAGASAKI hotel & retreat





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken (50~60sqm) laden

Junior suite, niet-roken (50~60sqm)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Suite, niet-roken (Corner, space-Zen Nook-, 70sqm) laden

Suite, niet-roken (Corner, space-Zen Nook-, 70sqm)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een bidet
Alle foto's voor Royal suite, niet-roken (with Private Sauna, 90sqm) laden

Royal suite, niet-roken (with Private Sauna, 90sqm)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-6-10 Akasako, Nagasaki, Nagasaki, 852-8156
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Nagasaki
Hilton Nagasaki
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 363 beoordelingen
De prijs is € 118
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing. Contacteer de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 2138.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 18 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Royal Chester Hotel
Nagasaki Royal Chester
Royal Chester
Nagasaki Royal Chester Hotel
ROYAL CHESTER NAGASAKI hotel retreat
ROYAL CHESTER NAGASAKI hotel & retreat Hotel
ROYAL CHESTER NAGASAKI hotel & retreat Nagasaki
ROYAL CHESTER NAGASAKI hotel & retreat Hotel Nagasaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ROYAL CHESTER NAGASAKI hotel & retreat
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Eric
Reisde met familie
20 mrt 2025
Positief: Voorzieningen
Eric
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kyung Hwan
Reisde met familie
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyung Hwan
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Soichiro
21 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soichiro
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Yutaka
Reisde met familie
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yutaka
1 nacht verbleven in augustus 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Lauren
27 mei 2020
Lauren
2 nachten verbleven in mei 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
h isanao
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適ホテル
h isanao
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
HIROKAZU
2 jan 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
HIROKAZU
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
YOUSUKE
Reisde met familie
15 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOUSUKE
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Frank, ARCANGUES
Reisde met partner
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
3 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
CHEN-YU
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
CHEN-YU
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
koichiro
15 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
koichiro
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Edward, 香港
Reisde met familie en kleine kinderen
6 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
てるちゃん
Reisde met een groep
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
てるちゃん
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
落ち着く室内
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019