Hotel Fleur de Lis
Belle époque accommodatie met een koffiebar/café en een restaurant
Fotogalerie voor Hotel Fleur de Lis





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2018
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2018
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Executive studio laden

Executive studio
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2018
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Executive studio, kitchenette laden

Executive studio, kitchenette
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Kitchenette
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2018
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 Grande-Rue, Le Locle, NE, 2400
Over deze accommodatie
Hotel Fleur de Lis
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel des Trois Rois
Hôtel des Trois Rois
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
- Wasservice
7.4 van 10, Goed, 16 beoordelingen
De prijs is € 151
inclusief belastingen en toeslagen
6 dec - 7 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: CHF 4.20 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer CHF 17 voor volwassenen en CHF 10 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: CHF 15 per huisdier, per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Langdurige huurders welkom.
Deze accommodatie maakt gebruik van zonne-energie
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Fleur de Lis Hotel
Hotel Fleur de Lis Le Locle
Hotel Fleur de Lis Hotel Le Locle
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Fleur de Lis
9,6
Uitzonderlijk
10
Netheid
10
Locatie
9,4
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Karl-Heinz
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mitten drin mit antikem Flair.



Karl-Heinz
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Damien
Zakenreiziger
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Au top
Damien
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Damien
Zakenreiziger
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Damien
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Frank
Zakenreiziger
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
François
Zakenreiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
François
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met een groep
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hauser
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Hotel
Hauser
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Lionel
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lionel
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Ludovic
19 aug 2024
Ludovic
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel, Uster
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Aurore
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Qualité prix, moyen.
Aurore
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Leonora
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leonora
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Jonathan
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jonathan
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Simo
1 dec 2023
Simo
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
PAUL
Zakenreiziger
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PAUL
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Gianni
28 sep 2023
Gianni
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
all you need
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Jerome
13 jul 2023
Jerome
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Natalie
25 sep 2022
Natalie
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Jean-Claude
7 aug 2022
Jean-Claude
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Robin
11 mei 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robin
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Thomas
18 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Thomas
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Christian
Reisde met een groep
31 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in augustus 2021








