Hotel da Baixa
Hotel met een restaurant, op enkele stappen van Santa Justa-lift
Fotogalerie voor Hotel da Baixa





VIP Access
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(42 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Junior kamer, uitzicht op de binnenplaats laden

Junior kamer, uitzicht op de binnenplaats
9,2 van 10
Fantastisch
(34 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad laden

Premium kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op de stad
9,2 van 10
Fantastisch
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Familiekamer, kamers met tussendeur, uitzicht op de stad laden

Familiekamer, kamers met tussendeur, uitzicht op de stad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een minibar met enkele gratis items
Smart-tv
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Misschien vind je dit ook leuk

Convent Square Lisbon, Vignette Collection by IHG
Stadscentrum van Lissabon
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 310 beoordelingen
De prijs is € 171
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

231 Rua da Prata, Lisbon, 1100-170
Over deze accommodatie
Hotel da Baixa
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Santa Justa Lisboa
Hotel Santa Justa Lisboa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.116 beoordelingen
De prijs is € 160
inclusief belastingen en toeslagen
18 nov - 19 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: EUR 200.00 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: EUR 4.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 25 voor volwassenen en EUR 15 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
- Betaald parkeren: EUR 40 per dag
- Valetparkeerkosten: EUR 40 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 100.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Btw-nr. - 510901352
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Registratienummer van de accommodatie 8309
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel da
da Baixa
Hotel da Baixa Hotel
Hotel da Baixa Lisbon
Hotel da Baixa Hotel Lisbon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel da Baixa
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Hafsa
1 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hafsa
3 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Johannes Maria, Gerardus van
Reisde met partner
26 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johannes Maria, Gerardus van
4 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Caroline
Reisde met een groep
13 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Caroline
4 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Iain
13 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iain
5 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Xiuling
Reisde met partner
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xiuling
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
Reisde met een groep
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Fabiana
Reisde met een groep
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabiana
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anne
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Cameron
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cameron
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Sabina
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabina
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kimberly
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimberly
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yang-Eui
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yang-Eui
4 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Jorge
Reisde met partner
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Cheryl
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheryl
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andy
30 sep 2025
Andy
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Marquis
Reisde met familie
27 sep 2025
Marquis
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jon
24 sep 2025
Jon
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Rhonda
Reisde met een groep
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rhonda
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicole
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Roseanne
Reisde met partner
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roseanne
1 nacht verbleven in september 2025

















