Réception

Avis sur Tavistock Hotel

3 out of 5
Tavistock Hotel
48-55 Tavistock Square, London, England

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 418 avis sur 1188." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 428 avis sur 1188." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 201 avis sur 1188." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 83 avis sur 1188." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 58 avis sur 1188." "

8,4/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Veronique Michele

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel agréable proche des endroits incontournables
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Nesh le 10 févr. 2024
Dear Veronique Michele, Thank you for your comments and score, I’m happy to see that your stay with us was enjoyable. We hope to have an opportunity to welcome you to our hotel again soon. Sincerely, Nesh, Night Manager

10/10 Excellent

Sylvie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nesh le 10 févr. 2024
Dear Sylvie, Thank you for your comments and score, I’m happy to see that your stay with us was enjoyable. We hope to have an opportunity to welcome you to our hotel again soon. Sincerely, Nesh, Night Manager

8/10 Bien

Paola

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel que je recommande et où je n’hésiterais pas à revenir ! Emplacement idéal, proche des transports mais possibilité de faire aussi à pieds. Chambre spacieuse et propre. Attention elles sont mal insonorisées mais le quartier est calme. Personnels agréables et serviables ! Service bagageries pour les valises lorsqu’on a les vols après le check out.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Tavistock Hotel le 22 janv. 2024
Dear Paola,Thank you for your score and comments on your stay with us at Tavistock Hotel for your stay in London.I am glad that your stay was as enjoyable as we would both have hoped for.I do hope we have the opportunity to welcome you back for a far better stay next time on your next trip in London.Kind regards,Bogdan

10/10 Excellent

Julien

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hébergement très bien, petit déjeuner très correct , très bien situé , je recommande .
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Nesh le 9 janv. 2024
Dear Julien, Thank you for your comments and score, I'm happy to see you enjoyed your stay with us. All our team are working very hard to make your stay as pleasurable as possible and they will be happy to see their hard work appreciated. We look forward to welcome you again to our hotel soon., Kind regardsNesh, Night Manager

8/10 Bien

Gauthier

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien placé ! Salle de bain très étroite…
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Nesh le 6 déc. 2023
Dear Gauthier, thank you for your feedback and your score, I’m happy to see that your stay with us was enjoyable. We hope to have an opportunity to welcome you to our hotel again soon. Sincerely, Nesh, Night Manager

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Coffre dans les chambres est essentiel de nos jours.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Nesh le 19 nov. 2023
Dear David, Thank you for your score and comments, I'm happy to see you enjoyed your stay with us. All our guests are welcome to store their valuables at the Reception Safe on request. Thank you for choosing Tavistock Hotel and we hope to welcome you to the hotel again very soon. Kind regardsNesh, Night Manager

8/10 Bien

Nancy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et équipements
Hotel bien situé face au parc et tout près du British Museum qui est gratuit. Si vous prenez option avec les déjeuners, vous ne le regretterez pas c’est vraiment bon et beaucoup de choix dans le buffet froid et chaud. Le resto indien annexé à l’Hotel est très bon et les serveurs sont gentils. Ma chambre était grande et propre. Pas vraiment de vue car nous étions dans la cour intérieur mais aucun bruit de trafic le matin. Environ 10 minutes à pied du métro (tub) ((station Euston) plusieurs bons restos autour.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Francis le 15 oct. 2023
Dear Nancy, Thank you for rating us 4 out of 5, I would happily share this with the team who will be delighted to read your feedback, we look forward to welcoming you back to the Tavistock Hotel. RegardsFrancis C Night Manager

10/10 Excellent

Mickaël

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Tavistock le 15 juin 2023
Dear Mikael,Thank you for your score on your stay with us. I am glad that your stay was as enjoyable as we would both have hoped for.I do hope we have the opportunity to welcome you back for a far better stay next time.kind regards,Bogdan Assistant Front of House Manager

