Hotel Jelai Raub

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Raub

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Jelai Raub

Familiekamer | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Receptie
Exterieur
Familiekamer | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Ontbijtruimte

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Satellietzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Satellietzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Twin kamer (Sharing)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Satellietzenders
Een bureau
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
35 & 36, Jalan Tan Tiong, Raub, Pahang, 27600

In de buurt

  • Raub Square - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Raub District Mosque - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Guang Yin Temple - 2 min. rijden - 2.7 km
  • Fraser's Hill Golf Club - 33 min. rijden - 32.5 km

Restaurants

  • ‪Tong Nam Bee - ‬5 min. wandelen
  • ‪Restoran Ratha - ‬6 min. wandelen
  • ‪锦华饼家 - ‬3 min. wandelen
  • ‪Azmi Steam Tempoyak - ‬7 min. wandelen
  • ‪KFC - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Jelai Raub

Hoogtepunten van de accommodatie
Hotel Jelai Raub heeft alles wat je nodig hebt. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Conciërgeservice, een 24-uurs receptie en kranten in de lobby
  • Een vergaderruimte, bagageopslagruimte en een feestzaal
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Jelai Raub bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en gratis kranten.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Maleis

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kranten in de lobby

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Meer

  • 4 etages
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Mobiele toegangssleutel
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: MYR 20.00 per verblijf
  • De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Jelai
Jelai Raub
Jelai
Hotel Jelai Raub Raub
Hotel Jelai Raub Hotel
Hotel Jelai Raub Hotel Raub

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Jelai Raub?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Hotel Jelai Raub inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Jelai Raub uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Jelai Raub?

Dit hotel in Raub ligt op 0,8 km van Raub Square en op 5 km afstand van Raub District Mosque en Guang Yin Temple. Ook Sungai Teranum en Sungai Ceruh liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Jelai Raub

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 19 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pang

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ezri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Peik Yee

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Siti Eaishah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Morten

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Noni, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Wong

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad room conditions

The room floor not clean. Bed cover very ugly with yellow colour spotted & bath towel is look very old. Won’t go back again!

4/10 – Matig

Pianoman, UK

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

A very Malaysian hotel

The Malaysians love this hotel, and as budget hotels go, by Malaysian standards, it's OK. But for visitors to the country they are likely to find that the standards are not quite up to an acceptable standard. It's kind of clean, but the bedding was stained and the room was only made up on one of the three days of my stay. It also has paper-thin walls, so every last conversation or sound from the adjacent rooms can be heard. And I awoke one morning to find the power had been turned off to my room and the Wi-Fi password changed. No-one seemed to know why either had occurred and I received no kind of apology. Breakfast is strictly Malaysian - nasi lemak or bee hoon wrapped in brown paper or bread and margarine with jam, which can be toasted. Decent coffee, if you don't mind it with condensed milk. So, you gets what you pays for, and you don't pay a lot. But tourists visiting Malaysia are probably going to want to pay a little more and get a slightly better service.

6/10 – Redelijk

ong

Positief: Netheid, personeel en service
im not satisfied the electric will automatically cut off after 12am without any inform.

8/10 – Goed

Mohd Yusri

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel budget yg sesuai utk penginapan

Suasana hotel yg tenteram. Layanan yang ok. Berdekatan pekan raub. Bilik hotel yg selesa.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice budjet hotel

Service, breakfast, cleanlines room is good. please add more lowcost room

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Ramlee, Malaysia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Quite a nice hotel

I have asked for a non-smoking room. Unfortunately I was given a smoking room since there is an ashtray in the room. What's more the room smells bad. I am or very sure someone or the previous guest has smoke in the room before our check-in

4/10 – Matig

Omar, Kota Bharu

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is nice. Unfortunately the evening I checked in, there was no water at the hotel. A very bad experience when you passed water and there was no water to wash yourself and flushed the toilet, not to say you can't take bath over the night. In such emergency case, the management MUST DISTRIBUTE BOTTLED WATER to EVERY ROOM. I TOLD THIS to the Staff at the counter, but instead no actions done. IT A BAD CRISIS MANAGEMENT.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WiFi services need to be improved.

8/10 – Goed

Aiza, Kuala Lumpur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

convenient hotel.. near to town..

overall stay was okay.. the only thing was my room didn't have window..

4/10 – Matig

Ng, Penang

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Have cockroach

Have cockroach

8/10 – Goed

WAN NAZRUL HA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer