Penthouse Inn

3.0-sterrenaccommodatie
Pension met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Moyo

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Penthouse Inn

Details aan de buitenkant
Lobbylounge
Ingang binnen
Kinderspeelruimte - buiten
Terras

Beoordelingen

2,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Minikoelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Plot 1, Opiro Road, Moyo

Restaurants

  • ‪Nasera suites - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Penthouse Inn

Hoogtepunten van de accommodatie
Een gratis lokaal ontbijt, een terras en een tuin vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Penthouse Inn. Gratis wifi in de kamer, een bibliotheek en een droogkuis/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Fietsverhuur, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Een kluis bij de receptie, bagageopslagruimte en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Penthouse Inn hebben voorzieningen zoals gratis wifi en geluiddichte muren, naast minibars en gratis flessenwater.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Pantoffels en geluiddichte muren
  • (kleer)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Swahili

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt met lokale gerechten
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Meer

  • Klamboes
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Geluiddichte kamers
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Penthouse Inn Moyo
Penthouse Inn Guesthouse
Penthouse Inn Guesthouse Moyo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Penthouse Inn?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Penthouse Inn voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Penthouse Inn inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Penthouse Inn uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Penthouse Inn?

Dit pension ligt in Moyo.

Beoordelingen over Penthouse Inn

Beoordelingen

2,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 1 beoordelingen

2,0/10

Netheid

2,0/10

Personeel en service

2,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10

This hotel and the way we were treated was very upsetting. When we arrived at the hotel they did not know we were checking in (despite me showing the confirmation email and that I had booked weeks before the check in date). They had to call someone before they gave us a room. When they did give us a room it had very limited electricity, no working AC or fan, and worst of all NO WATER. We asked them what was going on and they told us it was an issue with the pump that night and we could use another room that had running water. We were allowed to use an empty room to shower, but then had to go back to the room we gave us. Then we asked about getting a room with runing water and they said they would have to upgrade us at double what we paid for our room. They assured us the water would be fixed the next day. It was not. They would not upgrade us without a major charge and we didn't get the water. After several days of no water, trying to get ahold of management about the issue, and the staff refusing to do anything to help us we decided to leave. We were booked to stay there several weeks but without water (which was included in the room we booked and paid for) we were not comfortable. As we were leaving they made a passing comment about upgading us to a room with water, but then never actually offered to do that. It was a very upsetting experience. I tried to contact the management numerous times and they never contacted me back. The hotel was a waste of money and upsetting.
17 nachten verbleven in mei 2024