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon séjour, et personnel très professionnel. Je recommande.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Nesh le 5 juin 2023
Dear Guest, thank you for your score, we are happy to see that your stay with us was enjoyable. We hope to have an opportunity to welcome you to our hotel again soon. Sincerely, Tavistock Hotel Team

10/10 Excellent

Marchal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour, mention spéciale pour le staff
Excellent séjour. Nous sommes restés 1 semaine à l'hôtel Tavistock et nous avons été accueillis par une équipe attentionnée et efficace. Tout le personnel a été parfait! La position centrale de l'hôtel nous a permis de nous rendre où nous le souhaitions sans difficulté. La proximité avec la gare de Saint Pancras nous a permis d'arriver très rapidement à pieds, même avec nos valises. Attention pour les personnes avec le sommeil léger: l'hôtel se situe dans le centre-ville, ce qui signifie des bruits de circulation la nuit. Seul petit regret qui justifie la note d'éco-responsabilité: de petits écriteaux indiquent où mettre les serviettes que nous ne souhaitions pas laver, mais elles étaient quand même changées. Notre chambre était un peu vieillotte mais très propre et tout le nécessaire était présent.
Vue sur le parc depuis la chambre
Hall de l'hôtel, style art-déco très plaisant
Photo de la chambre
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Nesh le 5 juin 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to let us know about your great experience at the Tavistock Hotel.We are so delighted to hear how much you enjoyed your stay with us. We very much appreciate your kind comments and look forward to sharing your feedback with the entire team and we will be sure to thank them for their continued high standard of service. Thank you for choosing the Tavistock Hotel and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.All The Best,Tavistock Hotel

10/10 Excellent

Tatjana

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil chaleureux et bienveillant. Situation idéale par rapport aux sites touristiques et transports en commun
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Nesh le 18 avr. 2023
Dear Guest, thank you for your score, we are happy to see that your stay with us was enjoyable. We hope to have an opportunity to welcome you to our hotel again soon. Sincerely, Tavistock Hotel Team

8/10 Bien

Pierre

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel tout à fait respectable et convenant à notre besoin
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de Nesh le 10 mars 2023
Dear Pierre thank you for your score, we are happy to see that your stay with us was enjoyable. We hope to have an opportunity to welcome you to our hotel again soon. Sincerely, Tavistock Hotel Team

10/10 Excellent

Lysiane

Séjour de 8 nuits en février 2023
Réponse de Nesh le 10 mars 2023
Dear Lysiane thank you for your score, we are happy to see that your stay with us was enjoyable. We hope to have an opportunity to welcome you to our hotel again soon. Sincerely, Tavistock Hotel Team

8/10 Bien

IDIREN

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Nesh le 18 avr. 2023
Dear Guest, thank you for your score, we are happy to see that your stay with us was enjoyable. We hope to have an opportunity to welcome you to our hotel again soon. Sincerely, Tavistock Hotel Team

10/10 Excellent

Jean-Michel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
super hôtel, et bon emplacement
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Nesh le 7 mars 2023
Dear Jean-Michel thank you for your score, we are happy to see that your stay with us was enjoyable. We hope to have an opportunity to welcome you to our hotel again soon. Sincerely, Tavistock Hotel Team

8/10 Bien

carole

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
L hotel etait propre silencieux et agreable. Le duo restaurant indien et la restauration cote bar laissent songeur. Pourquoi ne pas coupler les 2 puisque le personnel est le meme ?! Le service cote bar est confus et assez long mais les aliments sont bons.
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Nesh le 7 mars 2023
We appreciate you taking the time to provide feedback about your recent experience at the Tavistock Hotel. Your feedback is essential in our effort to improve our service standards and your comments have been shared with the appropriate departments so that they may be addressed.Again, thank you for sharing your comments, and we hope you will give us an opportunity to welcome you again soon.

