Hotel 101 - Manila
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van SM Winkelcentrum van Azië
Fotogalerie voor Hotel 101 - Manila





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 38
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer (Happy (Single/Double)) laden

Kamer (Happy (Single/Double))
8,4 van 10
Zeer goed
(228 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een douche met hydromassage
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(36 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een douche met hydromassage
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

EDSA Extension, Mall of Asia Complex, Pasay, Manila, 1300
Over deze accommodatie
Hotel 101 - Manila
Gelijkaardige accommodaties

The Heritage Hotel Manila
The Heritage Hotel Manila
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.8 van 10, Uitstekend, 3.155 beoordelingen
De prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
26 nov - 27 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer PHP 600 voor volwassenen en PHP 300 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 1300 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel 101 Manila Pasay City
Hotel 101 Manila
101 Manila Pasay City
101 Manila
Hotel 101 Manila Pasay
101 Manila Pasay
Hotel 101 Manila
Hotel 101 - Manila Hotel
Hotel 101 - Manila Pasay
Hotel 101 - Manila Hotel Pasay
Hotel 101 Manila Multi Use Hotel
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel 101 - Manila
8,4
Zeer goed
8,4
Netheid
8,0
Voorzieningen
8,8
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
7,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 okt 2024
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Fred
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fred
3 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Renate
Reisde met partner
9 apr 2024
Renate
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jitze
8 nov 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jitze
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Jitze
14 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jitze
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Fred
7 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fred
2 nachten verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Maria
29 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
3 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Adam
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Gerald
Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerald
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Kevin
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kevin
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Loisa
Reisde met partner, Reisde met familie
24 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Loisa
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Zenaida
22 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zenaida
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mike
Reisde met partner
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mike
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kay cee
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kay cee
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
joan
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
joan
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
jhoana
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jhoana
3 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Pharr
Reisde met familie
19 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Pharr
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
hungsil
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
hungsil
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jay
Reisde met partner
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jay
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Aubrey
14 okt 2025
Aubrey
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
GALEN
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
GALEN
9 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lucia Magallanes
Reisde met familie
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Lucia Magallanes
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Donald
Reisde met familie
13 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Donald
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin Jerick
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin Jerick
1 nacht verbleven in oktober 2025








