Tennen Onsen Matsuyama New Grand Hotel
Hotel met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs receptie in Matsuyama
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tennen Onsen Matsuyama New Grand Hotel





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 100
18 aug - 19 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (West Wing) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (West Wing)
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (B-SB,NS,With Shower Booth,East Wing) laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (B-SB,NS,With Shower Booth,East Wing)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een bidet
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (B-SB,NS,With Shower Booth,East Wing) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (B-SB,NS,With Shower Booth,East Wing)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een douche met hydromassage
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, 6+8 Tatami-mats) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style, 6+8 Tatami-mats)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-4-10 Nibancho, Matsuyama, Ehime-ken, 790-0002
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Candeo Hotels Matsuyama Okaido
Candeo Hotels Matsuyama Okaido
- Spa
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.013 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages mogen de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Matsuyama New Grand Hotel
Matsuyama New Grand
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tennen Onsen Matsuyama New Grand Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
アキヒロ
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
アキヒロ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
??
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Yoshida
30 apr 2025
Yoshida
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SEKYUNG
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEKYUNG
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
併設マッサージ施設で癒されました
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Terry
20 feb 2025
Terry
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Candy
Reisde met een groep
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Candy
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
??
21 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Shimizu
Zakenreiziger
13 jan 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Shimizu
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
mikio
10 jan 2025
Positief: Comfort kamer
mikio
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Ian
Reisde met familie
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ian
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing trip
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
のぶゆき
Reisde met familie
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
のぶゆき
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kazuya
1 jan 2025
Kazuya
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
NARUAKI
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good city hotel with hot spring baths
NARUAKI
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Akatsuki
30 nov 2024
Akatsuki
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
heungsook
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
heungsook
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Dounia, Asnières-sur-Seine
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dounia
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Takanaru
10 nov 2024
Takanaru
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
たいせい
4 okt 2024
たいせい
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Hidemasa
Zakenreiziger
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hidemasa
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
??
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
4 nachten verbleven in september 2024