4/10 Médiocre

Mélanie Marilyn

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
La chambre 134 est à éviter ! La chambre donne juste en dessus d’un bar. Il est impossible de dormir. Après qu’on ai INSISTÉ et qu’on nous ait dit qu’il n’y avait plus de chambre, nous avons été replacé (tout ça à 1h du matin).
Réponse de Hugo le 9 janv. 2023
Dear MelanieThank your for your comments and score on your stay with us. I am sorry your stay was not as enjoyable as we would both have liked. I do hope we have the opportunity to welcome you back for a far better stay next time.kind regardsHugo StevensonHotel Manager

10/10 Excellent

Jonathan

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

10/10 Excellent

Coralie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super accueil, super séjour !
Réponse de Hugo le 30 déc. 2022
Dear Coralie,Thank you so much for the score and comments on your recent stay at the Tavistock Hotel.I do hope we have the opportunity to welcome you back soon.Yours sincerelyHugo Stevenson

10/10 Excellent

Coralie Monique

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement présentant un excellent rapport qualité prix. Bon emplacement, proche du métro Russel Square et desservi par des lignes de bus à proximité. Chambres et salles de bains bien entretenues. Belle décoration dans les espaces communs. Petit déjeuner au top
Réponse de Hugo le 6 déc. 2022
Dear CoralieThank you so much for the score and comments on your recent stay at the Tavistock Hotel.I do hope we have the opportunity to welcome you back soon.Yours sincerelyHugo Stevenson

10/10 Excellent

mapie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Hugo le 6 déc. 2022
Dear Mapie,Thank you for your score for the stay you had with us. It is great to see you have scored us a so highly. I am delighted that you had a great stay with us.Kind regardsHugo StevensonHotel Manager

4/10 Médiocre

Gilles

Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Hugo le 25 nov. 2022
Dear Gilles, Thank you for your score for the stay you had with us. It would be great to know what we could do for your next stay to improve your score and stay.Kind regardsHugo Stevenson

4/10 Médiocre

Francisco

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ok for a week-end
Bien que la réservation ait été faite deux mois avant notre séjour, la chambre la plus pourrie nous a été attribuée au premier étage : juste à côté de l'ascenseur, et avec une vue directe sur la cour intérieure de l'hôtel ou il y avait un bruit constant de la chaufferie + de la musique provenant du bowling : donc impossible de dormir avant 1h ou 2h du matin !!! Très bon petit-déjeuner : complet (english breaskfast + viennoiseries, fruits, cereales, pain complet). Au top ! En plus, le personnel est accueillant et bienveillant.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Hugo le 9 déc. 2022
Dear FranciscoWe appreciate you taking the time to provide feedback about your recent experience at the Tavistock Hotel and we are disheartened and sorry that, on this occasion, we were unable to live up to your expectations. Your feedback is essential in our effort to improve our service standards and your comments have been shared with the appropriate departments so that they may be addressed. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible and I hope you will give us a chance, by staying with us again, to show you that your experience was an exception and not our usual standard.Again, thank you for sharing your comments.We hope to see you soon.All The Best,Hugo StevensonHotel Manager

4/10 Médiocre

yoann

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
A fuir....
Après un accueil plus que déplorable, la carte de notre chambre ne fonctionnait pas! Certains commentaires indiqués des chaleurs atroces l'été et vu la chaleur dans notre chambre fin octobre, j'imagine la catastrophe l'été. Et impossible de laisser les fenêtres ouvertes car l'établissement a bien évidemment oublié d'indiquer qu'il y avait un bar de nuit/club en bas de l'hôtel avec la musique à fond !!! Nous avons adoré notre weekend à Londres sauf l'hôtel que nous avons trouvé pitoyable !
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Hugo le 8 déc. 2022
Dear yoannWe appreciate you taking the time to provide feedback about your recent experience at the Tavistock Hotel and we are disheartened and sorry that, on this occasion, we were unable to live up to your expectations. Your feedback is essential in our effort to improve our service standards and your comments have been shared with the appropriate departments so that they may be addressed. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible and I hope you will give us a chance, by staying with us again.We hope to see you soon.All The Best,Hugo StevensonHotel Manager

