Aparthotel
The Concierge at Sea Residences
Aparthotel met een buitenzwembad, in de buurt van SM Winkelcentrum van Azië
Fotogalerie voor The Concierge at Sea Residences





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Keuken
Een koelkast/vriezer
Televisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een microgolfoven
Een kookplaat
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Keuken
Een koelkast/vriezer
Televisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een microgolfoven
Een kookplaat
Alle foto's voor Premier kamer (with Balcony) laden

Premier kamer (with Balcony)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Keuken
Een koelkast/vriezer
Televisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een microgolfoven
Alle foto's voor Kamer (2 Bedroom) laden

Kamer (2 Bedroom)
Hoogtepunten
Airconditioning
Keuken
Een koelkast/vriezer
Televisie
2 slaapkamers
Een privébadkamer
Een regendouche
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Tower B, Sea Residences, Sunrise Drive, SM Mall of Asia Complex, Pasay, 11300
Over deze accommodatie
The Concierge at Sea Residences
Aparthotel met een buitenzwembad, in de buurt van SM Winkelcentrum van Azië
Dit rookvrije aparthotel heeft niet alleen een buitenzwembad, maar ook een restaurant en een koffiebar/café. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Parkeerplaatsen, een businesscentrum en een conciërgeservice zijn enkele van de overige voorzieningen. Elk aparthotel is voorzien van een televisie met kabelzenders en een keuken met een koelkast, kookplaat en microgolfoven. Gratis wifi, roomservice en een regendouche zijn enkele van de overige voorzieningen. Er is een beperkte huishoudservice beschikbaar.
The Concierge at Sea Residences heeft 53 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een kluis en gratis flessenwater. Alle kamers in dit aparthotel met 3 sterren hebben keukens met een koelkast, een kookplaat, een microgolfoven en kookgerei, borden en bestek. Elke badkamer heeft een douche met een regendouche.
In dit aparthotel in Pasay is wifi gratis. Elke kamer heeft een televisie met kabelzenders. Op beperkte dagen wordt een huishoudservice aangeboden en op verzoek is een strijkplank/strijkijzer beschikbaar.
Recreatieve voorzieningen van dit aparthotel bestaan onder andere uit een buitenzwembad.
De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.
Gelijkaardige accommodaties

CondoDeal at Sea Residences
CondoDeal at Sea Residences
- Zwembad
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
4.8 van 10, 49 beoordelingen
De prijs is € 44
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Schadeborg: PHP 1000.00 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 1000.00 per persoon (retour)
- Betaald parkeren: PHP 140 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 22.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Concierge Sea Residences Hotel Pasay
Concierge Sea Residences Pasay
Concierge Sea Residences Apartment Pasay
The Concierge at Sea Residences Pasay
The Concierge at Sea Residences Aparthotel
The Concierge at Sea Residences Aparthotel Pasay
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Concierge at Sea Residences
Beoordelingen
6,8
7,2/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
22 okt 2018
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
26 apr 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Niet goed
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
rizalina
Reisde met familie
12 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rizalina
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
18 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 jan 2020
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 dec 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Gerhard
Reisde met een groep
23 nov 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
abstoßend
Gerhard
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Jim, California
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jim
6 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
jonalyn
Zakenreiziger
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jonalyn
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
TATSUHITO
19 sep 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
兎に角ホテルと同様に期待したらだめ。
TATSUHITO
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
yoshi, Cebu
Zakenreiziger
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
yoshi
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
25 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
YUEN SHAN YVONNE
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUEN SHAN YVONNE
7 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 aug 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 jun 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 mei 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
4/10 – Matig
Christina, Balanga
Zakenreiziger
23 mei 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Christina
1 nacht verbleven in mei 2019