Brenza Hotel
Hotel met een restaurant, in de buurt van Winkelcentrum Kobe Harborland
Fotogalerie voor Brenza Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 60
17 dec - 18 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer laden

Superior eenpersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(46 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(39 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (Queen) laden

Kamer (Queen)
9,0 van 10
Fantastisch
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (King) laden

Kamer, niet-roken (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer (Queen, No Daily Cleaning) laden

Kamer (Queen, No Daily Cleaning)
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer, niet-roken (No Daily Cleaning) laden

Superior eenpersoonskamer, niet-roken (No Daily Cleaning)
9,2 van 10
Fantastisch
(27 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (No Daily Cleaning) laden

Twin kamer, niet-roken (No Daily Cleaning)
9,2 van 10
Fantastisch
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Small) laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Small)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(59 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Small, No Daily Housekeeping) laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken (Small, No Daily Housekeeping)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-1-1 Kumoidori, Chuo, Kobe, Hyogo, 651-0096
Over deze accommodatie
Brenza Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Villa Fontaine Kobe - Sannomiya
Villa Fontaine Kobe - Sannomiya
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.027 beoordelingen
De prijs is € 44
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met selfservice: ongeveer JPY 1650 per persoon
- Betaald parkeren (overdekt): JPY 2000 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
BRENZA HOTEL Kobe
BRENZA Kobe
BRENZA
BRENZA HOTEL Kobe
BRENZA HOTEL Hotel
BRENZA HOTEL Hotel Kobe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Brenza Hotel
8,8
Uitstekend
9,2
Netheid
8,6
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
mika
30 nov 2025
Positief: Voorzieningen
mika
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
???
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MINE
21 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINE
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Jeremy
Reisde met partner
21 nov 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeremy
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Martin
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Akira, Itabashi-ku
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ronja
Reisde met partner
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronja
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Naohiko
31 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naohiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Danika
30 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Danika
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Koichiro
Zakenreiziger
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koichiro
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
AYA
29 okt 2025
AYA
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Seiko
27 okt 2025
Seiko
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
?
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yuka
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Dikie
Reisde met partner
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dikie
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Tatsuya
27 okt 2025
Positief: Netheid
Tatsuya
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
????
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ayami
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayami
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Margaret
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Margaret
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
kohei
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kohei
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
???
Reisde met familie
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUHIRO
3 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUHIRO
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshimi
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshimi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yuk Lung
27 sep 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuk Lung
3 nachten verbleven in september 2025








