Salle de réunion

Avis sur Leonardo Royal Hotel Munich

4 out of 5
Leonardo Royal Hotel Munich
Moosacher Strasse 90, Munich, BY

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 523 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 347 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 86 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 33 avis sur 1005." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 16 avis sur 1005." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Loic

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien tenu, équipement en bon état, personnel accueillant et cadre relaxant
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 2 mai 2024
Dear Loic,thank you for sharing your experiences with us. We apprecite your positve review about our performances very much and would be delighted to welcome you back again on your next trip to Munich.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Bien

saliha

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 13 déc. 2023
Dear Saliha, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 13 nov. 2023
Dear anonymous guest, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

2/10 Horrible

Grégory

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
That really ruined our mood to be ripped off that
Irritated now because I had a vip access with free parking and finally I was required to pay 19€ per day for parking. That really ruined our mood to be ripped off that way. All the rest was fine.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 13 nov. 2023
Dear Grégory,thank you for your visit and your feedback here. We are pleased to see that you were satisfied in general and we feel even more sorry that your general impression was so diminished because of the parking issue. After our communication already on the direct way and correcting our mistake we hope hope that your overall appearance has improved somewhat and that we can welcome you again so that we can offer you an all-round comfortable stay.Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

4/10 Médiocre

Fatima

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Salle de bain mal nettoyée. Poils et cheveux au sol. Vraiment pas appréciable. Refus de monter le petit dej en chambre moyennant supplément. Je n’en ai donc pas pris.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 2 nov. 2023
Dear Fatima,thank you very much for your visit and for taking the time to provide feedback.We are pleased to see your reviews and regret your impression of the room all the more.We are uncomfortable with any mentioned carelessness in the preparation of the room and we apologize for it. Did you let us know on site? We would have liked to have worked on this immediately. We assure you, however, that this was not a standard situation.Please visit us nevertheless again in the future, we look forward to welcome you.Kind regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Excellent

SABINE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien Super hôtel Propre Rien à dire de négatif
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 23 oct. 2023
Dear Sabine,thank you for sharing your experiences with us. We apprecite your positve review about our performance very much and would be delighted to welcome you back again on your next trip to Munich.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Excellent

Lionel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 21 août 2023
Dear Lionel, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Bien

Valerian

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 30 mai 2023
Dear Valerian, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Excellent

David

Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 12 déc. 2022
Hallo David,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation ManagerDear David,thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Bien

Antoine

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Staff to be less unhelpful but ok for the rest.
Everything was going as I thought but the staff is kind of rude and sometimes, unhelpful. It Is like you owe them something. They really need to work on better serving their clients. Also, a deep work on the bed conforts needs to be done. For the rest, everything was perfect.
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 21 nov. 2022
Dear Antoine,thank you very much for your visit and for taking the time to provide feedback.We are pleased to see your reviews and regret your impression of the performance of parts from our team. the more. We feel sorry for any not guest oriented behavior and we assure you however, that this was not a standard situation.Please visit us nevertheless again in the future, we look forward to welcome you.Kind regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juste idéal pour un voyage professionel.
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de Stephan Löwel le 5 mai 2021
Dear Anonymous, thank you for your feedback. We hope to welcome you back in the near future. Your team from the Leonardo Royal Hotel Munich

10/10 Excellent

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Stephan Löwel le 17 sept. 2020
THANK YOU

10/10 Excellent

michael, bruxelees

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres belle hotel, facile d'acced,a coté d"une ligne de metro direct vers le centre ville. bon petit déjeuné.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Stephan Löwel le 8 août 2020
Dear Michael, thank you for your kind feedback, which we forward to our colleagues with pleasure. We hope to get the chance to welcome you again at our Leonardo Royal Hotel Munich. Best regards Stephan Löwel

10/10 Excellent

Davy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel superbe
séjour très agréable, proximité avec la sociétée BMW
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 20 févr. 2020
Dear Davy, thank you very much for your visit and your estimations about it. We are pleased to read that you felt comfortable during your stay and we hope we can welcome you again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Bien

Christiane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Marie-laure

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe location et Besoin d avoir un ordinateur dans les chambres pour les clients qui voyagent pour le plaisir.afin de pouvoir faire plus de recherches en ligne. Merci, notre voyage à est bien déroulé et nous avons reçu le service attendu dans toutes les locations.
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 28 nov. 2019
Dear anonymous guest, thank you very much for your visit and your feedback here for us. We are pleased to read that you felt comfortable during your stay and we hope we can welcome you soon again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Excellent

Fabiana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel et restaurant parfaits pour un petit week-end à Munich. Personnel très accueillant et aimable! L'hôtel est proche du BMW Museum et Welt ainsi que parc Olympique.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 4 oct. 2019
Dear Fabiana, thank you for your visit and for taking the time for your feedback. We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you soon again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Excellent

Aurore

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hotel dans quartier sûr
Hôtel choisi pour sa proximite de l'olympiastadion (20min a pieds) et sa note generale. Je n ai pas ete decue. Magnifique hall (de quoi patienter confortablement en attendant que la chambre soit prête), chambre design, tres propre. Machine a café dans la chambre. Pas de nuisance sonore. Hôtel situe a 2min a pieds d une station de métro, et a côté d une concession Maserati. Je recommande vivement.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 7 août 2019
Dear Aurore, thank you for being our guests and for taking the time for a feedback. We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you soon again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Bien

ARNAUD

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Nicolas

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2019

8/10 Bien

Thierry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 Excellent

Jessica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour parfait 👍
Sublime hôtel de charme tout confort ! Chambre propre et très bien parfumée truffée de petites choses très pratiques ! Petit déjeuner parfait extrêmement varié et divin ! J’ai vraiment apprécié cet hôtel 🏨 merci infiniment ♥️
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 18 avr. 2019
Dear Jessica, thank you very much for being our guest and for taking the time for your great feedback. We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you soon again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Excellent

raphael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Accueil très bien (la maîtrise du français par l'ensemble des interlocuteurs serait un plus pour un 4 étoiles) Bon rapport qualité prix
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Ulrike Bödcher/ Qualitymanager le 27 sept. 2018
Dear anonymous guest, thank you very much for your visit and your feedback here for us. We are pleased to read that you were satisfied with our performance - except the situation that we do not have consequent french speaking associates. Please visit us again in the future, we are looking forward to it. Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager

8/10 Bien

ALAIN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

6/10 Satisfaisant

Nadia

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

10/10 Excellent

Stéphane

Super convention
Très bien accueilli pour notre convention. Personnel sympa malgré le travail hardu Magnifique hôtel
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Ulrike Bödcher/ Qualitymanager le 15 sept. 2018
Dear Stéphane, thank you very much for being our guest and for taking the time for a feedback. We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you soon again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
bien
acceuillant prestation salle de bain médiocre les serviettes de bain petites .
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Ulrike Bödcher/ Qualitymanager le 15 sept. 2018
Dear anonymous guest, thank you very much for being our guest and for taking the time for a feedback. Gladly we read your positive valuations and we regret that you were not satisfied with the size of our towels. We would be happy if we could still welcome you again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel accueillant, dommage pas d'info en français,
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Ulrike Bödcher/ Qualitymanager le 15 sept. 2018
Dear anonymous guest, thank you very much for your visit and your estimations about it. We are pleased to read that you were satisfied with the most of our performances. We regret that you missed informations on french, we made the decision to have our signs and communications in german and english. Please visit us still again in the future, we are looking forward to it. Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager

10/10 Excellent

Ludovic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel, mais un peu excentré.
L'hôtel est neuf, en bon état, avec une décoration moderne et un aspect "cosy". Les chambres sont confortables et le petit déjeuner en buffet est très frais et de bonne qualité. On y trouve même du miel sorti d'une plaque de ruche ! On peut demander des omelettes ou des oeufs (coques, au plat) cuits à la minute. Il y a également un sauna et une salle de fitness. La déco de l'ascenseur est assez inattendue, mais pas désagréable. Je n'ai par contre pas du tout compris comment fonctionnait le chauffage dans la chambre (il y a la clim et un radiateur, mais après une nuit celui-ci était froid et je n'ai pas compris comment le rallumer). Étonnant: un micro-ondes était disponible à l'étage en libre-service. Un bémol cependant, l'environnement est inexistant (une route et des immeubles) et le centre-ville nécessite de prendre un taxi (environ 15-20€ en Uber) ou le "Hauptbannof" à proximité (environ 15 minutes).
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de Niemeier le 14 févr. 2018
Chers madame et monsieur, Nous vous remercions sincèrement pour votre évaluation positive et sommes heureux que vous avez apprécié votre séjour aux Leonardo Royal Hotel Munich. Sincèrement Thibaut Niemeier

10/10 Excellent

Francois

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La place où dormir
Superbe hôtel
Séjour de 2 nuits en août 2017
Dear Francois, thank you for being our guest and for taking the time for a feedback. We are happy about your positive valuations and we hope, we can welcome you again in the future. Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager

10/10 Excellent

Thierry

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Très bon hotel...Mais le personnel DOIT progresser
La lenteur du personnel qui n'a malheureusement aucune expérience
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Dear Thierry, thank you for your visit and your feedback here for us. We are happy about your positive valuation about the hotel. We regret if there were situations where you have not been satisfied with our staff. Unfortunately we cannot reconstruct these situations as we have too little information but I forwarded your feedback in our team to sensitive. Please visit us still again in the future, we are looking forward to it. Best regards - Ulrike Bödcher/ Qualitymanager

10/10 Excellent

Roger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté

10/10 Excellent

Jill

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the small things like a wireless charger on the nightstand. Online checkin, the tablet to help with anything you need. The toom was clean and comfortable. The subway is right across the street so easy to get everywhere.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de The Leonardo Royal Team le 24 mai 2024
Good Morning Jill, We would like to thank you for both taking the time to give us feedback and staying with us. We look to improve our services even better. We look forward to your next stay with us. Kind regards, The Leonardo Royal Team

8/10 Bien

Frank

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kann man wieder Buchen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de The Leonardo Royal Team le 24 mai 2024
Guten Morgen Frank, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns ein Feedback zu geben. Wir freuen uns darauf, Sie wieder bei uns zu haben. Mit freundlichen Grüßen, Das Leonardo Royal Team

8/10 Bien

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel very quiet at night great for sleeping 😴
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 23 mai 2024
Dear Thomas,thank you very much for your visit and your feedback here for us.We are pleased to read that you were satisfied with our overall performance and we hope we can welcome you again in the future.Best regards - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Excellent

Kathrin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 21 mai 2024
Hallo Kathrin,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Excellent

Peter

Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 21 mai 2024
Hallo Peter,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

6/10 Satisfaisant

Sven

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leider habe ich das Hotel in den vergangenen Jahren als deutlich flexibler in Erinnerung gehabt. Auch war das Personal ehemals deutlich kompetenter und zuvorkommender. Mit der Zeit werden vermutlich die guten Leute durch weniger gute ersetzt und die guten in neue Projekte integriert, somit verliert auch ein bei Eröffnung sehr gutes Hotel an Qualität. Schade nur das bedingt durch den Bettenmangel sich dies nicht auf die Buchungszahlen auswirken wird, den ein Hotel ist immer noch besser als keins. Mit freundlichen Grüßen
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 16 mai 2024
Hallo Sven,Ihr Feedback ist uns sehr wichtig und wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen zu schildern. Es tut uns leid zu hören, dass Ihr jüngster Aufenthalt im Leonardo Royal Munich nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat.Unsere Mitarbeiter sind unser wertvollstes Gut und wir sind stolz auf das hohe Maß an Service, das sie unseren Gästen bieten. Ihre persönlichen Eindrücke zu sinkender Flexibilität und Kompetenz sind daher sehr bedauerlich. Gern hätte wir hier die Umstände für Ihre Kritik etwas besser gekannt, um dies einzuordnen und rekonstruieren zu können, denn wir möchten versichern, dass wir stets bemüht sind, ein positives Erlebnis für jeden Gast zu schaffen - früher, wie heute und auch zukünftig.Wir hoffen, dass Sie uns trotz Ihrer Bedenken eine weitere Chance geben und wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder im Leonardo Royal Munich begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

