Grand Mardini Hotel

Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Mersin

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Mardini Hotel

Exterieur
Standaard kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Lcd-televisie
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen
Terras

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 49
inclusief belastingen en toeslagen
24 jul - 25 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 65 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

8,4 van 10
Zeer goed
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een haardroger
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Een kluis
  • 40 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3 Ocak Mah. Caddesi 5422 Sok. No.15, Mersin, 33050

In de buurt

  • Museum van Anamur - 17 min. wandelen - 1.4 km
  • Ataturkpark - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Haven van Mersin - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Winkelcentrum Forum Mersin - 8 min. rijden - 6.6 km
  • Mersin Marina - 10 min. rijden - 9.2 km

Lokaal vervoer

  • Centraal Station Mersin - 17 min. wandelen
  • Internationale luchthaven Çukurova (COV) - 51 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ciğerci Doğan - ‬2 min. wandelen
  • ‪Kimene Bar - ‬1 min. wandelen
  • ‪Ciğerci Ali - ‬2 min. wandelen
  • ‪Gece Cafe & Bar - ‬1 min. wandelen
  • ‪Mersin Park Tantuni - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Grand Mardini Hotel

Hotel in Akdeniz
Overweeg een verblijf bij Grand Mardini Hotel en geniet van een gratis ontbijtbuffet, een terras en een tuin. Gratis wifi in de kamer, een droogkuis/wasserijservice en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice, hulp bij uitstappen/tickets en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Grand Mardini Hotel hebben voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaak, bureaus en telefoons

Talen

Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
1 in totaal (tot 7 kg per huisdier)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50.00 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Registratienummer van de accommodatie 2022-33-0470
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Mardin-i Hotel Mersin
Grand Mardin-i Mersin
Grand Mardin-i
Grand Mardin i Hotel
Grand Mardini Hotel Hotel
Grand Mardini Hotel Mersin
Grand Mardini Hotel Hotel Mersin

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Mardini Hotel?

Ja, bij dit hotel zijn honden en katten met een gewicht van maximum 7 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal).

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Mardini Hotel?

Vandaag, 23 jul. 2025, kost een verblijf bij Grand Mardini Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 24 jul. 2025 min. € 48,64, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Grand Mardini Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Grand Mardini Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 20.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Mardini Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Mardini Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 50.00 per voertuig.

Waar staat Grand Mardini Hotel?

Dit hotel ligt in Akdeniz, op 2 km afstand van Conferentiecentrum, Museum van Anamur en Cleopatra's Gate. Ook Grote Moskee van Mersin en Atatürk-museum liggen op 3 km afstand. Centraal Station Mersin ligt op 17 minuten wandelen.

Beoordelingen over Grand Mardini Hotel

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 67 van 210 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 69 van 210 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 210 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 210 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 210 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is uitstekend. Het hotel prima. Een beetje afgelegen
6 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Christoph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein paar kleine Details die nicht in Ordnung sind aber sie sind gerade am Instandstellen und renovieren.
3 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

ERHAN

7 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mustafa furkan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Ece nur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Nermin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonjour, j’ai séjourné une seule nuit. J’étais de passage. L’hôtel est à rafraîchir mais le personnel est très aimable.
1 nacht verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Burak can

Zakenreiziger
Kötü
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

kemal

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Personel çok güler yüzlü ilgili, ama temizlik konusunda biraz daha özverili olunması gerekiyor, kahvaltıda çorba ve çay soğuktu, oda temizliği ve kahvaltı dışında her şey çok güzeldi
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Müberra

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

4/10 – Matig

rehan

2 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Gürhan

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammad

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Emine

1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Gizem

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Fatih

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
F/p çok iyiydi teşekkürler
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Meryem

1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Hasan Hüseyin

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Abdulkadir

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Henry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist einfach wunderschön und auch das Personal sehr freundlich und aufmerksam. Die Umgebung kann man aber niemanden empfehlen. Ich möchte in diesem Hotel keinen Urlaub machen! Für eine Nacht oder zwei Nächte alles okay aber für einen Urlaub um Gottes willen.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Ahmet

1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Zeynep berna

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2024