Lama Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een 24-uurs receptie in Lukla

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Lama Hotel

Voorkant van accommodatie
Bar (ter plaatse)
Deluxe kamer | 1 slaapkamer, een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi
Voorkant van accommodatie
Internationale gerechten

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Gratis luchthavenshuttle
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 21
inclusief belastingen en toeslagen
4 aug - 5 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Tablet
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Tablet
Kleerkast
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Chaurikharka-8, Solukhumbu, Lukla

Restaurants

  • Sherpa lodge & restaurant
  • Himalayan Sherpa Coffee
  • Wind Horse Lodge & Restaurant
  • Trekkers Lodge & Restaurant
  • ‪The Nest at Lukla - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Lama Hotel

Hotel vlak bij de luchthaven
Een shuttleservice van/naar de luchthaven, gratis boodschappenservice en een terras vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Lama Hotel. Trakteer jezelf op wellness met een manicure/pedicure of een massage. Probeer zeker een maaltijd bij het plaatselijke restaurant met internationale gerechten. Gratis wifi in de kamer, een tuin en een kapsalon zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een Engels ontbijt (toeslag), fietsverhuur en conciërgeservice
  • Een computerstation, een feestzaal en rookvrije accommodatie
  • Een automaat, bagageopslagruimte en geldautomaat/bankservice
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Lama Hotel hebben veel comfort dankzij gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en toiletpapier
  • Tablets, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Filipijns, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks Engels ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.30 uur: USD 15 voor volwassenen en USD 10 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Biljart/pooltafel
  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Gratis boodschappenservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Manicures/pedicures
  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 5 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Tablet

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 07.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De accommodatie rekent 13 procent aan voor betalingen met kredietkaart.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor Engels ontbijt: ongeveer USD 15 voor volwassenen en USD 10 voor kinderen
  • Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
  • De accommodatie berekent een toeslag van 13 procent op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Lama Hotel Lukla
Lama Lukla
Lama Hotel Hotel
Lama Hotel Lukla
Lama Hotel Hotel Lukla

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Lama Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Lama Hotel?

Vandaag, 3 aug. 2025, kost een verblijf bij Lama Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 4 aug. 2025 min. € 20,52, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij Lama Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 07.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Lama Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt Lama Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, op verzoek is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Lama Hotel?

Dit hotel ligt in Lukla, in de buurt van de luchthaven.

Documentatiecentrum van Mount Everest (13 km) • Klooster van Tengboche (16,7 km)

Beoordelingen over Lama Hotel

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 10 beoordelingen

7,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kan niet veel verwachten voor 13 eur, maar wat niet acceptabel is, is dat de douche niet geheel warm werd. Argument wat gegeven was was dat er geen of onvoldoende zon scheen wat ook wel zo was, maar ik hoorde mensen van een ander hotel (nier veel duurder) die wel gewoon warme douche hadden
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

David

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

HARI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Достойное место

Жил в нем после треккинга в Намче. Отель на центральной улице. Хозяин очень милый и добрый. Из достоинств - бесплатная розетка, горячий душ, интернет, мыло, полотенце. Из недостатков очень дорогие горячие напитки и еда, дороже чем на треке. Мне дали номер на последнем этаже с понорамным видом на весь город и аэропорт!
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Give it a miss

Proprietor clearly not interested in his business
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful family-run hotel with a terrific restaurant. Highly recommended!
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful owners with very helpful information and great restaurant.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Suzanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleasantly Surprised!

Everyone at the hotel was wonderful and did their best to make sure we were comfortable. They had a TV in the main area which was awesome because most hotels in the village do not!
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Yvan, Montreal Canada

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Lodge well located in Lukla

Personnal was nice and polite Nice terrasse on the top of building where it is nice to sit to relax or eat when sun is shinning Otherwise the place is rather dark not alot of light Food is ok but not as good as other places we tried in Lukla They have TV in all commom areas which are always on First evening we had diner in the dining room with the owners kid watching TV all evening long beside us while he could had been in another room We did not eat there after that we went to other lodges more quiet
1 nacht verbleven in november 2017