Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

777 Moo.3 Saladan, Ko Lanta, Krabi, 81150
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Treeya Lanta
Treeya Lanta
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 10 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer THB 1000 voor volwassenen en THB 500 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 4000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: THB 1000 (enkele reis), (tot 7 jaar oud)
- Toeslag voor extra bed: THB 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 20.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Asura Hotel Ko Lanta
Asura Hotel
Asura Ko Lanta
Asura Hotel
Asura Ko Lanta
Asura Hotel Ko Lanta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Asura
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
10 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Johan
2 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan
23 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Agneta
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agneta
23 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Søs
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Største anbefalning

Søs
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Flavio
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Flavio
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Juha
6 mrt 2025
Juha
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Johnnie Aabo
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Får noget for pengene her..
Johnnie Aabo
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
deejay
Reisde met familie
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
deejay
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
E V
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fräsch hotell men kanske lite b&b känsla
E V
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
annie
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
annie
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Marcel
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
nadia
18 feb 2025
nadia
5 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Kevin
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
7 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Marko
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koh Lantalla jälleen
Marko
5 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Atle
13 feb 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Atle
11 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Anette
12 feb 2025
Anette
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Jenny
12 feb 2025
Jenny
7 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Anne-Berit
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bag packing
Anne-Berit
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Jenny
Reisde met familie
11 feb 2025
Jenny
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Tobias
Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay at Asura!
Tobias
10 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Naïme
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naïme
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sandrine
Reisde met familie
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sandrine
6 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Markus
Reisde met partner
2 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Markus
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Timoty
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Timoty
16 nachten verbleven in januari 2025