10/10 Excellent

Michèle

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Hugo le 13 oct. 2022
Dear MicheleThank you for your score for the stay you had with us. It is great to see you have scored us a so highly. I am delighted that you had a great stay with us.Kind regardsHugo StevensonHotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Hugo le 10 oct. 2022
Dear Guest,Thank you so much for the great score and comments on your recent stay at the Tavistock Hotel.I do hope we have the opportunity to welcome you back soon.Yours sincerelyHugo Stevenson

10/10 Excellent

Frédéric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel
Excellent hôtel l’accueil est excellent et efficace La chambre est grande La salle de bain est grande et très propre La gare St pencras est à 10 minutes à pied Idem pour le British muséum
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Hugo le 6 oct. 2022
Dear FredericThank you for taking the time to let us know about your great experience at the Tavistock Hotel.We are so delighted to hear how much you enjoyed your stay with us.We very much appreciate your kind comments and look forward to sharing your feedback with the entire team and we will be sure to thank them for their continued high standard of service. It is always rewarding for our hard-working members of staff to receive such positive feedback!We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future. Thank you for choosing the Tavistock Hotel. All The Best,Hugo StevensonHotel Manager

4/10 Médiocre

Julian

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Personnel très désagréable… chambre petite et vétuste.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de SF le 16 sept. 2022
Thank you for your feed back.We are sorry to hear that your stay has not met your expectation.We will do our very best to update the situation.Many thanks

8/10 Bien

Boaz

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Hugo le 13 sept. 2022
Dear Boaz,Thank you for your score following your stay with us. I do hope we have the opportunity to welcome you back soon. Kind regards Hugo Stevenson Hotel Manager

10/10 Excellent

Anne-Sophie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Hugo le 1 sept. 2022
Dear Anne-Sophie,Thank you for your amazing score for the Tavistock Hotel.I am delighted you had a great stay with us, and I do hope we have the opportunity to welcome you back.Yours sincerelyHugo StevensonHotel Manager

10/10 Excellent

MARIE-THÉRÈSE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Angelica Montalto - Assistant Front Office Manager le 21 août 2022
Dear Marie-Therese,Thank you for your 10/10 rating. The Tavistock Team was thrilled to read that you had such a good time with us. Our hotel prides itself with the great service our team delivers and to hear you have received this service is excellent. Your comments are highly valued as they give us an opportunity to improve those aspects we may not be aware can cause any inconvenience. Please rest assured that your feedback has been passed on to relevant departments. Call or email us if there is anything we can help you with.We look forward to welcoming you back to us soon.

6/10 Satisfaisant

genevieve

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Le grand reproche à faire est le manque de climatisation et vu les températures à Londres pendant notre séjour nous n avons pu dormir car beaucoup trop chaud et l on entend tout manque d insonorisation . Par contre très bon emplacement et service des chambres parfait.
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Angelica Montalto - Assistant Front Office Manager le 21 août 2022
Thank you for your 6/10 rating. The Tavistock Team was thrilled to read that you had such a good time with us. Our hotel prides itself with the great service our team delivers and to hear you have received this service is excellent. Your comments are highly valued as they give us an opportunity to improve those aspects we may not be aware can cause any inconvenience. Please rest assured that your feedback has been passed on to relevant departments. Call or email us if there is anything we can help you with.We look forward to welcoming you back to us soon.Kind regards,

