Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Grand Riverview Hotel





Geniet van een terras, een droogkuis/wasserijservice en een bar bij Grand Riverview Hotel. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van lokale gerechten. Naast een fitnesscentrum en een businesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Premier kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een regendouche
Alle foto's voor Premier suite (Room) laden

Premier suite (Room)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een regendouche
Alle foto's voor Premier King Or Twin Room laden

Premier King Or Twin Room
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Post Office Lama, Kota Bharu, Kelantan, 15000
Over deze accommodatie
Grand Riverview Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 38.00 voor volwassenen en MYR 18.00 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: MYR 100.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: MYR 100.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Riverview Hotel Kota Bharu
Grand Riverview Hotel
Grand Riverview Kota Bharu
Grand Riverview
Grand Riverview Hotel Kota Bharu, Kelantan
Grand Riverview Hotel Hotel
Grand Riverview Hotel Kota Bharu
Grand Riverview Hotel Hotel Kota Bharu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Riverview Hotel
Beoordelingen
7,6
Goed
7,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Moreno
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moreno
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Khairunnisa
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Khairunnisa
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Amel
11 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amel
2 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
eine Katastrophe in jeder Beziehung. Hotels.com so
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Ahmad Hazem
19 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BAD EXPERIENCES
Ahmad Hazem
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
fizee
2 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fizee
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
LU
2 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LU
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
fizee
29 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fizee
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
zulkifli
29 aug 2024
zulkifli
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Muhamad Fadir
26 aug 2024
Muhamad Fadir
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Faeizal
Zakenreiziger
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Faeizal
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Muhammad Asmirul Asraf bin
Reisde met een groep
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muhammad Asmirul Asraf bin
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Muhamad Fadir
11 jun 2024
Muhamad Fadir
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 apr 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Colleen
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Colleen
5 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
David
6 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
A better hotel in the past.
David
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Saridan
15 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in Kota Bharu
Saridan
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Elaine
26 okt 2023
Positief: Personeel en service
Elaine
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Zaliza
6 okt 2023
Zaliza
3 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Yacob
8 sep 2023
Yacob
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Abu Hasan, KUANTAN
Reisde met partner
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abu Hasan
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
norizan
3 jun 2023
norizan
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Haizar Fariz
31 mei 2023
Haizar Fariz
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Alfred
12 feb 2023
Positief: Personeel en service
Würden das hotel nicht mehr wählen
Alfred
2 nachten verbleven in februari 2023