Vue sur la plage/l’océan

Avis sur Hotel Beatriz Playa & Spa

4 out of 5
Hotel Beatriz Playa & Spa
C/ Mato s/n, Puerto del Carmen, Tías, Lanzarote

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 54 avis sur 205." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 89 avis sur 205." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 37 avis sur 205." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 18 avis sur 205." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 7 avis sur 205." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

FRANCOISE

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Tres déçue rapport qualité prix nul le spa n'est pas compris dans le tarif et en demi pension tu n'as même pas le deoit d'avoir un verre d'eau. Pas pratique quand tu as des médicaments à prendre.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 9 janv. 2024
Dear Francoise,On behalf of Hotel Beatriz Playa & Spa, we would like to thank you for taking yopur time and sharing your opinion with us. We will make a good note about your comments.

10/10 Excellent

lassinat

Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Patricia

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mai 2023

8/10 Bien

BEATRICE

Les points forts : Propreté et personnel et service
sejour tres agreable
Séjour de 12 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 10 avr. 2023
Thank you so much for your comment.Kind regards,

10/10 Excellent

Delphine

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grande chambre et propre le personnel de l entretien est toujours présent bravo
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 10 avr. 2023
Dear Delphine,thank you so much to share your opinion about your stay and give us such a good mark. We are glad to see that you enjoyed your stay with us.Hope to welcome you back some day.Kind regards,

10/10 Excellent

Françoise

Séjour de 8 nuits en décembre 2022

8/10 Bien

ANTHONY

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

8/10 Bien

Denis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
1 nuit en famille
Chambre spacieuse. Literie confortable. Animation pour enfants le soir. Buffet pt déjeuner très copieux. Employés serviables
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 12 janv. 2022
Cher Denis, Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous esperons vous voir bientôt. Ne doutez pas à nous contacter pour n'importe quelle information. Merci beacoup.

10/10 Excellent

sylvie

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 7 janv. 2022
Thank you so much for your score. We hope you enjoyed your holiday with us!

10/10 Excellent

Alexis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour, juste un bémol sur insonorisation des chambres et certains des membres du services ne parlent pas français. Sinon service accueillant et bien veillant.
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 12 déc. 2021
Nous vous remercions pour avoir laissé ce commentaire. Nous predrons en considération votre opinion.

6/10 Satisfaisant

jimmy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
hôtel Beatriz
Arrivé sur L'ile presque personne ne parle Français. A l'hôtel une personne parle notre langue donc dur de se faire comprendre. Hôtel très propre et les femmes de ménages sont adorables. L'établissement est vieillissant et a besoin d'un ravalement. Une piscine sur trois est chauffée. la salle de jeux est spacieuse dommage que la plus part des jeux soit hors service. Les chambres sont grandes et lumineuses mais on entend les voisins et quand ils commencent a bouger a 5h du matin.... Dernier point et le plus important la nourriture.... a éviter de prendre en all inclusive... la restauration laisse a désirer...
Séjour de 7 nuits en octobre 2021

8/10 Bien

Chris

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Hotel Beatriz Playa le 9 déc. 2021
Dear Chris, Thank you for your review.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel vieillissant, les chambres méritent vraiment une remise en état. Très proche de l'aéroport, pratique mais bruyant pour un 4* Cher comparé à ce qu'on peut trouver sur Lanzarote. Un plus pour la piscine chauffée.
Séjour de 7 nuits en février 2020

8/10 Bien

Agurtzane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en janvier 2020
Réponse de RRPP le 29 janv. 2020
¡Gracias por su puntuación!

6/10 Satisfaisant

Anne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de RRPP le 29 janv. 2019
Dear Anne, Thank you for sharing with us you opinion. Regards, Cristina

8/10 Bien

duquesnoy, pas de calais

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tout inclus correct,. Repas de midi cependant très légers. Un gros problème les piscines sont non chauffées et à 21 °: Pour acceder à la piscine chauffée il faut aller au spa dont l'entrée est payante:

4/10 Médiocre

David, Paris, France

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Dépassé !
Décoration et mobilier des années 70 et sûrement pas refait depuis. Restaurants corrects et à bons prix. L'ensemble ne vaut pas le nombre d'étoiles attribuées à cet hôtel. Ambiance un peu triste (au mois de mai).