2/10 Horrible

sheherazade

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
À fuir si il fait chaud
J’ai réservé pour deux nuits durant la canicule a Londres, donc 35 degré en journée. En arrivant a l’hôtel, la réception est bien climatisée il fait frais dedans. Mais arrivé à notre chambre qui se trouve au dernier étage c’est l’horreur, il fait encore plus chaud qu’à l’extérieur. Les chambres, elles, ne sont pas équipées de climatisation. Nous avons seulement le droit a un ventilateur qui brasse de l’air chaud et des fenêtres qui s’ouvre laissant 5 cm. Nous demandons comment cela se fait que les chambres n’ait pas de climatisation et pourquoi nous n’avions pas été prévenu. Le soir impossible de dormir, la chambre était tellement chaud et pourtant dehors il faisait frais et bon. Nous avons passé une très mauvaise nuit. A minuit deux couples ont quitté l’hôtel car beaucoup trop chaud dans les chambres. J’ai moi même demandé a changer de chambre car nous étions sous les toits ou bien a être remboursé de la dernière nuit. Mais la personne a l’accueil était très désagréable et n’a pas voulut m’écouter. Très hautain. Le lendemain j’ai du demander au manager ainsi qu’à hôtel.com un remboursement de la dernière nuit car il était impossible pour moi de passer une autre nuit dans ce four. J’ai bien eu le remboursement et j’ai pu trouver un hôtel avec climatisation bien au frais.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Hugo le 23 août 2022
Dear sheherazadeI am disappointed to read about the issues that you had with your stay. Unfortunately we do not have AC and nor do we advertise that we do either, we do provide a fan for each room, to try and assist with managing those hot days as well as providing water in rooms as well as water fountains on the bedroom corridors to.As the hotel has reopened from Covid, we were unaware of the temperature issue and we have put steps in place to try and mitigate this and will continue to do so.The refund of nights is at the discretion of the hotel management. If you wish to check out early we would always refund the remaining nights back to you. In your case we would have agreed, but you would have had to contact Hotels.com to request this.Thank you for the feedback on your stay, as this is the only we can improve the hotel product and serviceYours sincerelyHugo Stevenson Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

Jean-Claude Le

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Benjamin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mon séjour c'est bien passé. L'hôtel est très bien.Je le déconseille à ceux qui ne parlent pas Anglais. À quelques minutes à pieds de la station Euston, vous pouvez de là vous rendre facilement n'importe où dans Londres en bus, métro, taxi.
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Hugo le 2 août 2022
Dear Richard Thank you so much for taking the time to score and give us feedback on your stay at the Tavistock Hotel. I am delighted that the team looked after you so well on your later than anticipated arrival at the hotel. . I look forward to the opportunity to welcome you back to the Tavistock hotel soon. Yours sincerely Hugo

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Hugo le 26 juil. 2022
Dear Guest, Thank you for your score following your stay with us. I do hope we have the opportunity to welcome you back soon. Kind regards Hugo Stevenson Hotel Manager

8/10 Bien

Philippe

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good value for money to sleep close to St Pancras
Just one night stay, good value for money (by London standard, with a last minute booking)
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Hugo le 29 juil. 2022
Dear Philippe Thank you for your score following your stay with us, i am delighted that the team looked after you so well. I do hope we have the opportunity to welcome you back soon. Kind regards Hugo Stevenson Hotel Manager

10/10 Excellent

Raoul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Neil, Sale

Les points forts : Propreté et personnel et service
Room at the front facing the road was very noisy and not soundproofed . Very basic for £200.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Yon le 27 mai 2024
Dear Neil,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at the Tavistock Hotel. We sincerely apologise for the inconvenience you experienced due to the noise from the road and the soundproofing of your room.Your comments are important to us, and we are committed to ensuring a comfortable stay for all our guests. We will look into the issues you've mentioned and take the necessary steps to improve the soundproofing in our rooms.We regret that your stay did not meet your expectations, especially in terms of value. We strive to offer the best possible experience at a competitive rate, and your feedback will help us enhance our services and facilities.Thank you again for your review. We hope you might give us another opportunity to provide you with a better experience in the future.Warm regards,Yon AddisTavistock Hotel

10/10 Excellent

Trudy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
What we loved most about The Tavistock was the convenience. We took the tube directly from Heathrow to Russel Square. The hotel was a few minutes walk. We also walked to Euston Station and Kings Cross. We enjoyed many restaurants and pubs as well. All within walking distance.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kennedy Front office Team le 24 mai 2024
Thank you for sharing your wonderful experience at The Tavistock! We're thrilled to hear that you appreciated the convenience of our location. Being just a short walk from Russell Square tube station, as well as Euston and King's Cross stations, truly makes exploring London a breeze. We're also glad you enjoyed the variety of restaurants and pubs nearby. We hope to welcome you back for another great stay soon!

