Logis le Printemps
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Place du Marche
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Logis le Printemps





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 tweepersoonsbed laden

Business tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een minibar
Satellietzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

8 chemin de la Manche, Montélimar, Drome, 26200
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Ibis Styles Montelimar Centre
Ibis Styles Montelimar Centre
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Spelletjeskamer
8.8 van 10, Uitstekend, 338 beoordelingen
De prijs is € 107
inclusief belastingen en toeslagen
22 aug - 23 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.65 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 9.00 voor volwassenen en EUR 5.00 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 9 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Logis Printemps Hotel Montelimar
Logis Printemps Hotel
Logis Printemps Montelimar
Logis Printemps
Logis le Printemps Hotel
Logis le Printemps Montélimar
Logis le Printemps Hotel Montélimar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Logis le Printemps
Beoordelingen
7,4
Goed
7,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 jul 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Bert, Utrecht
24 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een geslaagd verblijf
Bert
10/10 – Uitstekend
Philippe
Zakenreiziger
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philippe
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
valérie
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
valérie
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Romain
Zakenreiziger
31 jan 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romain
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Afifa
Reisde met een groep, Reisde met familie
21 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Afifa
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Rémi
8 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une pause très agréable et reposante
Rémi
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
nathalie
5 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres agréable pour séjour à Montelimar
nathalie
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Anthony
4 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anthony
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Yuliia
11 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place for a short stay
Yuliia
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
gerald
Zakenreiziger
3 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
un lieu agréable
gerald
1 nacht verbleven in juni 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Correct pour une nuit
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Pascal
Zakenreiziger
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pascal
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Philippe
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philippe
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 sep 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Angel
24 sep 2019
Angel
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Simone
Reisde met een groep
13 sep 2019
Negatief: Personeel en service
décevant
Simone
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Andrew
Reisde met familie
24 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Fine for a stopover
Andrew
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Sonia
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sonia
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Robert
24 jul 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Robert
1 nacht verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
michael
19 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Déçu !
michael
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Nicolas
18 jul 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolas
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
25 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- ibis Styles Crolles Grenoble A41
- Golden Tulip Reims
- Hôtel Château Tilques
- SOWELL HOTELS Domaine de la Petite Isle
- SOWELL HÔTELS Mont Blanc & SPA
- Hotel Le Mont Corbier
- Villa les Rives de l'Ardeche
- Chez La Rose
- Hôtel Le Nesk
- Domaine de Joinville & Spa
- Château de Beguin
- La Treille Muscate
- Evancy Boulogne-sur-Mer
- ibis Valence Sud
- Hotel Beauregard
- Le Marius Hotel
- Chambres 2 Caps
- Les Tresoms Lake and Spa Resort
- Royal Champagne Hôtel & Spa
- Green Key, Novotel Valence Sud
- Hotel-Restaurant Les Oliviers
- Vayamundo Quillan L'Espinet
- Château d'Ygrande
- Camping Plein Sud
- Hôtel du Couvent
- ibis Styles Lyon Sud Vienne
- Garden & City Mont Ventoux - Malaucène
- Domaine de l'Ours*** / Lodges Bien-être Camping
- Noemys Valence nord