8/10 Bien

Cinzia Angela

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ok
Séjour de 7 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Amaia

Séjour de 8 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

FRANCESCA

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
La struttura non è male ma dovrebbe essere rinnovata. La colazione va organizzata meglio in modo da ridurre i tempi di attesa ed evitare che si formino lunghe code.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Katie

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a lovely 4 night stay here. Rooms were very clean and general hotel felt well looked after. Great pools and 1 heated. Food was nice with great choice. Went all inclusive and felt we got value for money. Great location on the beach front and a nice flat walk to local shops and bars/restaurants.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

raquel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
No me gustó nada, el buffet de mala calidad en general comparado a otros 4 estrellas , las habitaciones muy trasteadas y camas incómodas y almohadas malisimas,no volvería a repetir, además los precios del bar muy caros .,lo único que me gustó fue la piscina que una de ellas era climatizada.
Séjour de 4 nuits en mars 2024

4/10 Médiocre

Sue

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Serious maintenance required in my room. Inadequate facilities, no bin in the main areas only in the toilet, dressing table but no chair available?? Lack of plug sockets, only 1 in bathroom or unplug the TV. Peeling and scuffed walls. Needed woodwork refurbishing. The room I was originally offered I would have had to walk through an area covered in water from a leaking roof? No danger signs ? I actually mentioned it to reception as I had mobility problems so I was offered another room close to an elevator as I mentioned my mobility. The nearest elevator did not work. Overall not worth the money, stayed in much better for a lot less money. It appears everything questioned they say "see reception". The staff on reception are pleasant but I think some of the areas of complaint are well out of their control. Would never return to this hotel. Paid for buffet as only staying one night ( thank goodness) it was mediocre some of the dishes were tepid and unpleasant. Had much better in other hotels. It appears that some of the staff in the restaurant are not as amenable. I asked as I would miss breakfast ( early flight) could they do anything, they said " see reception" i had already asked reception and they said No. WiFi reception poor, again on asking reception they said because there was no sun try another room ? That was when I encountered the water which was a danger area. This was only rectified by cordoning off after I had told them about it. Overall a very bad experience!!
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Colinda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

keith

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Mike

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 27 févr. 2024
Dear Mike, Thank you for giving us the maximum 10 points. We hope you had a nice holiday.

6/10 Satisfaisant

Moira

Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 27 févr. 2024
Dear Moira,Thank you for your opinon.

8/10 Bien

Roy

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
The hotel was good price, food was reasonable, not enough tea pots at breakfast ask the staff and they send you to the other end and still none, some staff are very miserable, coud do with with coffee at evening meals
Séjour de 19 nuits en janvier 2024
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 27 févr. 2024
Dear Roy,Thank you for taking your time and sharing your opiniuon with us.

8/10 Bien

arvid

Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Javier Rodríguez, Hotel Beatriz Playa & Spa le 25 janv. 2024
Dear Guest,Thank you very much for giving us 8 point for our services.Kind regards,

4/10 Médiocre

JOLENE

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Avoid
Pillows are flat and not even worth having. View from junior suite is poor-a brick wall with a few plants...room 1047. Food is bland and repetitive. Snacks outside of meal times are scarce. Can't even get a mouthful of food after 9pm. Staff look unhappy and disinterested with the exception of animation team who work hard in a dated environment. Raised all these issues with a manager who offered no goodwill gesture. Games in arcade room are broken and worn out-be prepared to lose your money. Save up and go to a better hotel!
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 9 janv. 2024
Dear Jolene,Thank you very much for taking your time and sharing your opinion with us. We take your comments seriously and we are going to double check every single mentioned details in order to be able to improve our services.Thank you for helping us.

8/10 Bien

Andrew

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a lovely room overlooking the pool and the sea.Our room was serviced every day and had a balcony which got sun alll afternoon and gave us shelter from the wind which was unusually strong this year.
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 9 janv. 2024
Dear Andrew,Thank you very much for sharing your opinion with us.We are thrilled to see that you had found the room lovely and you had enjoyed the afternoon sun.We hope to have the opportunity to provide you another nice holiday. If you have any question, please do not hesitate to contact us.

8/10 Bien

Joann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel, staff all very friendly and helpful. There is no kettle in room but asked at reception and given one straight away. Pool towel available so no need to use up suitcase space packing one. Really close to airport €11 in taxi took about 10 minutes. Great walkway straight outside that goes all the way along the coast, you can have a lovely long walk and a short (10 mins) walk round to the end of the runway if you want to sit on the beach and watch the planes landing/taking off. TV only had BBC News in English. Food was ok, always found a few options to eat but unfortunately never hot, luke warm if lucky mostly cold. If you’re all inclusive drinks are on tap/pump to help yourself so easy and convenient.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 12 déc. 2023
Dear Joann,Thank you for taking your time and leaving a review about your recent stay in the Hotel Beatriz Playa & Spa.We are pleased to see that you have enjoyed your holiday with us.We would be happy to welcome you back in the future.

8/10 Bien

Cora

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our second trip to the Beatriz Playa and once again we had a lovely time. Still managed to get lost in the complex though! Food was varied and tasty, enjoyed a meal at the Oriental restaurant one night. Easy access to the beach promenade which is a lovely flat walk. Just one suggestion (same one as last year). There was very little low level seating round the bar area, just three chairs for disabled and actually room at the back for at least another two tables. The tall bar seating is a struggle for the elderly/those with mobility issues.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 12 déc. 2023
Dear Guest,Thank you vary much for choosing our hotel again as the destination of your holiday. Your loyalty is appriciated.We hope to have the oportunity to welcome you back for the third time as well.

10/10 Excellent

Roberto

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Only thing what we.missed was a water cooker on the room to make a thee or coffee. Rest was perfect. Thank you a lovely stay.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 12 déc. 2023
Dear Guest,Thank you very much for choosing our hotel as your holiday destination.We are glad to see that you had a nice time here and it would be a pleasure to see you back in the future.

8/10 Bien

James

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
I feel the rooms could do with updating/maintenance as the bottom of the some of the doors was separating from the frame and the bathroom door was "sticking" and was difficult to close.
Séjour de 11 nuits en novembre 2023
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 12 déc. 2023
Dear James,On the behalf of Hotel Beatriz Playa & Spa we would like thank you for taking your time and sharing your opinion with us.We appriciate your comments on our room and we will do our very best to make some improvement.We hope to see you back.

6/10 Satisfaisant

Andrea

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 12 déc. 2023
Dear Andrea,Thank you for taking your time and giving us a score.We hope to see you back in the future.

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 12 déc. 2023
Dear Michael,Thank you very much for giving us the maximum score.

10/10 Excellent

Aisling

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was lovely and pool area although busy was very good. Food was nice apart from the breakfast which let them down slightly. But overall a great stay at this hotel.
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
Réponse de Best regards, Javier Rodriguez, Director of Hotel le 12 déc. 2023
Dear Aisling,Thank you very much for taking your time and sharing your opinion with us.We are glad to see that you found the hotel lovely and the food nice.We hope to have the opportunity to see you back.

10/10 Excellent

Norbert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Es war alles Bestens !!!
Séjour de 7 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Stephanie

Les points faibles : Propreté
.
Séjour de 4 nuits en mai 2023

4/10 Médiocre

MARCO

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
EN la habitacion 1047 que yo me aloje no funcionaba el estractor de olores del baño en 1 ocasion no fueron hacer la limpieza. En el salon de comida los meseros con total desinteres en mi ayuda que solicite por agua caliente para la tetina de mi bebe, y la expresion sarcastica de parece un espia a un familiar mio. Con absoluta seguridad les puedo decir que es el peor sitio donde me he alojado en mi vida. Ademas con ese precio que me cobraron mas de 1500 dolares si ha existido mejores opciones..... Recomendar un sitio de estos ni al peor enemigo
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 26 mai 2023
Estimado Marco,Te agradecemos que realices un comentario sobre tu estancia en nuestras instalaciones. Lamentamos que tu estancia no haya sido de tu agrado y que no haya estado a la altura de tus expectativas. Seguiremos trabajando a diario con el fin de mejorar de cara al futuro. Esperamos que puedas volver pronto y así cambiar alguna de estas perspectivas.Un cordial saludo,

10/10 Excellent

Ann Hannon

Voyage en groupe
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We had a lovely time.The parasols were very poor
Séjour de 7 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

JOSE MIGUEL

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le faltan snacks en el bar de la piscina
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 10 avr. 2023
Estimado José Miguel,Muchas gracias por su comentario, tomaremos nota de su opinión.Saludos cordiales,

8/10 Bien

Aileen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Continually see investment in the property every time we visit. Entertainment isn't as good as pre covid. Would like to see it start slightly later in the evening rather than finishing before 10 pm
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 10 avr. 2023
Dear Aileen,Thank you so much for taking your time and leaving a comment for us.We will make a good note about your opinion in order to improve our services.Kind regards,

10/10 Excellent

James

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 10 avr. 2023
Dear James, Thank you so much to leave us a good mark on the website. We are happy to see that you enjoyed your holiday.Kind regards,

8/10 Bien

Jacinta

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 10 avr. 2023
Dear Jacinta,Thank you so much to evaluate your stay.Kind regards,

8/10 Bien

Elizabeth

Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 10 avr. 2023
Dear Elizabeth,Thank you so much to give us a nice mark. We hope you enjoyed your stay.Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Kirsty

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel itself is pleasant, spotlessly clean however a bit dated in areas. I read reviews about the food before we went & thought surely it can't be that bad. How wrong was I.
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 10 avr. 2023
Dear Kirsty,Thank you so much for taking your time and leave a review about your stay. We make a good note about the mentioned details. We are constantly working on improving our services.We hope you will give us an other chance and at your next stay we will be able to change your opinion Kind regards,

8/10 Bien

rose

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 10 avr. 2023
Thank you for giving us a mark.Kind regards,

6/10 Satisfaisant

rose

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I asked a room with a disabled shower on the ground floor for my mother and I was given a room with a bath on the 2nd floor. She was unable to get into the bath and therefore every evening I had to bring everything down to the showers at the gym to help her wash which wasn't private
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Beatriz Playa & Spa le 10 avr. 2023
Dear Rose, Thank you so much to atke your time and leave your opinion. We will make a note about your comments and we will make sure to keep an eye on it to be able to improve our services. Please do not hesitate to contact the hotel in case if you decide to return back to us, and we will make a note about your request.Kind regards,