Ao Nang Timber House
Gezinsvriendelijke hotel met een buitenzwembad en een restaurant
Fotogalerie voor Ao Nang Timber House





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer (Superior) laden

Familiekamer (Superior)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer, 1 slaapkamer (Deluxe) laden

Familiekamer, 1 slaapkamer (Deluxe)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Familiekamer, 2 slaapkamers (Deluxe) laden

Familiekamer, 2 slaapkamers (Deluxe)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een koelkast
Televisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

157 Moo 2 Ao Nang Beach, Muang Krabi, Krabi, Krabi, 81000
Over deze accommodatie
Ao Nang Timber House
Gelijkaardige accommodaties

Wake Up Aonang Hotel
Wake Up Aonang Hotel
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 308 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: THB 3043.85
- Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): THB 1750 (voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud)
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer THB 300–350 voor volwassenen en THB 150–200 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 800 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor laat uitchecken: THB 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor kamerkluis: THB 00 per dag
- Toeslag voor extra bed: THB 1000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ao Nang Timber House
Timber House Ao Nang
Timber House Hotel
Timber House Hotel Ao Nang
Timber House Resort Krabi/Ao Nang
Timber House Ao Nang Resort Krabi
Timber House Ao Nang Krabi
Timber House Ao Nang
Ao Nang Timber House Hotel
Ao Nang Timber House Krabi
Ao Nang Timber House Hotel Krabi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ao Nang Timber House
7,8
Goed
8,0
Netheid
8,0
Locatie
8,0
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Dirk
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dirk
7 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
michel, belgium
12 aug 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Average
michel
2 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 dec 2015
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
An, Belgie
25 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An
10/10 – Uitstekend
Aileen
2 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Aileen
4/10 – Matig
Joachim Wilfred
Reisde met een groep, Reisde met partner
22 nov 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joachim Wilfred
16 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Judith
Reisde met een groep, Reisde met partner
21 nov 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten




Judith
20 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Tadas
Reisde met familie
29 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tadas
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Julie Dawn
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julie Dawn
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kate
Reisde met partner
21 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kate
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gemma
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemma
12 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Karl
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karl
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mathis
31 mei 2025
Mathis
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Karl
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karl
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
BEOMYONG
Reisde met familie
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BEOMYONG
8 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Amatzia
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amatzia
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Monika
Reisde met familie
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Monika
11 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nasoloniaina
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Nasoloniaina
9 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met familie
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
7 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Dick
Reisde met een groep
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Dick
4 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Birgitta
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Birgitta
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Arild Morten
1 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arild Morten
21 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
John
Reisde met partner
21 feb 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Leif
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Timber house

Leif
4 nachten verbleven in februari 2025








