Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Hotel ILUNION Hacienda de Mijas

4 out of 5
Hotel ILUNION Hacienda de Mijas
Carretera de Fuengirola a Mijas km 4, Mijas, Malaga

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 152 van 495 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 189 van 495 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 98 van 495 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 495 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 495 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig, mooi Spaans, hotel. Helaas geen balkon maar verder prima. Ontbijt is ook goed alleen geen verse sapjes. Ligging is tussen het centrum Mijas en de kust. Leuk om ook rond te toeren met de auto. Zeer mooie omgeving.
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Lucas Barreta op 26 okt 2021
Dear Thomas, Thank you very much for the review made about your stay at Ilunion Hacienda de Mijas. We are glad that you have enjoyed our facilities and that you liked the environment in which we are located. We take note of what we can improve to offer our guests a better stay. We hope to have the opportunity to welcome you back to us. Receive a warm greeting, Lucas Barreta Hotel manager

2/10 – Ontzettend slecht

J.A.

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fijne overnachting
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Lucas Barreta Director Ilunion Hacienda de Mijas op 14 jun 2021
Ante todo nos gustaría agradeceros el tiempo dedicado a compartir vuestra experiencia en ILUNION Hacienda de Mijas. Es un placer saber que disfrutó de su estancia y nuestro personal fue de vuestro agrado. En ILUNION nos preocupa especial el bienestar de nuestros huéspedes, es por ello que nos esforzamos a diario en ofrecer lo mejor de nosotros mismos. Nos encantaría poder recibiros de nuevo en su próxima visita a nuestro entorno. Recibid un cordial saludo, Lucas Barreta Director Hotel ILUNION Hacienda de Mijas

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Personeel en locatie waren gewelfig , kamers zijn aan renovatie toe
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Monica G, Hotel Manager op 13 okt 2019
Thank you so much for your kind and considerate review about your stay in our hotel ILUNION Mijas. We are most grateful for your feedback, which is such a valuable source of information and help us monitor the service we provide. We hope to see you soon again. Best regards, Monica G, Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijzonder prettige ontvangst door deskundige en vriendelijke receptioniste
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Mónica G. Manager ILUNION MIJAS op 11 sep 2019
Dear customer, we want to thank you for your comments. It is always a pleasure for us to know that our customers have been able to fully enjoy their holidays in our hotels. We do look forward to welcoming you back in the very near future. Kind regards, Mónica G. Manager ILUNION Hacienda del Sol

10/10 – Uitstekend

Jean-Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Mónica G. Manager ILUNION MIJAS op 9 okt 2019
Dear customer, we want to thank you for the score. It is always a pleasure for us to know that our clients have been able to fully enjoy their vacations in our facilities. We hope to receive you soon Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer slechte service door het personeel aan de receptie, zeer onvriendelijk, het inchecken duurt een 1 uur in juli.Kamers ruiken naar sigarettenondanks rookverbod. Personeel spreekt nauwelijks Engels of andere talen.
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Mónica G. Manager, Hotel ILUNION op 12 jul 2019
Dear Customer, We want to thank you for your comments. We apologise for what happened. We are sorry we have not reached your expectation. We will continue working to provide improvements. We hope we can show you our professionalism in a next occasion. Thank you very much. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles prima en zeker aan te raden door de algemene uitstraling
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Mónica G. Manager ILUNION MIJAS op 17 apr 2019
Dear customer, we want to thank you for your comments. It is always a pleasure for us to know that our customers have been able to fully enjoy their holidays in our hotels. We do look forward to welcoming you back in the very near future. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Mónica G. Director, Hotel ILUNION op 12 nov 2018
Dear customer, we want to thank you for the score. It is always a pleasure for us to know that our clients have been able to fully enjoy their vacations in our facilities. We hope to receive you soon Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel. Kamers en vooral badkamer moeten opgeknapt. Ontbijt en avondeten slecht.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Mónica G. Director, Hotel ILUNION Hacienda del Sol op 22 okt 2018
Dear customer, Thank you for your comments. It is always a pleasure for us to know that our clients have been able to fully enjoy their vacations in our hotel. We are working to provide the improvements you have requested. We hope to receive you soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Ilse, vp

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig hotel
Hotel wat in verval. Netjes maar geen sportaccommodaties die nog onderhouden zijn. Rustig qua bezoekers, maar wel straatlawaai aan het zwembad. Kwaliteit cocktails hangt zwaar af van welke ober ze maakt. Klein buffet, maar op zich wel verzorgd.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
leuk hotel groot zwembad
aankomst was hartelijk goede uitleg over het hotel mochten voor de deur parkeren gratis kamer erg groot ontbijt was summier maar goed

6/10 – Redelijk

D, België

Hotel met uitzicht over de baai van Fuengirola.
Iets verouderd hotel, toch netjes. Maaltijden in buffetvorm, ontbijt basic, diner niet warm.