8/10 Bien

Ingrid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Yon le 25 mai 2024
Dear Ingrid,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We're delighted to hear that you had an overall enjoyable experience and appreciate the 4-star rating.If there's anything specific you think we could improve on to make your next stay even better, please let us know. We strive to provide the best possible experience for all our guests and value your input.We look forward to welcoming you back in the future!Warm regards,Tavistock Hotel

8/10 Bien

Siobhan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Quiet clean room. I would have liked a bottle of water in my room.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Nesh le 22 mai 2024
Dear Siobhan, Thank you for your score, I'm glad to hear you enjoyed your stay with us. In order to minimise plastic waste, we provide bottled water on request only. Please let us know of any additional requirements you might have on your next visit. Kind regardsNesh, Tavistock Hotel

10/10 Excellent

Darren

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Kennedy Front office Team le 21 mai 2024
Thank you, Darren for great feedback that you found our hotel location very convenient. We look forward to welcoming you again at Tavistock Hotel. If you have any questions or concerns just let us know. Kind regards,

2/10 Horrible

adina

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was excellent and very helpful. Room was nice. I especially liked the WC seperate from sink and shower.
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Nesh le 20 mai 2024
Dear Adina, Thank you for your kind comments, we look forward to welcome you back to our hotel very soon. Kind regardsNesh

8/10 Bien

Rosemary

Voyage en famille
No frills, very attentive staff
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Viktoriia le 19 mai 2024
Dear Rosemary,Thank you for letting us know about your recent experience with us.We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.Looking forward to seeing you again.Kind regards,Viktoriia

10/10 Excellent

Ann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff very polite and helpful
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Nesh le 19 mai 2024
Dear Ann, Thank you for your score and your comments, I'm happy to see you enjoyed your stay with us.Looking forward to welcoming you back to our hotel soon. Kind regardsNesh

10/10 Excellent

Claire

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Central location, also near to university small park square's etcetera
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Yon le 18 mai 2024
Dear Claire,That's wonderful to hear! Thank you for taking the time to share your experience with us. We're thrilled that you had a perfect stay at the Tavistock Hotel. Providing exceptional experiences for our guests is always our goal, and we're delighted that we could exceed your expectations. If there's anything else we can do to make your next stay even better, please don't hesitate to let us know. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay in the future!Kind regards,Yon AddisTavistock hotel

6/10 Satisfaisant

Pedro

Les points forts : Propreté
Outdated but good breakfast and close to metro and British museum. Rooms small and bathrooms smaller. Ok if you don’t need or want to stay in room during your stay in London.
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Yon le 16 mai 2024
Dear Pedro,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re glad to hear that you enjoyed our breakfast and found our location convenient, being close to the metro and the British Museum.We understand that the room and bathroom sizes did not meet your expectations. Our hotel is housed in a historic building, which sometimes results in more compact spaces. However, we strive to make up for this with our service and amenities.We appreciate your insights and will take them into account as we continue to improve our guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better stay.Best regards,Yon AddisNight Manager

10/10 Excellent

Wei

Voyage en groupe
Very good!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Viktoriia le 11 mai 2024
Dear Wei,Thank you for taking the time to let us know about your great experience at the Tavistock Hotel.We are pleased to know that you had a great experience during your visit.We hope to welcome you back again in the future for another 5-star stay.Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Sabine

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Typisch engels hotel met krakende vloer en enkel glas. Verwacht geen luxe en dan is het prima. Goed bed. Prima locatie en aardig personeel.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Viktoriia le 10 mai 2024
Dear Sabine,Thank you for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you enjoyed our convenient location, with easy access to bus stops and the metro nearby.Thank you for rating us 3/5, we hope that the next time you visit us will be 5/5.We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future. Thank you for choosing the Tavistock Hotel.All The Best,