KL Guest Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant in Ampang

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor KL Guest Hotel

Receptie
Familie suite | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Gang
Cadeauwinkel
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Restaurant

Kameropties

Familie suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Family Room

  • Max. aantal: 4

Twin Room

  • Max. aantal: 2

Family Suite

  • Max. aantal: 4

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
8 Jalan AU 1A/4C, Taman Keramat Permai, Ampang, Wilayah Persekutuan, 54200

In de buurt

  • KLCC Park - 4 min. rijden - 4.6 km
  • Petronas Twin Towers - 4 min. rijden - 5.0 km
  • Suria KLCC Shopping Centre - 4 min. rijden - 5.0 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 5 min. rijden - 6.1 km
  • Berjaya Times Square - 6 min. rijden - 8.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Gombak - 7 min. rijden
  • Station Setiawangsa - 8 min. wandelen
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪FamilyMart - ‬2 min. wandelen
  • ‪Pizza Hut - ‬2 min. wandelen
  • ‪The Grato® By Chef Yasser - ‬2 min. wandelen
  • ‪Ayamas Setiawangsa - ‬1 min. wandelen
  • ‪Pak Ya Tomyam & Seafood - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

KL Guest Hotel

Hotel vlak bij KLCC Park
KL Guest Hotel biedt onder andere een restaurant en een snackbar/deli. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, rookvrije accommodatie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij KL Guest Hotel hebben voordelen zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Maleis

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Meer

  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 50
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot middernacht.
Binnen de 24 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Bij het inchecken dienen gasten bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Alle gasten vanaf 16 jaar dienen een bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen. Gasten dienen ten minste 14 dagen vóór het inchecken een volledige Covid-19-vaccinatie te hebben ontvangen

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 12 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: MYR 50.0 per verblijf
  • Handdoekentoeslag: MYR 3 per persoon, per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

KL Guest Hotel Kuala Lumpur
KL Guest Kuala Lumpur
KL Guest
KL Guest Hotel Hotel
KL Guest Hotel Ampang
KL Guest Hotel Hotel Ampang

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij KL Guest Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij KL Guest Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Tegen een bedrag van MYR 50 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij KL Guest Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt KL Guest Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat KL Guest Hotel?

Dit hotel in Ampang ligt op 2,4 km van Gleneagles Kuala Lumpur en op 5 km van KLCC Park. Ook Royal Thai Embassy en Ampang Point Shopping Centre liggen op 5 km afstand. Station Setiawangsa ligt op 8 minuten wandelen en naar Station Jelatek is het 17 minuten wandelen.

Beoordelingen over KL Guest Hotel

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 37 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 37 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 37 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 37 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 37 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nor Azlina

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Pornchanok

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
So close to the LRT. Laundry place is just next to it. You can find so many shops, restaurants and convenient stores nearby!
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Danial

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

MuhammadRedzuan

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

FADHIL HUSAINI

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Khubaren

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

KHAIRUNNISA

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Syafiq

1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Syarifah Nabihah

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked a non smoking room, but when i open the door the smoke smell was too strong. The staff give a new room to me, which is better than the first room. But what is surprising me is the door key is the same with the first room. Plus there is no additional lock from inside. I feel unsafe all over the night, anyone can open my door when i sleep. There is also lots of stained on the bed linen. Not sure if i will recommend this hotel to my friends.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Syajaratuddur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TV and elevator not working, too bad
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Nor Azlina

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Nur

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Lif rosak tidak diberitahu dalam iklan
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

HAIRUL IZLAN

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Kean Chai

2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

AHMAD NAQIB SYAHMI

2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Nor Rashdan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Yusnizam

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Anuar

3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Vay Leung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Sapiah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Big Wedding in KL

Booked 2 rooms for a 3 day wedding in Setiawangsa. Great location between all three days of wedding events.hotel is new with great food stalls/restaurants a couple of doors down & surrounded by minimarts & convinient stores for any immediately needs. My sister & mum found shoe clothing stores within walking distance. Except for the bad drainage in the shower stalls & garbage out & around entrance of hotel, the 4 nights stay were pleasant & secured. Thanks.
4 nachten verbleven in november 2018