4/10 – Matig

jaap, Amersfoort

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
vergane glorie
ontbijt zeer magertjes, muziek in hotel te triest voor woorden, personeel ongeintresseerd, badkamer wordt slecht schoongemaakt, lift maakt veel herrie, oudbollig! De locatie is super, het uitzicht en aanzicht zijn prachtig, daar is het zo ongeveer mee gezegd.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
leuk ontbijten
Vriendelijk personeel, leuk ontbijten in de serre met uizicht op zee.Gangen naar de kamers erg lawaaierig met knallende kamerdeuren.Goede bedden.

6/10 – Redelijk

Echtpaar, 48 jr, Nootdorp

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel net buiten alle drukte van de kust
Hotel is goed bevallen, ietwat oubollig. De kamers zijn ruim, de bedden goed. Helaas is het ontbijt geen aanrader. Fruit uit blik, scrambled eggs met een bijsmaak, goedkoop smakende koffie uit een kantoorautomaat - waarvan de capuchino meer op chocomel leek (de knop ernaast), alleen maar gesuikerde yoghurt en sinasappelsap uit een automaat waar ook water uitkwam (dus smaakte dit zoet en waterig, maar verre van sinasappel). Onze engelse collega-gasten vonden het geweldig, vooral de witte bonen in tomatensaus en vette worst. Onze reservering was exclusief diner en daar waten we heel blij mee. We hebben heerlijk in het dorp Mijas gegeten! Ontbijt hebben we 4 van de 7 ochtenden elders gegeten. Opvallend was dat in deze periode wij de gemiddelde leeftijd met 10 jaar omlaag haalden. Feit blijft: goede bedden, super zwembad, heel erg aardig personeel en een hele goede uitvalsbasis voor een weekje Andalusië

8/10 – Goed

koppel, 38&42jr, Arnhem, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super familie hotel als all inclusive verblijf
Goed onderhouden, lekker en gevarieerd eten. Super behulpzaam personeel. Bus stopt voor hotel. Nadeel, avond entertainment is meer iets voor bejaardenhuis. Tip, neem all inclusief. Hadden eerst half pension en kwamen er daar achter dat we voor de drankjes separaat moesten betalen..

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi vakantiehotel
Helaas maar 1 nacht ivm vervolg reis. Maar zeker een prachtig hotel met prima voorzieningen. Alleen het diner-buffet is erg vlak. Enige minpunt dus. Leuk voor wie bang is voor buitenlands eten, maar voor spaans eten dus elders je heil zoeken. Maar heerlijk groot zwembad met stoelen en ligweide en mooi terras tot laat in de avond.

6/10 – Redelijk

Nuria

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación algo descuidada, no es realmente como sale en la foto
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Mónica Gimeno Directora Hotel CEE op 14 mei 2024
Estimada Nuria, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario. Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible para crecer como compañía. Sentimos no haber alcanzado sus expectativas y esperamos poderle demostrar nuestra profesionalidad en una siguiente ocasión. Un cordial saludo,

2/10 – Ontzettend slecht

MARK

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Monica Gimeno Hotel manager CEE op 6 mei 2024
Estimado Mark,Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Sentimos no haber alcanzado sus expectativas y esperamos poder demostrar nuestra profesionalidad en una siguiente ocasión.Reciba un cordial saludo,Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible.Espero seguir contando con su confianza y darle de nuevo la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Evelyne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel souriant agréable et accueillant Hôtel magnifique et chambre confortable
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Monica Gimeno Directreur Hotel CEE op 19 apr 2024
Bonjour madame Evelyne,Nous sommes tres satisfaz de qui voutre estance a éte comfortable, voutre commentaire sont tres importante pour nous et nous aide pour étre mieux. Merci beaucoup pour partager voutre experience.

8/10 – Goed

susanne

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Es ist eine schöne Location, aber in den Zimmern einfach gehalten. Was allerdings ein absolutes Minus ist - für einen Hund wird im Haus soviel wie für eine Person berechnet. Absolute Unverschämtheit. Selbst das Personal hat sich geschämt diesen Preis zu verlangen. Es wurde gesagt ich bekomme Essen und ein Hundebett dafür. Aber ganz ehrlich ein kleines altes Kissen und ein Hundespielzeug war alles. Das geht überhaupt nicht. Also Hundbesitzer macht einen großen Bogen darum. Damit fiel dieses Hotel wirklich durch
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 20 mrt 2024
Dear Susanne,First of all, thank you for taking the time to fulfill our questionnaire. For us, our costumers opinions are essential to help us grow and improve our service. We look forward to hosting you in the very near future in our hotel or any other hotel from the chain.Best regards,Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

10/10 – Uitstekend

Daniel

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 28 jan 2024
Estimado Daniel, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Muchísimas gracias por la puntuación que nos ha dado. Me alegra saber que hemos conseguido que su estancia en Ilunion Hacienda de Mijas haya sido de su agrado. Su puntuación nos motiva a seguir trabajando en la misma línea cada día.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Le agradecería que compartiera su experiencia con otros usuarios de Google ó Trip Advisor, dando a conocer su valoración tan positiva. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

8/10 – Goed

Cathie

Positief: Netheid, personeel en service
One night in Mijas
Overall the hotel was lovely. Great staff. Buffet lunch started at 1:30, we arrived at 2:30 and a lot of the food looked old and dry. The room was spacious with lots of storage, but it was rather dark. The bed was reasonably comfortable and had extra pillows. We had two issues with the room. One was that the bed was on wheels that did not lock. So, if one tried to sit up in bed, for example to watch tv or read, and leaned against the headboard, the bed would roll away from the wall, causing pillows and person to get stuck in the gap. The other issue was an enormous amount of mosquitoes in the room at night. We had to sleep with the sheets over our heads because they were buzzing and biting incessantly. The staff acknowledged that there are lot of mosquitoes and said there was nothing they could do as we are in the countryside. Otherwise, the room, bathroom, shower were very nice. The grounds were lovely and well maintained. The staff were very friendly and helpful. The breakfast was excellent. The public areas of the hotel were very clean and well maintained. Despite the minor issues, would certainly recommend this hotel for future stay, but would bring mosquito repellent.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 12 jan 2024
Dear Cathie,First of all, thank you for taking the time to fulfill our questionnaire. For us, our costumers opinions are essential to help us grow and improve our service. We look forward to hosting you in the very near future in our hotel or any other hotel from the chain.Best regards,Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

10/10 – Uitstekend

Boutaina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 28 jan 2024
Estimada Boutaina, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Muchísimas gracias por la puntuación que nos ha dado. Me alegra saber que hemos conseguido que su estancia en Ilunion Hacienda de Mijas haya sido de su agrado. Su puntuación nos motiva a seguir trabajando en la misma línea cada día.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Le agradecería que compartiera su experiencia con otros usuarios de Google ó Trip Advisor, dando a conocer su valoración tan positiva. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 12 jan 2024
Estimado David, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Muchísimas gracias por la puntuación que nos ha dado. Me alegra saber que hemos conseguido que su estancia en Ilunion Hacienda de Mijas haya sido de su agrado. Su puntuación nos motiva a seguir trabajando en la misma línea cada día.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Le agradecería que compartiera su experiencia con otros usuarios de Google ó Trip Advisor, dando a conocer su valoración tan positiva. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

10/10 – Uitstekend

MARTA

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 12 jan 2024
Estimada Marta, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Muchísimas gracias por la puntuación que nos ha dado. Me alegra saber que hemos conseguido que su estancia en Ilunion Hacienda de Mijas haya sido de su agrado. Su puntuación nos motiva a seguir trabajando en la misma línea cada día.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Le agradecería que compartiera su experiencia con otros usuarios de Google ó Trip Advisor, dando a conocer su valoración tan positiva. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

6/10 – Redelijk

Juha

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 6 dec 2023
Estimado Juha, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

