Akakura Hotel
Hotel in de bergen restaurant
Fotogalerie voor Akakura Hotel





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer, bijgebouw laden

Eenvoudige Twin kamer, bijgebouw
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een draagbare ventilator
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 2 slaapkamers, niet-roken, bijgebouw (+ Japanese Style Room) laden

Eenvoudige kamer, 2 slaapkamers, niet-roken, bijgebouw (+ Japanese Style Room)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een draagbare ventilator
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

486 Akakura, Myoko, Niigate-ken, 949-2111
Over deze accommodatie
Akakura Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Lotte Arai Resort
Lotte Arai Resort
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 369 beoordelingen
De prijs is € 68
19 nov - 20 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Akakura Hotel Myoko
Akakura Myoko
Akakura Hotel Hotel
Akakura Hotel Myoko
Akakura Hotel Hotel Myoko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Akakura Hotel
7,6
Goed
7,0
Netheid
6,8
Locatie
7,8
Personeel en service
7,0
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
25 okt 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 sep 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Kuniaki
Reisde met familie
23 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
次回もここに。
Kuniaki
2 nachten verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
KUNIHIKO
24 jan 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KUNIHIKO
1 nacht verbleven in januari 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2020
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
ジァック, 日本
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ジァック
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
TAEKO
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしい対応

TAEKO
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
hideyuki
21 aug 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
hideyuki
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 aug 2019
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
高嶺深雪
Reisde met familie
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
高嶺深雪
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Mitsuko
6 mei 2019
Negatief: Comfort kamer
Mitsuko
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Cheuk Kwan Tammy
15 nov 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unforgettable staying experience
Cheuk Kwan Tammy
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
hisashi
7 nov 2017
Negatief: Netheid
hisashi
2 nachten verbleven in november 2017








