B Hotel Quezon City

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie in Quezon City

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Huisdiervriendelijk
De huidige prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
26 dec - 27 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Superior kamer, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
14 Scout Rallos St. Brgy. Laging Handa, Quezon City, 1103

In de buurt

  • Tomas Morato Ave - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Fisher Mall - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Eton Centris - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • SM North EDSA - 3 min. rijden - 2.9 km
  • St. Luke's Medical Center - 3 min. rijden - 1.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Manilla Laong Laan - 5 min. rijden
  • Station Quezon Avenue - 16 min. wandelen
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪Burger King - ‬2 min. wandelen
  • ‪Mang Inasal - ‬3 min. wandelen
  • ‪Tipsy Pig Gastropub - ‬3 min. wandelen
  • ‪Panda Express - ‬3 min. wandelen
  • ‪Ombu Modern Filipino Restaurant - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

B Hotel Quezon City

Hotel met een chique stijl niet ver van SM North EDSA
Een poolbar, een koffiebar/café en een wasserij vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij B Hotel Quezon City. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Lobby Cafe, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een bar en een fitnesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Ontbijt (toeslag), vervoer vanaf de luchthaven en een feestzaal
  • Een kluis bij de receptie, huwelijksservices en bagageopslagruimte
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 111 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals (laptop)kluisjes en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en minibars.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks afhaalontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: PHP 799 voor volwassenen en PHP 400 voor kinderen
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Johnny's Steak and Grill
  • Lobby Cafe
  • Mezzanine Bar
  • Pastry Corner

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Alle gasten dienen een geldig paspoort te tonen. Dit is de enige vorm van identificatie die bij deze accommodatie wordt geaccepteerd.
Dit is een aangewezen quarantaine-accommodatie, maar deze accommodatie kan nog steeds gasten accepteren die niet op zoek zijn naar quarantaine-accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je een toeslag van PHP 1000 per huisdier, per nacht, naast een borgsom van PHP 5000 per nacht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
1 in totaal (tot 20 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 12 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: PHP 2000.00 per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer PHP 799 voor volwassenen en PHP 400 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 2000 per voertuig (voor maximum 2 personen)
  • Borgsom voor huisdieren: PHP 5000 per nacht
  • Toeslag voor huisdieren: PHP 1000 per huisdier, per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

B Hotel Quezon City
B Quezon City
B Hotel Quezon City Hotel
B Hotel Quezon City Quezon City
B Hotel Quezon City Hotel Quezon City

Veelgestelde vragen

Beschikt B Hotel Quezon City over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij B Hotel Quezon City?

Vandaag, 4 dec. 2025, kost een verblijf bij B Hotel Quezon City van één nacht voor twee volwassenen op 26 dec. 2025 min. € 65,46, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij B Hotel Quezon City?

Ja, bij dit hotel zijn honden en katten met een gewicht van maximum 20 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een borgsom van PHP 5000 per nacht en een toeslag van PHP 1000 per huisdier, per nacht. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij B Hotel Quezon City inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij B Hotel Quezon City uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt B Hotel Quezon City een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek vervoer vanaf de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van PHP 2000 per voertuig.

Waar staat B Hotel Quezon City?

Dit hotel ligt in Diliman, op 0,6 km van Tomas Morato Ave en op 3,3 km van SM North EDSA. Ook Fisher Mall en Eton Centris liggen op 2 km afstand. Station Quezon Avenue ligt op 16 minuten wandelen en naar Station GMA-Kamuning is het 22 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over B Hotel Quezon City

9,2

Fantastisch

9,4

Netheid

8,6

Locatie

9,2

Personeel en service

9,0

Milieuvriendelijkheid

9,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 166 van 261 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 77 van 261 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 261 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 261 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 261 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Walter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There are a fair number of decent places to eat in walking distance. But you are not by a mall or anything like that. The area seems fairly safe.
3 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Lawrence

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Rachel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Maria Michelle

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is overall clean and the beds are comfortable.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Girlie Tabilang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

I-MIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Soichiro

2 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service

Good customer service but…

Overall the hotel was comfortable and clean and the customer service was great! Enjoyed the breakfast and cafe as well. However, our room increasingly started to smell like mildew and my friend’s shoes actually started growing mold on them. I was coughing and sneezing the whole time so I think they need to figure something out with all that…
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Scott

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Masao, Irumashi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Clémentine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Big room, great views from the 11th floor, good breakfast, very nice staff
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Joanne, Granada Hills

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid
For the past 3 years this has been our family’s hotel of choice mainly due to the staff and how friendly and helpful they are especially during breakfast. This time around the staff hardly paid attention to you. We had to get up and get our own utensils, condiments coffee and water. Or wait for a long time to get someone to acknowledge us. It’s usually not a problem for us to get it but 9 times out of 10 there was no water, no coffee etc. On the other hand the front desk staff, security, bell staff were amazing as usual! They went out of their way to meet our needs and treated us like family. B Hotel will always be our home away from home but hope the breakfast staff is better next time around.
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Stevlan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close to family
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Kenneth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Shuming

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Joyce

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Had room service and had food poisoning. Front desk rings our room and when we called back completely ignored our calls. had to go to lobby to ask for assistance.
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Joseph Delgado

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very attentive, overall great service!
4 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We stayed in this hotel for almost a week. Vehicle entry to the hotel is up a steep, narrow, and winding alley. The street entry is up a two story staircase without elevator. The front desk servers and room staff are competent and friendly. The restaurant food we ate was under seasoned and poor quality. The restaurant and cafe staff border on incompetent. In one incidence, they left us unattended for several minutes, later bring one menu for two people. They failed to ask about the food, additional needs, empty plates, and requests for a bill. In one case, we waited more than 15 minutes before getting the bill, change, and a receipt after asking three people. Only the manager of food and beverages resolved the problem. Cafe staff requested payment, and then attended to other guests, phone calls, and waiters while letting you wait for change and a receipt! Room: the shower stall is mouldy. Next door noise is audible through the wireless router. The window blind is top-down and prevents using natural light if you also want privacy. Room lights are very dim and there is no light near mirrors to enable clearly shaving or placing make-up. Unnecessarily heavy duvets preordain using air conditioning (most Philippine hotels). Air conditioning in the hotel is excessively cold; thereby increasing the risk of getting sick from outdoor to indoor temperature changes. Excessive electricity use burdens the national system, increases the cost of electricity, pollution, and taxes.
6 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

kangtaek

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Peter Alfred B

2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

ENG

3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Rodelyn

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Rodel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Aaron

3 nachten verbleven in mei 2024