10/10 – Uitstekend

Virginia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ya me he alojado en varias ocasiones y siempre he estado muy comoda
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 6 dec 2023
Estimada Virginia, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

6/10 – Redelijk

Michelle

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
You have to pay €12.50 to use the safe in your room....decor in room is bare and a bit dated. Lighting is terrible, just bedside table lights and one uplight in corner, no overhead lights. Could not figure out Aircon so we were freezing. Shower sprays everywhere as glass on side of shower was far too short and water temperature inconsistent. Staff were lovely and friendly. Food was good, not much variety and plates were not clean, had to keep hunting for ones without encrusted food on it. Pool looked beautiful but didn't try it as out of season. Scenery was stunning and short convenient drive to shopping centre and main motorway. Really friendly staff at the restaurant and bar
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 6 dec 2023
Dear Michelle,First of all, thank you for taking the time to fulfill our questionnaire. For us, our costumers opinions are essential to help us grow and improve our service. We look forward to hosting you in the very near future in our hotel or any other hotel from the chain.Best regards,Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

10/10 – Uitstekend

Mouad

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 28 jan 2024
Estimado Mouad, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Muchísimas gracias por la puntuación que nos ha dado. Me alegra saber que hemos conseguido que su estancia en Ilunion Hacienda de Mijas haya sido de su agrado. Su puntuación nos motiva a seguir trabajando en la misma línea cada día.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Le agradecería que compartiera su experiencia con otros usuarios de Google ó Trip Advisor, dando a conocer su valoración tan positiva. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

10/10 – Uitstekend

Ylva

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 6 dec 2023
Dear YlvaFirst of all, thank you for taking the time to fulfill our questionnaire. For us, our costumers opinions are essential to help us grow and improve our service. We look forward to hosting you in the very near future in our hotel or any other hotel from the chain.Best regards,Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

8/10 – Goed

Heikki Tapani

11 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 6 dec 2023
Estimado Heikki, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

8/10 – Goed

Justine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hôtel 4 étoiles agréable, services plaisants (piscine intérieure, salle de sport, piscine extérieure, buffet petit déjeuner au top…). La chambre en revanche a vécu et est donc dans son jus, ce qui n’empêche pas de passer un bon séjour.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 6 dec 2023
Dear Justine,First of all, thank you for taking the time to fulfill our questionnaire. For us, our costumers opinions are essential to help us grow and improve our service. We look forward to hosting you in the very near future in our hotel or any other hotel from the chain.Best regards,Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

6/10 – Redelijk

Lone Rye

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dårlig mad og udvalg i restaurant
Dårlig mad og udvalg i restaurant. Morgen buffeten blev ikke fyldt hurtig nok op.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 9 nov 2023
Dear Lone,First of all, thank you for taking the time to fulfill out questionnaire.For us, our customers opinions are essential to help us grow and improve our service.We are really sorry that you’re not satisfied with our service as it stands but we hope to be able to show you our professionalism on your next visit to us.Best regards.Monica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Employment Center

8/10 – Goed

Patrice

Positief: Netheid, personeel en service
Correct mais des améliorations souhaitables
Cadre de l'hôtel sympathique, chambre et rapport qualité / prix corrects, juste 2 petites choses à signaler, eau chaude instable, passant du tiède froid au brûlant en permanence, très désagréable quand on est sous la douche, et lits sur roulettes, qui mériteraient un petit effort pour un 4*.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 6 dec 2023
Buenos días Patrice, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

10/10 – Uitstekend

Gillian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
October mini break.
Spent 3 nights at Ilunion Hacienda de Mijas, the room was lovely, very spacious with a great bathroom and shower. Beautiful public rooms and the gardens and pool were really well kept. Very good value for money, would definitely stay there again.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Recepction op 28 okt 2023
Good evening Gillian thankyou for such a positve replay and that you have enjoyed your stay with us. We hope to see soon again at the hotelRegardsFront Desk

8/10 – Goed

gilbert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel impeccable pour sa tranquillité et le rapport qualité prix mais par contre au niveau repas, il faut se contenter d'un buffet très pauvre
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 6 dec 2023
Dear Gilbert,First of all, thank you for taking the time to fulfill our questionnaire. For us, our costumers opinions are essential to help us grow and improve our service. We look forward to hosting you in the very near future in our hotel or any other hotel from the chain.Best regards,Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

