Whatley Manor
Luxe hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Fotogalerie voor Whatley Manor





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 443
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe suite laden

Deluxe suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Suite laden

Suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Easton Grey, Malmesbury, England, SN16 0RB
Over deze accommodatie
Whatley Manor
Gelijkaardige accommodaties

Lucknam Park, Emblems Collection
Lucknam Park, Emblems Collection
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Parking inbegrepen
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 193 beoordelingen
De prijs is € 420
inclusief belastingen en toeslagen
19 jan - 20 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: GBP 250.00 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: GBP 40 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de fitnessfaciliteiten toegelaten.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Whatley Manor
Whatley Manor Hotel
Whatley Manor Hotel Malmesbury
Whatley Manor Malmesbury
Whatley Manor Easton Grey
Whatley Manor Hotel & Spa Malmesbury, England
Whatley Manor Hotel Easton Grey
Whatley Manor Hotel
Whatley Manor Malmesbury
Whatley Manor Hotel Malmesbury
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Whatley Manor
9,6
Uitzonderlijk
10
Netheid
8,8
Locatie
9,6
Personeel en service
9,8
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
19 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2025
8/10 – Goed
David
30 nov 2025
David
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ami
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Ami
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Rohit
Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Rohit
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yossi
Reisde met familie
12 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yossi
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mary
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
Reisde met partner
30 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
max
28 aug 2025
max
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen, Esher
13 aug 2025
Stephen
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
GARY
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A perfect place to relax
GARY
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Chris
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chris
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
James
27 jun 2025
James
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mel
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mel
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Craig, bristol
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Craig
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shilpa
1 jun 2025
Shilpa
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Eunice
Reisde met familie
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eunice
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Debra
27 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Beautiful Place with Questionable Management
Debra
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Craig, Saint Laurent
Reisde met partner
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Craig
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Elaine
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elaine
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Margaret
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margaret
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Howard
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Howard
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PONDER NO MORE....AN EXPERIENCE NOT TO MISS !
Mark
2 nachten verbleven in februari 2025