4/10 Médiocre

Julia, Berlin

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonardo Gruppe war extrem unfreundlich und trotz einer Buchung von 10 Zimmern nicht bereit ein weiteres Zimmer, das versehentlich in einem anderen Leonardo Hotel gebucht wurde kostenfrei auf das richtige umzubuchen, obwohl Kontingent ausreichend und das andere Leornardo Hotel sogar teurer war. Wir werden nie wieder diese Gruppe buchen.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 13 mai 2024
Hallo Julia,wir bedauern, dass Sie Ihren Besuch nicht antreten können und dass Sie hier eine Einschätzung aufgrund mangelnder Kulanz abgeben. Gern erläutern wir erneut den Hintergrund: Sie haben eine Rate gebucht, welche günstiger ist und damit jedoch klar mit den Konditionen verknüpft ist, dass diese weder kostenneutral umgebucht oder kostenfrei storniert werden kann. Um sich mehr Flexibilität bei Ihren Reisen zu bewahren, bieten wir ebenfalls Raten an, welche bis 18:00 Uhr am Anreisetag kostenfrei storniert werden können – dies ist die Entscheidung des Gastes zum Zeitpunkt der Buchung. Es ist sehr bedauerlich, dass eine solch negative Bewertung aus dem Grund entsteht, dass wir uns an die von beiden Seiten bestätigten Buchungsbedingungen halten. Wir wünschen Ihnen für Ihre zukünftigen Reisen alles Gute.Mit freundlichen Grüßen - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Bien

Yuliya

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff, quiet room, comfortable room, there is a playground for the kids nearby, big park, U-bahn 5 minutes from the hotel. But the door to the bathroom was from the glass and very heavy, we couldn't even close it properly. The room was very clean and I've found some hairs in the bathroom and on the bed.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Leonardo Royal München le 12 mai 2024
Good Evening Yuliya, I would like to thank you for taking the time to give us some feedback. We will improve the points you mentioned above. When your staying with us the next time, we will ensure an exceptional experience. Have a nice week ahead. Kind regards, The Leonardo Team.

10/10 Excellent

Ronald

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel. Great stay
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 3 mai 2024
Dear Ronald, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

6/10 Satisfaisant

Harald

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angenehme Einrichtung und gute Lage (Anfahrt ebenso wie ÖPNV-Anbindung) sind klare Vorteile - mangelnder Lärmschutz für die Fenster und überheizender Heizkörper vor den Fenstern schmälern jedoch den grundsätzlich guten Eindruck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 30 avr. 2024
Hallo Harald,Es freut uns, dass Sie die angenehme Einrichtung und die günstige Lage unseres Leonardo Royal Munich zu schätzen wissen. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen ein wohnliches Ambiente und eine ideale Anbindung an die Stadt zu bieten. Ihre Anmerkungen bezüglich des Lärmschutzes und der Heizkörper nehmen wir zur Kenntnis. Es ist uns wichtig, dass alle Aspekte Ihres Aufenthalts Ihren Erwartungen entsprechen. Es tut uns leid, zu hören, dass dies in diesen Bereichen nicht der Fall war.Unser oberstes Ziel ist es, unseren Gästen einen angenehmen und ungestörten Aufenthalt zu ermöglichen. Daher schätzen wir Ihr ehrliches Feedback, das uns dabei hilft, unseren Service zu verbessern.Wir hoffen, Sie bald wieder im Leonardo Royal Munich begrüßen zu dürfen und Ihnen einen noch besseren Aufenthalt zu bieten.Mit freundlichen Grüßen - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr freundliches Personal, tolles Frühstück und auch gute und leckere Speisen Auswahl auf der Bar-Karte. Babybett mit zusätzlicher Matratze
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 29 avr. 2024
Hallo Daniel,danke für Ihre tolle Bewertung und Ihren Aufenthalt bei uns.Es ist schön zu sehen, dass wir zu einer angenehmen Zeit in München beitragen konnten und hoffen, Sie besuchen uns bald wieder.Herzliche Grüße - Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

8/10 Bien

Mario

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ulrike Bödcher/ Reputation Manager le 16 mai 2024
Hallo Mario,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager

2/10 Horrible

Ernesto

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Leonardo Royal München le 12 mai 2024
Guten Abend, Wir möchten uns bei Ihnen bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns ein Feedback zu geben. Wir freuen uns darauf, Sie wieder bei uns zu haben. Mit freundlichen Grüßen, Das Leonardo Royal Team