Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Krabi Inn Resort





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 20
inclusief belastingen en toeslagen
20 aug - 21 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Familiekamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een zetelbed - niet-gespecificeed
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
2 badkamers
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een zetelbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Avani Ao Nang Cliff Krabi Resort
Ao Nang
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 79
inclusief belastingen en toeslagen
3 sep - 4 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

888 Moo 4, Tambon Saithai, Krabi, Krabi, 81000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer THB 150 per persoon
- Toeslag voor vroeg inchecken: THB 200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: THB 200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Krabi Inn Resort Hotel Krabi
Krabi Inn Resort Hotel
Krabi Inn Resort Krabi
Krabi Inn Resort Hotel
Krabi Inn Resort Krabi
Krabi Inn Resort Hotel Krabi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Krabi Inn Resort
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Juliet
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juliet
11 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
kyunglim
Reisde met familie
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good 👍
kyunglim
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Tanja
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanja
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Corodon
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice, peaceful location
Corodon
27 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Rodolphe
Reisde met familie
31 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait pour krabi avec un véhicule.
Rodolphe
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Marni
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marni
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Derrick
11 feb 2024
Derrick
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Lucka
7 feb 2024
Lucka
21 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great - without the burning
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
ToneTone
Reisde met partner
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ToneTone
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Micael
9 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trevligt
Micael
7 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Sharon
Reisde met familie
3 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Sharon
10/10 – Uitstekend
Sanchez, Roquevaire
Reisde met partner
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sanchez
13 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Lino
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calme & super clean
Lino
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Alexander
Zakenreiziger, Reisde met familie
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oförglömlig atmosfär


Alexander
14 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Michael, New York
Reisde met een groep
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
19 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
15 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Anne Elverhøi
Reisde met een groep
11 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Krabi inn resort
Anne Elverhøi
14 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
William
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Krabi Inn Resort surprise good choice
William
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in januari 2020