Vue depuis l’hébergement

Avis sur DoubleTree by Hilton Hotel London -Tower of London

4 out of 5

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 567 avis sur 1161." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 321 avis sur 1161." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 136 avis sur 1161." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 84 avis sur 1161." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 53 avis sur 1161." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Imen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 10 mai 2024
Dear Imen,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Jean Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sans souci!
Hotel très bien situé, calme, spacieux, professionnel, et bon accueil. Parking disponible. Restauration de bon niveau. Proche des transports publics (en surface, sous terre ou par voie d'eau). Recommandé pour un court séjour sans souci.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 20 févr. 2024
Dear Jean Michel,Thank you for taking the time to leave a10/10 review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay with us and that the service met with your expectations. We hope to welcome you back again soon. Sincerely,Claus ChristensenGeneral Manager

8/10 Bien

NADINE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas mal mais peut mieux faire
Un premier ressenti pas très positif en accédant à notre chambre. Pièce sombre, éclairage trop léger. En y regardant de plus près, il s'avère que les lieux sont très propres, bien entretenus même si la moquette au sol mériterait d'être rénovée. Personnel très accueillant et sympathique. Un chauffage dans la chambre pas très efficient.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

STEPHANE

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bien situé mais très cher
Le prix n'est pas en rapport avec les services proposés
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 16 nov. 2023
Dear Stephane,Thank you for taking the time to leave a review of our hotel and I am sorry to hear we did not meet your expectations on this occasion. We appreciate your feedback and this will help us as we continually work to improve our guest experience.We hope to welcome you back again soon.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Domenico

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Très bien placé à deux pas d’une station de métro , cet hôtel est propre et confortable. Petit déjeuner complet et bon. Bon compromis
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023

8/10 Bien

Pierre-Paul

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023

10/10 Excellent

lirim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
👍👍👍
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Grace, Front of House Manager le 5 juin 2023
Thank you for taking the time to share your experience, we look forward to welcoming you back again soon!

10/10 Excellent

Hadel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bonne expérience, merci
Séjour de 2 nuits en janvier 2023

6/10 Satisfaisant

Didier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Déçu
Rooftop quasi tout le temps fermé car privatisé :( Salle de sport fermé ! Sans aucun avertissement et sans aucun discount. Il y a mieux à côté avec piscine pour le même prix ou moins cher.
Séjour de 5 nuits en décembre 2022

8/10 Bien

Audrey-Anne

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéalement placé! Un sejo
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

Didier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien placé dans le centre des affaires
Le rooftop était privatisé plusieurs jours donc impossible d'y avoir accès ! c'est franchement pas très commercial de bloquer le bar et restaurant aux clients de l'hotel. A quoi ca sert de le mettre en avant dans la description de l'hotel s,il est tout le temps privatisé !
Séjour de 5 nuits en août 2022

4/10 Médiocre

Amin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Décevant Décevant !!
ok pour l’emplacement, le hall de l’hôtel, le petit dej et l’Executive lounge. Pour la literie = 0, la salle de bain boffe, le lit king size …c’est un 140cm. Les chambres trop petites pour le prix payé! Aussi, J’ai galéré pour avoir un lit pliant pour ma fille. Pour le Room service, …sans plus, il n’y a pas grand chose à commander. Le roof top, vous n’y avez accès avec vos enfants que jusqu’à 18:00. Après ça devient une boîte de nuit /soirée privée et vous pouvez dire adieu au sommeil si vous vous trouvez au 9eme ou 10eme étage. J’ai aussi bataillé pour avoir une chambre plus grande qui correspond à la somme que j’ai payé et tous les jours, on me disait « on chambre votre chambre demain » finalement rien, jusqu’à la dernière nuit pour qu’il nous déplace dans une chambre avec un meilleur confort.
Séjour de 3 nuits en juin 2022

6/10 Satisfaisant

Philip

Voyage en couple
A pretty decent stay except we were unable to use the roof top bar on Saturday evening. The place was rammed and resembled an unruly drunken nightclub rather than place to sit and enjoy the experience. The tables that were vacant had no seats and were taken by a large group.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Tara

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to station
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Brenda I

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Roof top bar is amazing
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Hugo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Sana

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and nice staff and tube station just around the corner one of the best places to saty
Séjour de 5 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Marcia, San Antonio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was the perfect location, near a train station, you can walk to Tower of London. Mohammad at the breakfast area made sure I had everything since I have gluten allergies. He went the extra mile. Thank you!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Emine Duran

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir waren vier Tage in diesem Hotel und waren sehr zufrieden vor allem das ist sehr gut gelegen ist und man zu Fuss viele Sehenswürdigkeiten besuchen kann
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Hubert Von

Voyage en couple
Worst part was a member of housekeeping asking us to leave at 10:20AM because it was “time” but the real check out time is 12:00PM. In the email it was 12:00PM. I even called reception to confirm and they did say it was 12. It was just so unpleasant. Also, the concierge on the night of 9th of May at around 11:30pm was also very rude. I politely asked a simple question and she was talking down on me lecturing about how things worked in the UK, Oh my God. I live in the UK too and I know how things work, and I am a professional. She wasn’t even British! Perhaps, it reflects poor staff training? Or it could have just been the color of my skin (brown), but hey-ho.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice quiet
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Dmitriy

Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Mike, Hamburg

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Zimmer, die nicht im 9&10 Stockwerk liegen sind ziemlich alt (wackelige Klodeckel, alte Matratzen, aufgeplatzte Polster an Stühlen). Zimmer sind klein, Lage ist gut, Frühstück geht so (Rüherei aber schrecklich). Gute Lage, Bar in 12 Etage nett, hochpreisig. Cocktails oft gut, aber sehr vom Bartender abhängig. Außenbereich der Bar könnte mega sein - ist leider aktuell (5/24) nur lieblos eingerichtet ( Kaltes LED-Licht, keine Deco). Gute Lage, U-Bahn in der Nähe (200 Meter).
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 10 mai 2024
Dear Mike,Thank you for taking the time to leave a review of our hotel and I am sorry to hear we did not meet your expectations on this occasion. We appreciate your feedback and this will help us as we continually work to improve our guest experience.We hope to welcome you back again soon.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Suzanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's a great location for visiting the Tower of London and Tower Bridge. Awesome staff!
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 10 mai 2024
Dear Suzanne,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. Our staff pride themselves on providing a friendly and welcoming environment to all our guests, so I am pleased to hear our staff ensured you were looked after. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice spot in London.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 10 mai 2024
Dear Mark,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

6/10 Satisfaisant

Nigel

Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

King Shun

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not worth GBP 300/night 1. Door at the original room did not function properly. 2. Nobody at the reception answered my call despite repeated attempts. 3. Hotel room service sent a handyman to check at 22:00 and the handyman confirmed that the door couldn't be fixed. 4. Room service transferred my case to the reception and a manager called "Apo" appeared to have no clue what's going on. I had to explain the whole situation to him again and he said the hotel had no extra room at the moment. 5. The manager came over to my room and, after a brief checking, confirmed that there would be security issues with the door, so he arranged another room on a lower level for us which was supposed to have "better view". 6. We packed our luggage and moved to another room at around 22:45. 7. The new room was quite dark as there was no lamp on the desk. 8. The manager said he could only arrange for a new lamp to be installed the next day as "there was nothing he could do". 9. After further negotiation, the manager said he found a replacement lamp. 10. The manager and his colleague came over to install the lamp, with little to say more than "we apologise". For the price of close to GBP 300/night, I think the hotel failed to live up to expectation. There are plenty of nicer hotels with better services for this price level. No next time. *** Updated on 29 April: 1. The safe in the new room doesn't work (there is no way we can enter a new passcode). 2. The toilet is clogged.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 3 mai 2024
Dear Guest,Thank you for leaving another review. We take all guest feedback seriously and regret that you were not satisfied with your stay.Our team actively attempted to contact you through your room phone on multiple occasions and email you to address the issues you raised. Unfortunately, the emails were returned as undeliverable, and our 24/7 reception team reported not having any interaction with you despite team members visiting your room regularly to try to establish communication. We also left a letter in your room when all our attempts to reach you failed. Our team worked diligently to respond to your concerns and fix the maintenance issues you reported. Also our reception is manned 24/7 and any member of our team would have been happy to help, had they been approached. We understand that the maintenance issues during your stay were an inconvenience, and we apologise for that. However, our team took action to resolve the problems promptly, even during late-night hours. We also believe that our lengthy efforts to establish contact and assist you as needed demonstrate our commitment to providing excellent service.

10/10 Excellent

BO

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 3 mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

6/10 Satisfaisant

Courtney

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel and safe area.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 3 mai 2024
Dear Courtney,Thank you for taking a moment to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 Bien

William

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was running in the marathon. The property was in a decent position for access to the start in south east London & returning from the finish in the west end. The hotel was obviously going to be busy but the staff coped well with the queues & were generally very friendly & helpful. Early food being available for runners was a nice touch. My only minor complaint would be the carpet & decor was a little faded & looks as though it is due for a makeover. Otherwise an excellent stay.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 24 avr. 2024
Dear William,Thank you for taking a moment to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We appreciate your feedback about the decor and this will help us as we continually work to improve our guest experience.We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 Bien

Jonathan

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 24 avr. 2024
Dear Jonathan,Thank you for taking a moment to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us.We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Ebru

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
"Das Hotel bietet eine erstklassige Lage, nur 2 Gehminuten vom Underground Station entfernt und direkt an der beeindruckenden Tower Bridge. Die Umgebung lädt zu angenehmen Spaziergängen ein, und die zentrale Lage ermöglicht einen einfachen Zugang zu den Sehenswürdigkeiten der Stadt."
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 24 avr. 2024
Dear Ebru,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Anna

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable beds anf quiet! Would have liked a kettle to have a cup of tea.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 24 avr. 2024
Dear Anna,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations.We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Samuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 24 avr. 2024
Dear Jessica,Thank you for taking a moment to leave a 5/5 review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 Bien

Daniele

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Soggiorno di due notti, posizione fantastica nel cuore di Londra, comodissimo alla metro, Hilton sempre una garanzia!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 10 mai 2024
Dear Daniele,Thank you for taking a moment to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Tracey

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 10 mai 2024
Dear Tracey,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Rebecca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 10 mai 2024
Dear Rebecca,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Heiko, Steinen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Cynthia

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the tube! Excellent help from the staff for all our needs. Have stayed at this location twice. Will stay again if I come back to London.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Nadege

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The bathroom had a problem with evacuation toilets
Séjour de 2 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Gail

Les points forts : Propreté et personnel et service
Reasonable location, average breakfast, rooms need upgrade
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

Misbah La

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Ning

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Pranshu

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Claus Christensen - General Manager le 10 mai 2024
Dear Pranshu,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 Excellent

Scott

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Ali

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

America, Monterey Park

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the convenience to the subway station.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Rachel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly, helpful staff. Fitness room has plenty of equipment. Comfortable bed. Spacious lounge area. Good location near the riverside, public transit, restaurants and shops.
Séjour de 5 nuits en mars 2024