2/10 – Ontzettend slecht

Jolanda

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 9 nov 2023
Dear Jolanda,First of all, thank you for taking the time to fulfill out questionnaire.For us, our customers opinions are essential to help us grow and improve our service.We are really sorry that you’re not satisfied with our service as it stands but we hope to be able to show you our professionalism on your next visit to us.Best regards.Monica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Employment Center

8/10 – Goed

Tomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 6 dec 2023
Dear Tomas,First of all, thank you for taking the time to fulfill our questionnaire. For us, our costumers opinions are essential to help us grow and improve our service. We look forward to hosting you in the very near future in our hotel or any other hotel from the chain.Best regards,Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

10/10 – Uitstekend

Julián

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 6 dec 2023
Estimado Julián, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

8/10 – Goed

MARYSE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
séjour Mijas
Hôtel confortable, bien situé, parking gratuit à proximité. Seul bémol chambre située au dessus d'une salle de réception (ambiance bruyante et tardive dans la nuit)
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 6 dec 2023
Dear Maryse,First of all, thank you for taking the time to fulfill our questionnaire. For us, our costumers opinions are essential to help us grow and improve our service. We look forward to hosting you in the very near future in our hotel or any other hotel from the chain.Best regards,Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

10/10 – Uitstekend

Mario

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Good...good price and wonderful hotel
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 6 dec 2023
Estimado Mario, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

6/10 – Redelijk

Mark, London

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 9 nov 2023
Dear Mark,First of all, thank you for taking the time to fulfill out questionnaire.For us, our customers opinions are essential to help us grow and improve our service.We are really sorry that you’re not satisfied with our service as it stands but we hope to be able to show you our professionalism on your next visit to us.Best regards.Monica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Employment Center

6/10 – Redelijk

Patrice

Negatief: Netheid, personeel en service
moyen le séjour
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 2 okt 2023
Dear Patrice,First of all, thank you for taking the time to fulfill our questionnaire. For us, our costumers opinions are essential to help us grow and improve our service. We look forward to hosting you in the very near future in our hotel or any other hotel from the chain.Best regards,Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

6/10 – Redelijk

Piero

Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 2 okt 2023
Dear Piero,First of all, thank you for taking the time to fulfill our questionnaire. For us, our costumers opinions are essential to help us grow and improve our service. We look forward to hosting you in the very near future in our hotel or any other hotel from the chain.Best regards,Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

2/10 – Ontzettend slecht

A

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DONT STAY
Terrible place.. absolutely filthy with rude staff
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 2 okt 2023
Good afternoon,First of all, thank you for taking the time to fulfill out questionnaire.For us, our customers opinions are essential to help us grow and improve our service.We are really sorry that you’re not satisfied with our service as it stands but we hope to be able to show you our professionalism on your next visit to us.Best regards.Monica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Employment Center

8/10 – Goed

christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 10 sep 2023
Estimado Christian, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Muchísimas gracias por la puntuación que nos ha dado. Me alegra saber que hemos conseguido que su estancia en Ilunion Hacienda de Mijas haya sido de su agrado. Su puntuación nos motiva a seguir trabajando en la misma línea cada día.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Le agradecería que compartiera su experiencia con otros usuarios de Google ó Trip Advisor, dando a conocer su valoración tan positiva. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo

10/10 – Uitstekend

Dana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Garten ist sehr schön
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ilunion Hacienda de Mijas op 10 sep 2023
Estimada Dana, Permítame agradecerle el tiempo empleado en contestar nuestro cuestionario.Muchísimas gracias por la puntuación que nos ha dado. Me alegra saber que hemos conseguido que su estancia en Ilunion Hacienda de Mijas haya sido de su agrado. Su puntuación nos motiva a seguir trabajando en la misma línea cada día.Para nosotros es fundamental conocer de primera mano la satisfacción de nuestros clientes y ofrecer el mejor servicio posible. Le agradecería que compartiera su experiencia con otros usuarios de Google ó Trip Advisor, dando a conocer su valoración tan positiva. Espero seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida en nuestro hotel o en cualquiera de nuestra cadena.Reciba un cordial saludo.Mónica Gimeno. Directora, CEE Hotel ILUNION Hacienda de Mijas, Centro de Empleo