Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een buitenzwembad in Malang

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
17 dec - 18 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een wasmachine en droogkast
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een wasmachine en droogkast
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
  • 18 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een wasmachine en droogkast
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een wasmachine en droogkast
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Jenderal Basuki Rahmat No.85-87, Malang, East Java, 65119

In de buurt

  • Kampoeng Heritage Kajoetangan - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Alun-Alun Tugu Malang - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Stadhuis - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Olympic Garden-winkelcentrum - 11 min. wandelen - 0.9 km
  • Alun-Alun Kota - 12 min. wandelen - 1.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Malang - 12 min. wandelen
  • Station Blimbing - 15 min. rijden
  • Malang (MLG-Abdul Rachman Saleh) - 32 min. rijden

Restaurants

  • ‪Lafayette Coffee & Eatery - ‬1 min. wandelen
  • ‪De Kajoetangan - ‬2 min. wandelen
  • ‪Benambyar Kajoetangan - ‬2 min. wandelen
  • ‪Pork & Barrel - ‬2 min. wandelen
  • ‪Warung Sate Gebug - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang

Hotel in Klojen
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang biedt onder andere een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijt met lokale gerechten (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een computerstation
  • Een 24-uurs receptie, een lift en een feestzaal
Kamervoorzieningen
De 156 kamers bieden leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • (kleer)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 60.000 voor volwassenen en IDR 30.000 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Brawijaya

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon
  • Wasmachine/droogkast

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer IDR 60000 voor volwassenen en IDR 30000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 150000 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat
Whiz Prime Basuki Rahmat Malang
Whiz Prime Basuki Rahmat
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang Hotel
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang Malang
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang Hotel Malang
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang CHSE Certified

Veelgestelde vragen

Beschikt Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang?

Vandaag, 15 dec. 2025, kost een verblijf bij Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang van één nacht voor twee volwassenen op 17 dec. 2025 min. € 26,77, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.

Biedt Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 150000 per voertuig.

Waar staat Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang?

Dit hotel ligt in Klojen, op 10 minuten wandelen van Kampoeng Heritage Kajoetangan, Brawijaya Edupark en Pasar Senggol. Ook Pasar Bunga en Alun-Alun Tugu Malang liggen op 10 minuten wandelen. Station Malang ligt op 12 minuten wandelen.

Beoordelingen over Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 19 beoordelingen

7,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Andrias

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
I like it. It is worth of my money. I will come back
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Dewi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfast
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Owen

Positief: Netheid, personeel en service

4/10 – Matig

Aasiyah

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was very dated, desperately needs renovation. Pool area is cute and breakfast had decent options. The bedroom and bathroom were unclean, with stains, dust and just generally old and not comfortable.
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Norio

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
隣室の物音が丸聞こえでうるさい。明け方まで眠れなかった。
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A good hotel with standards that meet expectations. Added bonus is the view from the higher floors. Would definitely stay again especially at a discounted rate if available.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent service, great breakfast

The hotel was modern, very clean, and the service was excellent. We arrived at 10 AM - more than four hours before check in time - and were able to leave our bags at the desk while we explored a bit. When we came back at noon we figured we were still too early so we just sat in the lobby to wait. Then, one of the front desk staff approached us and gave us the key to our room without us even having to ask! The buffet breakfast was also delicious and changed daily. We loved the 6th-floor pool with views of great city too. Plus, it was an easy walk from the train station.
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

baik

baik
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Mauvais

J'ai fait plusieurs reddoorz et c'est le pire, l'enregistrement pas prêt du tout la place est dure à trouver et la senteur se l'eau de la douche.. tu ne sais pas si tu te laves ou si tu te sali encore plus...
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

Good
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Made, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I like the location, comfort room, relatively new hotel. But the BF not many choices ... so ... the value of money in this hotel not good ya
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

hsueh ching

Positief: Netheid, personeel en service

乾淨便利的住宿飯店

住宿的房間剛好在餐廳下方,很早就會有機器的運作聲音,會有點吵。飯店附近有家按摩店,還不錯.走路約10分鐘的路程有超市及大型購物中心. 早餐可選擇的東西很少,不推薦。
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer

New hotel in the heart of the city

I kind of set my expectation in the beginning of the trip, so wasn’t surprised with the hotel. Although a swimming pool makes a nice touch. The room was a bit small to put luggages for 2 people, however comfy bed and not to mention it’s located right in the middle of the city. Highly recommend!
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

made, jakarta

Negatief: Netheid, comfort kamer

Location of the hotel in the middle of the city

The floor is not clean enough Lot of the ANT in the floor and in the bed ... make scary to sleep ( they / the ant could be entering the hear or nose ) it is dangerus if lot of antnin the room
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Raissa, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

Lokasi strategis,deket alun2,toko oen,gereja katedral. Kalau laper tengah malem ada McD di dekatnya sekitar 300meter Staff hotel ramah,kolam renang agak sempit, breakfast so so,gak banyak pilihan makanan but it’s ok buat isi perut. overall ok.
3 nachten verbleven in februari 2018