Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 543 van 1003 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
543
Gastenscore: 8 - Goed. 368 van 1003 beoordelingen" "
8 - Goed
368
Gastenscore: 6 - Redelijk. 64 van 1003 beoordelingen" "
6 - Redelijk
64
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 1003 beoordelingen" "
4 - Matig
21
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1003 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
7
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Seo Youn
22 mei 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
대욕장이 아니고 소욕장이에요ㅠㅠ
Seo Youn
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Yoko
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Junichi
Zakenreiziger
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
レセプションが良い
Junichi
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
HIROSHI
Zakenreiziger
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice
HIROSHI
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
ちかこ
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ちかこ
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
そういち
5 mei 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
そういち
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUMI
Reisde met een groep
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location. Very clean and trained staff.
Mari
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Candeo Hotels Matsuyama Okaido Staff Hyodo op 6 apr 2024
Thank you for staying at Candeo Hotels Matsuyama Okaido.Thank you very much.We are very honored to receive your compliments.In order to provide services that exceed customer expectations,All the staff will do their best.All of our staff are looking forward to your next visit.
8/10 – Goed
Sharma
7 mrt 2024
Sharma
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Shinji
7 mrt 2024
Shinji
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Takao
Reisde met familie en kleine kinderen
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂から見る景色、フロントの景色が最高。ただ入口が少しわかりづらい気がします。
SHUNTARO
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
????
25 dec 2023
????
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Halim
20 dec 2023
Halim
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
YOSHIHITO
16 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIHITO
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
YUZO
15 dec 2023
YUZO
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
MI OK
29 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
오카이도 상가옆이라 다니기 편하고 깨끗합니다.
MI OK
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
?
Reisde met een groep
29 nov 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
作りが不便。
何か物足りない。中途半端なホテルでした。
?
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Yuko
19 nov 2023
Yuko
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 nov 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
YOUNGHWA
Reisde met familie
16 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
쏘쏘
카펫바닥이다보니 냄새나요. 어쩔 수 없는것 같아요. 4명으로 가격다받았는데 침구류가 준비안되있었어요. 그래서 따로 요청드려서 받았는데이불은 담요2개를 주셨습니다. 다른 호텔은 베딩까지 따로 준비해줬어가지고 비교됐어요. 조식 생각보다 먹을게 없어서 아쉬웠어요. 전망은 참 좋았습니다. 개선된다면 더 좋을거같아요.
YOUNGHWA
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
MIZUSAWA
15 nov 2023
MIZUSAWA
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
MITSUMASA
Reisde met een groep
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
立地と店員さんの対応
MITSUMASA
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
osamu
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer